ellim63 Inlagd Maj 9, 2023 Dela Inlagd Maj 9, 2023 (ändrad) Frugan hade marinerat kycklingvingar och det kan vara dom godaste jag någonsin ätit, sen fanns det rester av röd curry med gris och aubergine.. Underbart gott! 💕 Ändrades Maj 9, 2023 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Igår blev det grillat 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Äggåbaconmacka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Fläskschnitzel på Kvarnens uteservering på Medis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 33 minuter sedan, skrev Peolito: Fläskschnitzel på Kvarnens uteservering på Medis. Blir du insläppt där....? Annars såg det riktigt gott ut🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Kalvlever Angalis på Forsbacka Wärdshus Går ingen tunnelbana hit, så det blev bilen och denna iskalla ädla dryck till. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Enis: Kalvlever Angalis på Forsbacka Wärdshus Går ingen tunnelbana hit, så det blev bilen och denna iskalla ädla dryck till. Enis ❤️❤️❤️ Jävlar så förbannat gott! Ändrades Maj 10, 2023 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Dagens lunch serverades på Rejmes, köttbullar med det som hör till. Från salladsbuffén plockade jag soltorkad tomat, majs och oliver.. Allt var riktigt gott och trevlig personal var det! Snäll som jag är köpte jag med en låda med het pastawok med kyckling, grönsaker, rostade solroskärnor och chilicrème till frugan, tror nu i efterhand att det inte ingick att plocka från buffén men jag såg inte den lilla lådan med grönt som låg under såsen i kassen.. Jaja hoppas frugan blir nöjd med att hon har lunchen fixad till imorgon! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Fläsk & löksås fick det bli till lunch 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Med sådana utsvävningar på lunchen fick det bli en matlåda från frysen till middag lax och räkor i proseccosås med pressad potatis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 5 timmar sedan, skrev Enis: Kalvlever Angalis på Forsbacka Wärdshus Går ingen tunnelbana hit, så det blev bilen och denna iskalla ädla dryck till. Enis . Kalvlever Anglaise är nog f-n det godaste jag vet.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Hackat o blandat in knappt två paket bacon i Hjortfärs sen lindat resten runt biffarna funkar även på Älgfärs men i mitt tycke e Hjort tre snäpp godare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Kebabpizza med chilibea. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Rumpstek, som alltid i Köln Självklart efterrätt till den fete. och ett gäng kölsch….i riktiga glas 🤮😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 8 timmar sedan, skrev rolba: Kebabpizza med chilibea. Det är här är kvalitetsmiddag, precis som det ska vara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 Frukost 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 Grötfrukost så nu förväntar nog chefen sig att jag gör ett arbetspass i trädgården idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 Blev en låda från frysen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 Svängde förbi Willys då det ligger nära besiktningen, nu har de Norrlandsost igen Har dock en bit Västerbotten över så det blev inget köp idag. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 Även Lidl ligger precis bredvid besiktningen, så var in och handla lite ”korv” i från Norrland 😝 Så på med grillen och några parisare. Å för att inga talibaner skall gå i taket, JAG ville ha frön på brödet och ost på korven avnjöts med ett glas kall mjölk på balkongen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 35 minuter sedan, skrev Enis: Har dock en bit Västerbotten över så det blev inget köp idag. Är den där osten typ samma som Västerbottenost? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 Pizzalunch.. Kanske inte den nyttigaste måltiden ifall man ska försöka få ned blodfetterna, men absolut godare än råkosttallrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 11, 2023 Dela Inlagd Maj 11, 2023 20 minuter sedan, skrev falukorven: Är den där osten typ samma som Västerbottenost? Jupp av ”sämre” kvalite så den heter inte Västerbotten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu