Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Kötthandlarn

Blev bjuden på fläskpannkaka idag...

Fy bubblan va gött....👍👍👍🙏🙏

16663746433431208409196769947138.thumb.jpg.c11d0a71d8fe71567e1c70a7127a0643.jpg

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

När katten är borta, dansar….

 

Idag gjorde jag hamburgarsmet ( dött djur ) och fixade en go tallrik framför Tv underhållningen.

 

@goli006 @Kötthandlarn

 

95FEDFE9-0D08-47C0-A692-ABF84DAD2A08.thumb.jpeg.deed39885a2ba69f5ef6bac1d1d388a0.jpeg
 

881AC3CE-C1B2-4E3C-9A0C-C79018CB8A7E.thumb.jpeg.c6c971b3ca3c420a95a518d3f8d3c3f4.jpeg

 

Perfect hamburger? Vetefan, men ” tillräckligt ” gott! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Fredagsmyset serverades i uterummet såklart! 

 

DSC_9273.thumb.JPG.932b9bdebc4fc0326750f925f3623d19.JPG

 

Krabba och räkor tillsammans med goda såser, vitlöksbröd till mig och ris till frugan.. fantastiskt gott tillsammans med ett svalt glas vitt, underbart! 💕🙏

 

DSC_9274.thumb.JPG.777263aa2b20b9a19fca023f750c3f6b.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar i natt så det fick bli en micro låda  ;)

20221021_223935.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Enis:

Här får man koka äggen själv trots man är gift

 

D1EE5336-774C-4A19-A007-22B46F85EBB0.thumb.jpeg.cc602e0bc0f14f36eff4d035a8ae74fd.jpeg

 

5BA836B1-5B39-445E-BC51-8A52650B5903.thumb.jpeg.31c0e67970ad4f21fea331277352033f.jpeg

 

 

D798A94B-51DD-4B04-89A8-4E007C171563.thumb.jpeg.a4ce545370722a82dbe042caeb72afac.jpeg

 

 

enis

 

Enis, jag får göra det mesta själv jag med... Hon lagar sitt, jag lagar mitt och dottern äter tamefan endast koreanska nudlar typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Enis:

8D46E047-AB0E-4B71-ADF2-C89D292160E1.thumb.jpeg.14de4a24d3353875d1e08adb55cb066b.jpeg

 

lite snittar till frukost

 

enis

 

Bira och snaps med? Vad firas idag?

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev falukorven:

 

Bira och snaps med? Vad firas idag?

 

Att nu tar jag helg :big_smile:

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

 

Att nu tar jag helg :big_smile:

 

enis

 

Dom dagarna som börjar med snaps till frukosten brukar bli korta.. Men så länge man kommer ihåg trevliga....

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev rolba:

Hårda tider. Inget silverfat.

Limpmacka med salami och västerbotten.

20221022_091244.thumb.jpg.19cdd824a0f7ac349f57524017d8d49e.jpg

 

Västerbotten!? Fått pensionstillägg? Trodde pensionärer bara hade råd med plastig hushållsost. 

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev falukorven:

 

Västerbotten!? Fått pensionstillägg? Trodde pensionärer bara hade råd med plastig hushållsost. 

 

Det har varit X-trapris på Lidl

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev rolba:

Hårda tider. Inget silverfat.

Limpmacka med salami och västerbotten.

 

Den som ändå hade råd med Västerbotten och dubbla pålägg till vardags......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev en pytt, idag kryddad med lavasalt från Island 

20221022_180225.thumb.jpg.50f0c04d94761bb1a6e0c8651e05f23f.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Förra veckan åt jag en avsmakningsmeny på Kigo i Helsingborg. Mycket gott men det som fastnade var en ugnsbakad rotselleri. Här min tolkning med brynt smör och rostade nötter. Bland det godaste jag någonsin fått till. Älskar god mat på enkla och billiga råvaror. 
Torsken i folie var helt ok men den hamnade i skuggan av en enkel rotfrukt.

2DF3561D-9FD6-4726-9EA9-B47F43E080E2.thumb.jpeg.d6a213f2b3f37a1e71e9c25a5271009a.jpeg6355B0B6-5845-42AE-BB44-E0E838778CEF.thumb.jpeg.c3dc0193495eddb3b7364798789a6bb8.jpeg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...