Tong jai Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Junior ville vi skulle mecka till en äppelpaj, blev knäckig och god. Passade perfekt till travet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 37 minuter sedan, skrev falukorven: Godkväll gubbar! Får det lov att vara en hamburgare med ägg? 🍔🍳 Yes....😍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Vickning. Ost, chips och en burk gyllene dryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 27, 2022 Dela Inlagd Augusti 27, 2022 Natt middag på jobbet Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 En grillad kotlett med blomkålsmos. Tepanad på tunnbröd blev perfekt aptitretare som om man nu skulle behöva det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Äta med sked mat, sweet and sour. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Vardagslyx på en söndag. Gjort mackan själv idag. Sparar fortfarande in på disken. Hårda tider stundar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Grabben bjöd på Burgare👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 (ändrad) Blev en Lidl-pizza idag med lite extra ost, lök och paprika. Lyxade även till det och gräddade den i ugnen. Men i höst/vinter lär man inte ha råd med det ifall man inte bor i Djursholm eller i elområde 1 och 2. Så då får man knapra i sig den ogräddad. Men ser ju rätt bra ut det med.. Klart man ställer upp och äter djupfryst när vi befinner oss mitt i ett pågående klimatkris. Ändrades Augusti 28, 2022 av falukorven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 en burgare idag med enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Uppiffade rester “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Så jag vaknade till slut upp efter gårdagens spritrus och hittade denna i kylskåpet....😉 Mat behöver jag, så jag piffade upp den lite, så den blev ätbar....😁 Öppnar locket och kör på med allt.😉 Bacon e gött.... Å rödlök + bbq-sås...... Var det gött då? I vanliga fall, så nej men så här dagen efter vart det mer än magiskt....🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Tradarmacka och kaffe på Rosenhill. Försvinnande god så ingen bild Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Pasta med kantareller Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 En medelstark Mexicana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Bortbjuden idag. Blev skivad gris så jag fotade inte. Blåbärspaj till efterrätt fastnade på bild i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Lördagslunchen intogs på Andra köket utanför Glanshammar! Vi startade med sallad och en broccolisoppa.. Till varmrätt åt jag laxfärsbiffar med potatismos och romsås.. Frugan och världens bästa Göran slog till på raggmunk med fläsk och favoritdottern fick in fläskfilé med med pommes och bea. Sen åkte vi vidare till Åsta antik och frugan hittade några saker som vi absolut behöver.. Eller kanske inte! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 Ägg och majonäsmacka: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 Dags för lamm vindaloo på lilla karachi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 En burgare idag igen med sidfläsk och ägg enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 I lördags kväll blev vi ett gäng som träffades på Bishops! Jag var ju inte så hungrig efter den stadiga lunchen tidigare så jag slog till på gubbröra på stekt kavring, jag fick även till en bild på frugans caesarsallad.. Goa öl slank också ner.. underbart gott och trevligt, Tack för att vi finns! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 Lite köpe käk idag pga tidsbrist. Allt smakade bra 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 Så kom den fantastiska sjukhusmaten in. Sprödbakadtorsk, citronmajonäs, grön ärtkräm å potäter. Det smakade riktigt gott 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu