Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 3 minuter sedan, skrev Fredman: Meze Blev jäkligt sugen på tzatziki just nu........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 Ikväll blev det rödspätta med hollandaisesås och sparris Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 Rester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 (ändrad) Dagens frulle och dagens frulle i Thailand Ändrades Maj 2, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Lamm Vindaloo på lilla karachi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 5 minuter sedan, skrev apknug: Bra där. Jag har blivit så jäkla sugen på den efter dina bilder så jag var där kl 14 förra måndagen för att äta Lamm vindalo. Hon bara skakade på huvudet du måste vara här vid 11, i alla fall före 12 sen är den slut..... Jag är där 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Korvstroganoff på Roma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Nu när värmen kommer är det tillåtet med glass, i stora lass! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Dagens lunch på 22:an Behövs större tunnbröd 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dagens lunch på 22:an Behövs större tunnbröd 🙂 Korven såg lite ledsen ut 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 10 minuter sedan, skrev Enis: Korven såg lite ledsen ut 😉 enis De var så förbaskat långa 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Lite sjömat passar bra i öriket även om det här inte är min favorit, blev övertalad //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Fru å dotter käkar buffe på Baiyoke denna afton received_726439628528579.mp4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Söndagsmiddagen serverades i biblioteket.. Smörstekt gösfilé med sandefjordsås och en grabbnäve pillade räkor.. fantastiskt gott tillsammans med ett svalt glas vitt! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Isterband med stuvad potatis, Gott. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Heta kycklingvingar och sallad blev det ikväll. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 2, 2022 Dela Inlagd Maj 2, 2022 Rester från lördagen, entrécote med Karl-Johansvampstuvning.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Matfestival på Järntorget i Örebro med mat från några olika länder, bla Thailand. Visst var det gott men... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Efter båtresan idag blev det blandad lunch. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 En WB hos @b-tung Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Köttbullar med stekt potatis och gräddig sås.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Tisdags lunch 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Baconlindad ost och senapfylld lunchkorv med potatismos. Avnjöts i Pinkys livingroom, Rawai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Fick med frugan på en tur efter hon lämnat blodprov vi åkte till Peters Sjökrog i Vårvik för en sen lunch jag tog matjessill med friterad potatis, gräddfil, Picklad lök, brynt smör och gräslök frugan tog kryddiga nötspett med Grekisk sallad och tzatziki mycket gott och trevligt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2022 Dela Inlagd Maj 3, 2022 Korvmacka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu