Peolito Inlagd Mars 1, 2022 Dela Inlagd Mars 1, 2022 Raggmunk med fläsk på Blå Dörren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1, 2022 Dela Inlagd Mars 1, 2022 Blev grillad korv med hemvevad räksallad “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 1, 2022 Dela Inlagd Mars 1, 2022 En WB hos @b-tung Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 1, 2022 Dela Inlagd Mars 1, 2022 Brännö snaps med Johannesört behöver ni inte lägga någon energi på smakade ingenting 😭 Men stuvade makaroner 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1, 2022 Dela Inlagd Mars 1, 2022 Frun kom hem med en semla så det blev en hetvägg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1, 2022 Dela Inlagd Mars 1, 2022 Idag stod frugan vid spisen! 💕 Omelett med burkmakrill i tomatsås, salladslök och koriander +fishcakes med röd curry och gröna bönor.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 1, 2022 Dela Inlagd Mars 1, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 1, 2022 Dela Inlagd Mars 1, 2022 Skaldjursplatå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 2, 2022 Dela Inlagd Mars 2, 2022 Böff Bårginjohn med chokladkaka som efterrätt på Oliver Twist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 2, 2022 Dela Inlagd Mars 2, 2022 Stekt strömming på Allstar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 2, 2022 Dela Inlagd Mars 2, 2022 Blev jobb ons - tor även denna vecka. Börjar känna mig utbränd nu men tröstäter lite 😉. Isterband satt rätt fint 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 2, 2022 Dela Inlagd Mars 2, 2022 Calzone på en slokig pizzeria i Södertälje. 🍕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 2, 2022 Dela Inlagd Mars 2, 2022 5 timmar sedan, skrev falukorven: Calzone på en slokig pizzeria i Södertälje. 🍕 Lyxklass ju då du fick röd sås vid sidan om... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 2, 2022 Dela Inlagd Mars 2, 2022 12 minuter sedan, skrev Enis: Lyxklass ju då du fick röd sås vid sidan om... /Enis Jag fick ju dessutom rosa kebabsås! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 Blev mat idag med Panerad fiskfilé med skagenröra och potatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 (ändrad) På restaurang Vört i Gamla Stan blev det kalvfärsbiff, gröna ärtor, grönpepparssås samt pommes William. Ändrades Mars 3, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 Burgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 1 timme sedan, skrev rolba: Burgare Hade dom en holk att röka efter maten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 Lite Ica-körvar till middag. Den stora är Ghost Chili och den lilla jäveln Hot Chipotle. Jävla goda så dom kan jag rekommendera. Blir 5 🌭🌭🌭🌭🌭 av 5 möjliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 On 2022-03-01 at 11:54, skrev Kenneth4618: Blev grillad korv med hemvevad räksallad Inspirerad …. Så meckade jag med enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 Jag hann med några jag med En med och en utan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 En riktigt kryddstark lasagne och en dressad sallad med paprika och rädisor.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 (ändrad) Just nu äter jag lite "fettfri" Pork Belly 😉 Innan frugan ätit upp allt. Ändrades Mars 3, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 2 timmar sedan, skrev falukorven: Lite Ica-körvar till middag. Den stora är Ghost Chili och den lilla jäveln Hot Chipotle. Jävla goda så dom kan jag rekommendera. Blir 5 🌭🌭🌭🌭🌭 av 5 möjliga. Skall prova dem! Har du testat: Finns på tex Willys, för starka för frugan, helt OK för mig, men magen protesterar efter ett par stycken, så en tur på porslinsfotöljen krävs efter några timmar... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 3, 2022 Dela Inlagd Mars 3, 2022 Igår kväll ungsgratinerad lax med mos. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu