frogfish Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Grillad entrecòte på Blå Dörren. Gött🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Nudelsallad med skaldjur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Blev en entrecote med cognacsås Bean skar sig när det blev straffar i hockeyn 😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Gofika med en favorit😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 (ändrad) Pepparstek på West End i Playa del Ingles. De är även top notch på hamburgare. Rekommenderas. Ändrades Februari 18, 2022 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 fläskkarré rödvinssås och sötpommes "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Biff med kappa, klyftpotatis, tryffelsmör och lite sallad😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Idag blev det en Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Mexikanskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Enkel burgare till ölen och bronsmatchen @retro Fridhemsplan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Fryser. Dags för en lumumba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Ibland blir jag så gäkla sugen på matjessill o framför allt på kryddsill ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 33 minuter sedan, skrev Enis: enis Det här med "flytgröt" (eller vad det nu heter) är helt obekant för mig men som vanligt är jag intresserad av att lära mig...... Känns som det är lite regionalt, som så många andra maträtter i Svedala?....... Gött såg det ut att vara iaf....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det här med "flytgröt" (eller vad det nu heter) är helt obekant för mig men som vanligt är jag intresserad av att lära mig...... Känns som det är lite regionalt, som så många andra maträtter i Svedala?....... Gött såg det ut att vara iaf....... Det där fick enis mig att prova och det är så gott att man blir skitförbannad och beroende av det🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det här med "flytgröt" (eller vad det nu heter) är helt obekant för mig men som vanligt är jag intresserad av att lära mig...... Känns som det är lite regionalt, som så många andra maträtter i Svedala?....... Gött såg det ut att vara iaf....... Hej det är lika risgrynsgröt som vi äter vid jul Gör vanlig risgrynsgröt vispa rikligt med grädde Vänd ner grädden i risgrynsgröten servera med ljus sirap och fetmjölk Är som Bomull för själen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Blev nr. 23 ...... Från...... Var skeptisk först mot detta lilla hak som låg i det som en gång var en gammal klassisk korvkiosk i Frölunda men jag blev positivt överraskad.....🙏 Mumma......😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 En kött bit ikväll 😅 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Lyxmiddag idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 2 timmar sedan, skrev goli006: Lyxmiddag idag Såg ut som en * en annan slog till på en *** enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 V75 macka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 51 minuter sedan, skrev rolba: V75 macka Det gick ihop sig alltså, Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 1 timme sedan, skrev ellim63: Det gick ihop sig alltså, Grattis! Jodå, tackar, men för säkerhets skull tog jag mackan redan när vi plitade ner systemet. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Dagens gratismat på J&T Fantastiskt gott. Boka in nästa söndag, @LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Barnmat men vuxen dricka 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu