Chrille Columbus Inlagd September 9, 2021 Dela Inlagd September 9, 2021 Gourmet middag Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 9, 2021 Dela Inlagd September 9, 2021 Äntligen lagom till min avmönstring var grillen jag kollat ut sänkt med över sex papp.Slog till direkt, smyg startade med att mala ned en välmarmorerad entrecôte. Sen blev det burgare till mig och junior. Tillverkade lite karamelliserad lök som tillbehör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 9, 2021 Dela Inlagd September 9, 2021 Tar också en burgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 9, 2021 Dela Inlagd September 9, 2021 (ändrad) Glömde att fota middagen som var magisk men som aptitretare fick man lite med skal på! Ändrades September 10, 2021 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 9, 2021 Dela Inlagd September 9, 2021 Pannbiff med löksky, små fina potatisar, hemmamekad lingonsylt och saltgurka.. Gott så man blir förbannad! 😉 Självklart fick frugan en matlåda också! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Wallenbergare på myntkrogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Lyxlunch förvånande gott. 😋 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Von Lidl levererar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Körde Teams mötet på Styrelsen/Hantverkargatan. Så jävla grym burgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Ost o bröskiva Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 10, 2021 Dela Inlagd September 10, 2021 Junior valde kyckling till middag, jag fick också lite assistans av honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Fika på båten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Damen gjorde moo däng igår, så det serverades till lunch idag. Hon var lite missnöjd med att äggen blev lite överkokta men det var gott ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 1 hour ago, Tong jai said: Damen gjorde moo däng igår, så det serverades till lunch idag. Hon var lite missnöjd med att äggen blev lite överkokta men det var gott ändå. oj, ser riktig proffsigt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 En hamburgare slank ner också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Kött och potatis/ ris i Svampen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Kött och potatis/ ris i Svampen Då är du nästan hos mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 4 minuter sedan, skrev ellim63: Då är du nästan hos mig! 4 minuter sedan, skrev ellim63: Då är du nästan hos mig! Samtal kommer nu.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 2 timmar sedan, skrev 65Selander: oj, ser riktig proffsigt ut Hon gör alltid grymt käk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 11, 2021 Dela Inlagd September 11, 2021 Barn å barnbarn på besök så fick improvisera lite. Grisarsle med svamp. Potatisgratäng med ett par ostskivor Lite grönt. Junior ville ha en rejäl gurksnutt sa han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Otroligt vad tiden rusar iväg Gårdagens och dagens frukostvarianter. Lördag Söndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Igår kväll en lite lyxigare Lördags middag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Lördagsmiddagen serverades i uterummet såklart! Stekt torskrygg med pillade räkor och brynt smör med kapris... fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Svårt det där med grytor, nu lär jag få äta mustig kryddkorvsgryta i en vecka... Tur att det är gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 12, 2021 Dela Inlagd September 12, 2021 Liten förrätt med skagenröra och avokado , färskostfylld lax . Och till varmrätt en kanonbra entrécote med chili smör, rödvinssås och potatisgratäng. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu