Kötthandlarn Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 Orkade väl inte laga mat, så det blev ett besök ner på gatan som tydligen säljer "semiitaliansk" mat.....😉 I vanliga fall beställer man väl pizza men jag blev sugen på ngt annat... Blev ngt så konstigt som en gräddig lasagne.... Främmande för mig att man gör på detta sättet med grädde men faaaan va gött det vart.....😋😋😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 11, 2021 Dela Inlagd Juli 11, 2021 I kväll kostade vi på oss att käka på lokal! 💕 Det blev en sväng till Efesos, till förrätt slog jag till på grillad haloumi, världens bästa Göran fick in vitlöksbröd och till tjejerna friterad bläckfisk.. Till varmrätt blev det blandat, allt var riktigt gott med goda röror bredvid.. Till dessert fick tjejerna in baklava med vaniljglass, Göran slog till på friterad camenbert och till mig en chokladfonfant med glass och en stadig irish coffee.. Underbart, Tack för en trevlig kväll och Tack för att vi finns! 💕 🇸🇪 ❤️🇹🇭🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 2 minuter sedan, skrev Enis: enis Glad midsommar på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 Kolla, jag har grönt på tallriken. Annars lax i ugn med ris, Abbas färdig sås. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 Eftersom jag åkt på gikt så lovade jag läkaren att dra ned på kött. Hon mumlade visst något om alkohol men jag hörde inte riktigt vad hon sa. En vegetarisk pasta smakar riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 Repris till middag gäller ju att tuta i sig lite alkohol hela tiden så man slipper dra till skogs enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 12, 2021 Dela Inlagd Juli 12, 2021 Idag blev det rester, rostad potatis, kantarellstuvning och färskkorvar med ghost chili som det var lite drag i.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2021 Dela Inlagd Juli 13, 2021 Till lunch fick det bli biff med klyftisar och champinjonsås för kantarellerna hamnade på andra tallrikar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 13, 2021 Dela Inlagd Juli 13, 2021 I afton stod jag framför grillen en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2021 Dela Inlagd Juli 13, 2021 Tja inte är det hantverkshamburgare från Norrland längre på bild i verkligheten en trevlig stund med dottern som slutat jobbet blev det i alla fall enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 13, 2021 Dela Inlagd Juli 13, 2021 25 minuter sedan, skrev Enis: Tja inte är det hantverkshamburgare från Norrland längre på bild i verkligheten en trevlig stund med dottern som slutat jobbet blev det i alla fall enis Burgare ser aldrig ut som på bild 😀 Smakar som kyckling Näää skoja bara men den väldigt närgången och oblyg Det blev sportknäcke med kokt ägg och kaffe. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 14, 2021 Dela Inlagd Juli 14, 2021 En burgare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 14, 2021 Dela Inlagd Juli 14, 2021 20 minuter sedan, skrev Fredman: En burgare! Mmmm, det där med att använda en ostfralla istället för vanligt hamburgerbröd lyfter en burgare till högra höjder..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2021 Dela Inlagd Juli 14, 2021 Igår kväll blev det salta kex med vitlöksost och basilika från växthuset, åsså digestive med Castello black med hemmamekad plommonchutney.. fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2021 Dela Inlagd Juli 14, 2021 Idag blev det blandat thaikäk, serverades med dill, gurka, koriander och ris såklart. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 somtam och friterade kycklingvingar blev det igår enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 En 200 grammare på Bun meat Bun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 Thaislafs Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 1 timme sedan, skrev Tallviking: Thaislafs Samma här.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juli 15, 2021 Dela Inlagd Juli 15, 2021 8 timmar sedan, skrev MickeN: En 200 grammare på Bun meat Bun Bästa burgarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 16, 2021 Dela Inlagd Juli 16, 2021 Lunch på ChopChop Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 16, 2021 Dela Inlagd Juli 16, 2021 5 timmar sedan, skrev Tallviking: Lunch på ChopChop Undrar hur många ton socker de köper om året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 16, 2021 Dela Inlagd Juli 16, 2021 En sallad med smaker från Asien ja förutom osten som jag inte har en susning varifrån den kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 17, 2021 Dela Inlagd Juli 17, 2021 Fredagsmiddagen serverades på uteplatsen! Grillade kycklingben, chorizo majs och tomat tillsammans köpesåser och timjansrostad potatis.. fantastiskt gott! Favoritdottern hade med sig en flaska Barbaresco.. 😋 Som lite sött efteråt serverades en bit Williamstårta och en sipp Irländsk singlemalt.. Underbart Tack för att vi finns! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu