navion hispania Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Tja det blir en del kebab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 (ändrad) Testa Sucuk med ägg. (som svar till ovan) https://www.turkeysforlife.com/2021/04/sucuk-turkish-sausage.html Ändrades April 28, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Nam tok hmo. Kyckling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Mannerströmming med potatismos på Oliver Twist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 50 minuter sedan, skrev Peolito: Mannerströmming med potatismos på Oliver Twist. Ser mycket smarrigt ut! De verkar vara duktiga på käk där! Men nu får du snygga till profilbilden, detta stör mitt estetiska sinne! 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 On 2021-04-18 at 21:49, skrev ellim63: Det var en jäkla blandning på den vänstra tallriken.. Det där var väl inget märkligt... Idag på ett Thaihak nära mej såg jag en gäst som tog ris och 3 olika Thairätter plus friterade räkor och vårrullar, såg inget vidare ut... Men sen blev det äckligt, på riktigt... Han avslutade med 2 skopor sötsur sås och 2 skopor Jordnötssås över hela blandningen... Folk... Jag höll ett öga på honom och han slafsade glatt i sig geggan han komponerat! Imponerande! MVH On 2021-04-18 at 22:14, skrev samet: Allt skall ju ändå blandas i magen... personligen går jag hellre tre gånger med lite på varje tallrik... då slipper räkorna smaka gris och currysåsen flyta i ostronsås... men alla är vi olika... Korrekt, och helst på en ny tallrik för varje omgång! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 2 timmar sedan, skrev Tommy: Det där var väl inget märkligt... Idag på ett Thaihak nära mej såg jag en gäst som tog ris och 3 olika Thairätter plus friterade räkor och vårrullar, såg inget vidare ut... Men sen blev det äckligt, på riktigt... Han avslutade med 2 skopor sötsur sås och 2 skopor Jordnötssås över hela blandningen... Folk... Jag höll ett öga på honom och han slafsade glatt i sig geggan han komponerat! Imponerande! MVH Han var nog van med "äta med sked mat" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Korvstroganoff 🤘🏿👴🏿🤘🏿 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 Ikväll blev det karré.... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Biff Vindaloo på lilla karachi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Kycklinglever wokat med kinesisk gräslök, vitlök, chili och ostronsås.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Blev middag på Värdshuset Lingården. Toast Skagen och nötbog med smashad vitlökspotatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Fortsätter på salladstemat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 1 minut sedan, skrev rolba: Fortsätter på salladstemat Bantar du? Har du vart skitfull i Andersberg någon gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 19 minuter sedan, skrev falukorven: Bantar du? Har du vart skitfull i Andersberg någon gång? På A svarar jag, nja På B svarar jag, har väl hänt. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 3 minuter sedan, skrev rolba: På A svarar jag, nja På B svarar jag, har väl hänt. 😇 Underbart! Jag har själv aldrig vart full i Andersberg. Men skulle vilja testa någon gång. Tyvärr känner jag ingen som bor där. Men det finns väl någon lokalkrog man sätta sig och fyllna till på? Annars får man väl ta med en systemkasse dit och sätta sig på en lämplig bänk där någon gång. Skulle du och Enis eventuellt vilja haka på dig och bli full i sommar kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 Precis nyss, skrev falukorven: Underbart! Jag har själv aldrig vart full i Andersberg. Men skulle vilja testa någon gång. Tyvärr känner jag ingen som bor där. Men det finns väl någon lokalkrog man sätta sig och fyllna till på? Annars får man väl ta med en systemkasse dit och sätta sig på en lämplig bänk där någon gång. Skulle du och Enis eventuellt vilja haka på dig och bli full i sommar kanske? Dåligt med krogar i Andersberg. Jag känner bara till en pizzeria. Men det är länge sedan jag var i de trakterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 4 minuter sedan, skrev rolba: Dåligt med krogar i Andersberg. Jag känner bara till en pizzeria. Men det är länge sedan jag var i de trakterna. OK, vi får nog kanske ta med egen systemkasse i sådana fall.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 10 minuter sedan, skrev falukorven: Underbart! Jag har själv aldrig vart full i Andersberg. Men skulle vilja testa någon gång. Tyvärr känner jag ingen som bor där. Men det finns väl någon lokalkrog man sätta sig och fyllna till på? Annars får man väl ta med en systemkasse dit och sätta sig på en lämplig bänk där någon gång. Skulle du och Enis eventuellt vilja haka på dig och bli full i sommar kanske? Tugga Kat kan man göra där i alla fall enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 5 minuter sedan, skrev Enis: Tugga Kat kan man göra där i alla fall enis Kat heter väl hon som har thai vagnen vid Ica. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 17 minuter sedan, skrev Enis: Tugga Kat kan man göra där i alla fall enis Ahmedberg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev rolba: Kat heter väl hon som har thai vagnen vid Ica. 😁 Alltså har alltid funderat på vad dom som står i sådana där matvagnar gör när de blir skitnödiga. Klappar de igen vagnen 15-30 minuter sätter upp en lapp som det står strax tillbaka på då och drar och letar en toa? Kan inte du fråga den Kat i thaivagnen vid Ica vad hon brukar göra? Ändrades April 29, 2021 av falukorven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 1 minut sedan, skrev falukorven: Alltså har alltid funderat på vad dom som står i sådana där matvagnar gör när de blir skitnödiga. Klappar de igen vagnen 15-30 minuter sätter upp en lapp som det står strax tillbaka på då och drar och letar en toa? Kan inte du fråga den Kat i thaivagnen vid Ica vad hon brukar göra? Törs inte. Hon är så jäkla snygg. 🤑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 37 minutes ago, rolba said: Dåligt med krogar i Andersberg. Jag känner bara till en pizzeria. Men det är länge sedan jag var i de trakterna. Början av 2000 så hade jag polare där, nu är Andersberg som det är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 29, 2021 Dela Inlagd April 29, 2021 2 minuter sedan, skrev rolba: Törs inte. Hon är så jäkla snygg. 🤑 Då måste jag åka dit och titta på menyn nästa gång jag är i Gävle och käka hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu