Peolito Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Gårdagens middag blev en favorit kanom kapong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 I går kväll blev det en köttbit Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 2 timmar sedan, skrev Peolito: Har bott i Fruängen i 30 år men aldrig varit där. Äldsta grabben gillar stället. Kör ofta gula villan i Fruängen...förbaskat fina pizzor där 👌 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Kebabtallrik i Bredäng. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Kalvfärsbiff på Allstar i Jakan centrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Provkör årets winter kollektion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Idag blev det kyckling i curry som pyntades med röd paprika och gräslök.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 20 minuter sedan, skrev ellim63: Idag blev det kyckling i curry som pyntades med röd paprika och gräslök.. fantastiskt gott! Jäflars vad gott det såg ut. Den hade lätt gått för 150 kr som en dagens. Själv åt jag en Statoil macka med en snutkaffe till. Bild behövs inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Va ni ät, inte konstigt att några av er blir överviktig. Är det er hobby att laga mat och äta. OK laga mat och sälj då om det är eran hobby. fanns väl en tråd om vikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 1 minut sedan, skrev Boa52: Va ni ät, inte konstigt att några av er blir överviktig. Är det er hobby att laga mat och äta. OK laga mat och sälj då om det är eran hobby. fanns väl en tråd om vikt Du ser väl knappast ut som en ballerina själv😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Du ser väl knappast ut som en ballerina själv😂 Nä det håller jag med om 5 - 10 kilo för mycket för min längd. Men jag lagar inte denna mat för att bli tjockare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Köpe köttbullar med hemstompat mos och gräddsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 10 minuter sedan, skrev Boa52: Va ni ät, inte konstigt att några av er blir överviktig. Är det er hobby att laga mat och äta. OK laga mat och sälj då om det är eran hobby. fanns väl en tråd om vikt Dra en Lina du som hade så mycket snö enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Precis nyss, skrev Enis: Dra en Lina du som hade så mycket snö enis Sorry vet jag ska låta bli denna tråd, folk får väl äta ihjäl sej om dom vill. Förstår bara inte när nån skriver vill träna för att gå ner i vikt men inläggena är bara mat Sen fattar jag inte vitsen att fota en maträtt och lägga in här. Ät upp den för tusan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 5 minuter sedan, skrev Boa52: Sorry vet jag ska låta bli denna tråd, folk får väl äta ihjäl sej om dom vill. Förstår bara inte när nån skriver vill träna för att gå ner i vikt men inläggena är bara mat Sen fattar jag inte vitsen att fota en maträtt och lägga in här. Ät upp den för tusan Alla är vi olika, så låt oss vara så ha det gött alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 13 minuter sedan, skrev Enis: Dra en Lina du som hade så mycket snö enis Det ryms nog minst ett kilo i den kranen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 5 minuter sedan, skrev GreenValley: Det ryms nog minst ett kilo i den kranen! Den var dålig men du till hör väl dom som vill gnälla på utsendet, Huva. Undrar hur du ser ut och rår du för det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Nä det håller jag med om 5 - 10 kilo för mycket för min längd. Men jag lagar inte denna mat för att bli tjockare 10 kg är rätt mycket på din längd 😂😂😂😂 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 9, 2020 Dela Inlagd December 9, 2020 Kyckling och klibbris till middag. Tror det hette kaupang gai. Gott var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 9, 2020 Dela Inlagd December 9, 2020 15 timmar sedan, skrev Risifrutti: Jäflars vad gott det såg ut. Den hade lätt gått för 150 kr som en dagens. Själv åt jag en Statoil macka med en snutkaffe till. Bild behövs inte. Såg gott ut ja. BenzinMack mackor är inte att förakta ser Goa ut och smakar bra 👍😉. Fast heter det inte sörkel keej numera? Att kolla i denna tråden på fastande mage är rena tortyren försov mig och har inte käkat frukost.😭 Blir en macka senare. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 9, 2020 Dela Inlagd December 9, 2020 15 timmar sedan, skrev Boa52: Va ni ät, inte konstigt att några av er blir överviktig. Är det er hobby att laga mat och äta. OK laga mat och sälj då om det är eran hobby. fanns väl en tråd om vikt Vilken tur att jag ej har ett stillasittande jobb...mat är livet, överviktig eller inte skitsamma! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 9, 2020 Dela Inlagd December 9, 2020 Baconburgare i Skärholmens foodcourt speciellt tillägnad boa52 🥳👍🏻 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 9, 2020 Dela Inlagd December 9, 2020 Blev sån där jädrans buffé idag igen. Svårbantat. Men mat är ju halva födan sägs det. Får bli dunken imorgon.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 9, 2020 Dela Inlagd December 9, 2020 Det blev en tallrik rester över när frugan packat sin matlåda.. minst lika gott som igår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu