Nicholas Inlagd December 1, 2020 Dela Inlagd December 1, 2020 Stuvad spenat och prinskorv. Sofiero. Kungligt. Som Allan Edwall, skaldade i Madicken, här ska jäklars drickas brännvin, här ska jäklars firas jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2020 Dela Inlagd December 1, 2020 Idag blev det nästan vegetariskt..😋 Potatis stekt med röd lök och ägg kryddat med vitlök, starkt paprikapulver och nymalen svartpeppar.. Sen plockade frugan fram några goda korvar från Roberssons, Å då blev det plötsligt fantastiskt gott och inte så vegetariskt 😄😉💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 1, 2020 Dela Inlagd December 1, 2020 Finns inte mycket som går upp mot en tallrik ärtsoppa på en torsdag. Så då bör det väl funka skapligt på en tisdag åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Pitt i Anna på blå dörren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Citronpeppar kryddad lax med grädde dill och pressad potatis till. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Dagens lunch, risgrynsgröt och en macka med salami.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 2, 2020 Dela Inlagd December 2, 2020 Frugan köpte pinfärska hjälmarräkor på extrapris! Onsdagsmyset serverades i uterummet med jul och novemberkaktusar som börjat blomma.. visst är det vackert! Räkor, romsås, vitlöksbröd och oststavar åsså blev det lite thailändskt stuk, nudlar och en chilidipp med vitlök, chili, lime och koriander.. underbart, fantastiskt gott! ❤️🇸🇪🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Glömde att fota maten idag men så hörde Enis av sig så då backade jag och laddade om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Kaops i Khon Kaen udag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 7 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Kaops i Khon Kaen udag Ser gott ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Ett par skinkmackor på äckligt bröd. Kan inte rekommendera detta franskbröd till nån sött kladdigt segt med en surkvalmig eftersmak . Varför äter jag det ? För snål och lat för att slänga och gå och köpa nytt. Att närbutiken öppnar 07.00 gäller heller inte när man är uppe och fikar i ottan nä nu har jag gnällt färdigt. En hel del God mat i tråden under senaste dagarna👍😋 synd att det inte går att skicka och smaka över nätet. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 47 minuter sedan, skrev Chrille Columbus: Ett par skinkmackor på äckligt bröd. Kan inte rekommendera detta franskbröd till nån sött kladdigt segt med en surkvalmig eftersmak . Varför äter jag det ? För snål och lat för att slänga och gå och köpa nytt. Att närbutiken öppnar 07.00 gäller heller inte när man är uppe och fikar i ottan nä nu har jag gnällt färdigt. En hel del God mat i tråden under senaste dagarna👍😋 synd att det inte går att skicka och smaka över nätet. Jag får uppstötningar av detta bröd. Riktigt svinäckligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Ärtsoppa och pannkakor på blå dörren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Körv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Airfryer’n fick tillreda lunchen, till middag blev det timjansrostad potatis och cevapcici med ajvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Idag blev det isterband från Tjurskallen och potatismos som kryddades med massor med dill, rödbetor en god senap serverades till.. fantastiskt gott! Åsså mekade jag till snabbsaltad gurka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Max i Mjölby, vi är enda gästerna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 10 timmar sedan, skrev BanFang: Körv. Ja, det blev en festlunch idag för mig åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Middag av det enklare slaget kl 22.15 Lätt hänt att slarva med både mat och arbetstider när man jobbar hemmifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 Poke bowl Chicken stod det på menyn, kycklingsallad säger jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 (ändrad) live, Steak minute på Styrelsen Ändrades December 4, 2020 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 När minionerna här hemma får välja. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 Återupptäckte lövbiff härom veckan. Fortsätter nostalgitrippen med oxrullader och en potatisbakelse ala von Lidl! Fantastiskt gott så även vinet även om det blev för lätt till maten. Nåja resten av flaskan slinker nog ned med ostbågar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu