ellim63 Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 Grillad kyckling och sallad.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 Juniors önskemål till middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 2 minuter sedan, skrev Tong jai: Juniors önskemål till middag. Bra där att junior får Öl å snus 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 1 minut sedan, skrev goli006: Bra där att junior får Öl å snus 😂 Det skall böjas i tid det som krokigt skall bli🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 "Kvällsmackan" “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 Så, det blev en "von Lidl-schnitzel" med brynt rödlök och en hemmakokt tomatsås med kapris och oliver...... Serverades tillsammans med den där sortens pommes som var det enda man kände igen i Sverige innan hamburgerkedjorna tog mark...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Så, det blev en "von Lidl-schnitzel" med brynt rödlök och en hemmakokt tomatsås med kapris och oliver...... Serverades tillsammans med den där sortens pommes som var det enda man kände igen i Sverige innan hamburgerkedjorna tog mark...... Absolut de godaste frittarna 👍👍👍 som man kan köpa färdiga vill jag bara tillägga ... Ändrades Augusti 10, 2020 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 1 minut sedan, skrev Rillex: Absolut de godaste frittarna 👍👍👍 Som man kan få på Sibylla Fantastiskt goda 😛 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Som man kan få på Sibylla Fantastiskt goda 😛 Det för bli en sibylla eller egna friterade med en smarrig köttbit till helgen 😏😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 34 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Som man kan få på Sibylla Fantastiskt goda 😛 Borde i detta fall inte vara Back to the future fries ? 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 46 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Som man kan få på Sibylla Fantastiskt goda 😛 Perfekta man får med sig halva dippen i varje dipp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 10, 2020 Dela Inlagd Augusti 10, 2020 Skogens guld i stekpannan ikväll... Svampen och rödlöken fick gotta till sig med liite grädde och ordentligt med riven långlagrad cheddar, serverades på ett gott surdegsbröd och tryffelsalami.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 Chili con carne 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 Dagens jobblunch på Matbiten i Länna Gillar deras öppettider ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Dagens jobblunch på Matbiten i Länna Gillar deras öppettider ! Såg inte så färgglatt ut. Kunde du inte fått chefen att bjuda på något trevligare på en jobblunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 46 minuter sedan, skrev samet: Såg inte så färgglatt ut. Kunde du inte fått chefen att bjuda på något trevligare på en jobblunch. Jobblunch får man betala själv och just nu är flera restauranger i området där jag bor semesterstängda så man får köra "Kajsa Varg"-principen Inte lika många att välja på här hemma som om man jobbade inne på kontoret och efter 5 månader blir man less på det mesta Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 4 minuter sedan, skrev Tallviking: Jobblunch får man betala själv och just nu är flera restauranger i området där jag bor semesterstängda så man får köra "Kajsa Varg"-principen Inte lika många att välja på här hemma som om man jobbade inne på kontoret och efter 5 månader blir man less på det mesta Okay, då missförstod jag. Jobblunch för mig är när man "jobbar" på lunchen, du brukar min arbetsgivare eller leverantör bjuda. När jag äter lunch på en vanlig jobbdag och jag själv betalar lunchen så brukar jag benämna den just så, som en vanlig lunch och inte en jobblunch. My bad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 33 minuter sedan, skrev samet: Okay, då missförstod jag. Jobblunch för mig är när man "jobbar" på lunchen, du brukar min arbetsgivare eller leverantör bjuda. När jag äter lunch på en vanlig jobbdag och jag själv betalar lunchen så brukar jag benämna den just så, som en vanlig lunch och inte en jobblunch. My bad. Jobbar man statligt är det extremt ovanligt med en gratis lunch Och får men en sådan måste man ta upp det som en förmån och får löneavdrag så man väljer alltid att betala själv så man slipper redovisningsarbetet för mig finns alternativen jobblunch (när jag jobbar) eller lunch (när jag inte jobbar) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 Rekmacka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 18 minuter sedan, skrev Enis: enis Åh vad gott det ser ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 Junior önskade kyckling burgare idag, snoddes ihop med diverse goda tillbehör bl.a. bacon, avocado, sourcreme pepper dressing plus lite annat som kändes rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 Thaiomelett med burkmakrill i tomatsås, salladslök, chili och koriander.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11, 2020 Dela Inlagd Augusti 11, 2020 Lite snacks framför Tv:n Enrisrökt cognacsmedwurst med pepparrot. Gott så man blir tårögd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Strömming på fiskaffären i Gamla Stan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu