BanFang Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 LCHF frulle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Precis nyss, skrev BanFang: LCHF frulle. Gör gott på blodtrycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Många år sen man levde på sån här mat i slutet på varje månad så är väl dags att vänja sig igen med stundande kristider 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Raggmunk med fläsk på Oliver Twist Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Raggmunk med fläsk på Oliver Twist Skickat från min iPhone med Tapatalk Är ingen fan av raggmunk... skall helst vara löksås för mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Smörkokt torsk, räk/hummersås och färskpotäter “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Korvmojen blev lunchvalet innan biltvätt och däckbyte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 5 timmar sedan, skrev samet: Är ingen fan av raggmunk... skall helst vara löksås för mig... Å så skall en löksås se ut... inte en sådan där brun sörja som många restauranger serverar för mig blev det en macka, var lite hummer över sedan igår enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Blev lite enklare thaislafs som sköljdes ner med Norrlandsblask. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Kvällsvard kyckling thai style.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Köttbullar och mackisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Idag blev det lite hittepåmat... Köpepotatisgtatäng blandat med tärnad kassler, majs och kidneybönor.. En burk stark tacosalsa åkte också i... fantastiskt gott tillsammans med en tomatsallad med mycket rödlök och basilika! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Frukostnyheter som vanligt nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Igår kväll blev det grillat året första Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Flankstek med grejer till lunch på OT.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Fixar matlådor detta får duga inatt Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Här blev det en varm macka till lunch “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Idag blev det Heinz tomatsoppa (4 kr för en burk på ÖoB) och ett par skivor lokalt producerat surdegsbröd med lagrad cheddar.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 (ändrad) 58 minuter sedan, skrev ellim63: Idag blev det Heinz tomatsoppa (4 kr för en burk på ÖoB) och ett par skivor lokalt producerat surdegsbröd med lagrad cheddar.. fantastiskt gott! Mot ÖoB!!! Heinz Tomatsoppa "Cream of tomato soup" är underbar! Edit... När köpte du soppan? Verkar inte vara på kampanj längre MVH Ändrades April 8, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 46 minuter sedan, skrev Tommy: Mot ÖoB!!! Heinz Tomatsoppa "Cream of tomato soup" är underbar! Edit... När köpte du soppan? Verkar inte vara på kampanj längre MVH Nä det var ett tag sedan, köper alltid ett gäng till morsan och mig själv när det är tillbud! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 (ändrad) Vitello Tonnato, Kallskuren marinerad kalvrygg med tonfiskmajonnäs, kapris, bröd och citron. Merluzzo con cozze, Ugnsbakad torskrygg med färska blåmusslor, potatispuré med citron, Napolitansk tomatsås och friterad svartkål. Pizza alla Nutella, Nygräddad pizzabotten toppad med hasselnöts crème, färska bär och minimaränger. Delas bäst med någon vid bordet! och ändockblev någon slice över Gelato & Sorbet, Tre olika kulor av vår italienska glass & sorbet. mätt och nöjd /Enis Ändrades April 8, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Så stod man vid grillen igen. Ett gift! Men ett trevligt sådant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Suki 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Ett par räkisar på Wasa havreknäcke “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Igår fixade junior och jag kebabrullar hemma. Nu skall jag trycka i mig en liten paj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu