Soengsang Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 Gott slafs till frukost. Var kvällsmat igår också. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 Igår kom världens bästa Göran på besök.. Skinkstek med smak av chili, vitlök och ingefära.. Till det serverades smashad potatis gratinerad med wästerbottenost, gräddsås och grönfoder. fantastiskt gott och trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 Mycket Pizza 🍕 i sjuksängen La Bussola idag o lite nyttig sallad 😁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Eftersom tråden "Vad åt du igår" är arkiverad så får jag väl lägga in gårdagens thaislafs här. Blev en Jägerschnitzel på Stammtish. 180 välplacerade Baht Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Lasagne till lunch.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Vevade ihop en Spaghetti Bolognese till gumman... hon vart nöjd... själv var jag tveksam, den thailänska tomatkrossen är alldeles för söt. Nästa gång får det bli på färska tomater... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Idag blir det Bullens & Mos Yummy Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 I går blev det Entrecote Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 1 timme sedan, skrev Hua Hin: I går blev det Entrecote Dambesök ja, jo man tackar! Fint ska de va... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 On 2019-02-24 at 09:54, skrev Tong jai: Lite av damens goda slafs till frukost, vi har börjat byta det vanliga jasmin riset mot lite andra sorter. Damen var väldigt konservativ i början men nu äter hon gärna detta istället. Varför inte Jasminris? och vilket annat ris kör ni? Annars ser frukosten fantastisk ut! On 2019-02-24 at 10:06, skrev samet: Kryddig kyckling... KFC i Sverige är ett skämt! Japp! I alla fall den i Götet. On 2019-02-24 at 15:11, skrev Kötthandlarn: Fan va tråkigt att det suger i Sverige....... Har tänkt testa sedan de öppnade i Götlaborg men nu blir jag tveksam...... De har ingen eller väldigt svag kryddning. När vi testade smakade det i princip inget, inte ens de kryddstarka... De serverade inte heller KFCs väridsberömda mos med gravy!!! Kostar mer än det smakar, inte ens våra barn blev nöjda... Kom hit på en Torsdag istället, då har vi alltid goda kycklingvingar och riktigt bra friterad kyckling (den har vi alltid) i Buffe´n, laktosfritt!!! På Onsdagar har vi kycklingspett istället för vingar, nästan lika bra men jag gillar vingarna bättre de är starkare. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 1 timme sedan, skrev Tommy: Varför inte Jasminris? och vilket annat ris kör ni? Annars ser frukosten fantastisk ut! Japp! I alla fall den i Götet. De har ingen eller väldigt svag kryddning. När vi testade smakade det i princip inget, inte ens de kryddstarka... De serverade inte heller KFCs väridsberömda mos med gravy!!! Kostar mer än det smakar, inte ens våra barn blev nöjda... Kom hit på en Torsdag istället, då har vi alltid goda kycklingvingar och riktigt bra friterad kyckling (den har vi alltid) i Buffe´n, laktosfritt!!! På Onsdagar har vi kycklingspett istället för vingar, nästan lika bra men jag gillar vingarna bättre de är starkare. MVH Ledsnat lite på det, varierar med lite olika ris varianter, bland annat råris, just den här sorten kommer jag inte ihåg vad den heter men är också inköpt i en butik med asiatiska varor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Pit stop p Max för lite käk efter E4 vid Gävle, lite smått bara för att hålla ut till ett planerat stopp i Solna damen ville testa Hongthai. Damen gav betyg godkänt för thaimaten, junior och jag var också nöjda, men jag tog ett säkert kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Idag blev det gris wokat med röd curry och bambuskott.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 nattmacka enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Lite hotell frulle, besöket på ambassaden avklarat nu väntar damens nästa val, besök på mall of scandinavia. Puh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Torsk på Oliver Twist.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Förutom nattmacka blev det även rissoppa igår. Till lunch idag blev det klev å ägg enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Pasta tomatsås svamp gorgonzola Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Skreirygg (lagad i sous-vide), pressad potatis, ångkokta grönsaker och lite skirat smör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Ett par baljor med gratis mat i McFly's bar. Gick på 240 baht med tre Tiger light. Som hittat för en fattig pensionär Gratis är gott. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 28, 2019 Dela Inlagd Februari 28, 2019 Som onsdagsmys serverades gravlaxtoast med hovmästarsås.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28, 2019 Dela Inlagd Februari 28, 2019 Lammfärsbiffar med tilltugg till lunch. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 28, 2019 Dela Inlagd Februari 28, 2019 Blev just en mycket färsk semla, det skall vara gött å leva...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 28, 2019 Dela Inlagd Februari 28, 2019 Korv och oboy som mellis med junior. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 28, 2019 Dela Inlagd Februari 28, 2019 Junior ville ha något med potatis och köttfärs. Fick plocka fram mandolinen igen, blev en form med färs med mycket vitlök blandat med skivad potatis och lite grädde, toppades med lite ost. Fick godkänt idag igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu