Broskan Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 37 minuter sedan, skrev svampen: Söndags Frukost sandwich rökt rom/ost mjölk därtill & så en ☕ Inte illa redan söndag i Thailand här i Norge har vi bara kommit till lördag än så länge //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Välkommen hem till verkligheten min älskade......... [emoji176] Åååå tack min älskade [emoji172][emoji172][emoji172][emoji172]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Frugan hade fixat patkapaow moo till grabben som jobbat natt räckte till mig med till lunch enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 På Thai Rung och svullar med frugan. Efter besök på närakuten och kicks [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Kör på med det vanliga en b&w och en Paulaner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Thaislafs på Morchit bussterminal innan avfärd CM 👎 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Fransyska som puttrat i 3 timmar blev en riktigt bra chili con carne. Blev en riktigt trevlig långlunch med storebror då vi sköljde ned den med en panna rött och några liter öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Gött att det fanns en färdig kålpudding i kylskåpet när man är lite lat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 Kycklingsoppa.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 19, 2019 Dela Inlagd Januari 19, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 en räkis med egenskalade räkor Samt vad jag hoppas är Mpr godkända ägg enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Salladbytta från hemköp, smakar sådär.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Fick bli lite ramen med bacon till frukost imorse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Bakfyllebuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Nyttigt? Njaaaa.Gott? Ja ibland[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Ett råd mina vänner, Marinera kött i Annanas. Mixa frukten och gnid in köttet å låt det ligga i juicen ett par timmar, skölj av köttet m vatten å krydda som vanligt. Mörat... Notera texturen på köttet. Färdigt att avnjutas... Koncistens... Lite som leverpastej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 rester, inge fel på det enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Själv fick man nöja sig med korv. Fick 3 gulor på två ägg och det är iallafall en liten tröst i ett fattigt hem 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 En stor k*k är klen tröst i ett fattigt hem... Hehe Solly Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Stekt potatis och falukorv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Jag och junior besökte Bastard Burgers till middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Gratinerad blomkål och skinksås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 15 min en kvart @Naam kaeng style 😁 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Frugan fixade lunch..❤️ Gaeng som och moo tod nam pla...(stark sötsyrlig soppa med blomkål, morot, frikadeller och räkor..marinerat hårdstekt fläskkött serverades till)... fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 14 timmar sedan, skrev Enis: 15 min en kvart @Naam kaeng style 😁 enis Haha exakt Fast nu fick jag någon ny lur så nu kanske det skall funka bättre...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu