rolba Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Men apropå resturangkedjor och kass mat(kassa kockar) så tar nog Harrys på Phuket priset, fick pytt i panna utan potatis för ett par år sedan Perfekt. LCHF. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: Dagens frulle och en kopp java enis Skicka tillbaks den till köket. Osten har ju inte smält tillräckligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 Fick lite biltemasug. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 En pizza, öl och en kaffe från den gröna ön “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 Ox pytt!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 Ox pytt!! Stackars oxe [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 41 minuter sedan, skrev Peolito: Stackars oxe Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja, det var en seg jävel! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 Förrätt nu.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 varmrätt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 26 minuter sedan, skrev Naam kaeng: varmrätt!! Det verkar vara bra käk i polarns garage “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 varmrätt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Förrätt nu.... 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: varmrätt!! Å du hänger fortfarande i knäveck från taket när du plåtar.......... Sjukt imponerad av din vighet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 27, 2018 Dela Inlagd Januari 27, 2018 Försökte mig på en sataysås med onödigt mycket kaninfoder i geggan........ Strimlad vitkål, morötter, paprika + diverse annat från grönsaksodlingen........ Kokosmjölk, chili, röd currypasta, fisksås, sweet chili, samt givetvis pulveriserade jordnötter........ Aus geputtren........ Råris, grillade kycklingspett + den hemmagjorda ursäkten för sataysås och så blev det middag idag igen......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Försökte mig på en sataysås med onödigt mycket kaninfoder i geggan........ Strimlad vitkål, morötter, paprika + diverse annat från grönsaksodlingen........ Kokosmjölk, chili, röd currypasta, fisksås, sweet chili, samt givetvis pulveriserade jordnötter........ Aus geputtren........ Råris, grillade kycklingspett + den hemmagjorda ursäkten för sataysås och så blev det middag idag igen......... Ersätt tungmetall- riset med utsökt potatis istället. Jag har försökt länge övertyga familjen. Ingen respons alls. Men jag kämpar vidare.. Mpat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Försökte mig på en sataysås med onödigt mycket kaninfoder i geggan........ Strimlad vitkål, morötter, paprika + diverse annat från grönsaksodlingen........ Kokosmjölk, chili, röd currypasta, fisksås, sweet chili, samt givetvis pulveriserade jordnötter........ Aus geputtren........ Råris, grillade kycklingspett + den hemmagjorda ursäkten för sataysås och så blev det middag idag igen......... Yakitori spett, vilken leverantor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 6 timmar sedan, skrev Nakhon: Ersätt tungmetall- riset med utsökt potatis istället. Jag har försökt länge övertyga familjen. Ingen respons alls. Men jag kämpar vidare.. Mpat Jag äter vad jag vill och vad jag är sugen på för stunden....... Med tanke på hur sällan jag äter ris och att innehållet av tungmetall ligger under gränsvärdena i Sverige så är det nog större risk att jag dör av ålderdom innan jag blir förgiftad av riset. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Lite junkfood på Arlanda. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Harrys plankstek till middag. Inte den godaste jag ätit men troligen en av de mest prisvärda för 195 baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 1 timme sedan, skrev Broskan: Lite junkfood på Arlanda. //Broskan Förmodar att det var en sådan här du beställde Max har tydligen börjat färden ner till botten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Det blev en liten bilutflykt till Tant Grön i Vintrosa.. Räkmacka med kaffe... Och så en Budapestbakelse till påtåren.. Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Pannbiff med gräddsås och sparrispotatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Förmodar att det var en sådan här du beställde Max har tydligen börjat färden ner till botten Ja det var nån ny variant för mig Umami hette den visst men den var saftig och god. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Om jag beställde en sån här Men fick en sån här Fy fan vad besviken jag skulle bli........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Precis nyss, skrev Cavemannen: Om jag beställde en sån här Men fick en sån här Fy fan vad besviken jag skulle bli........... Ja, osten skall ju för böfvelen ligga på köttet och inte under... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 (ändrad) 49 minuter sedan, skrev Benriach: Ja, osten skall ju för böfvelen ligga på köttet och inte under... Å dipen/såsen är på felställe den med Ändrades Januari 28, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu