Peolito Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 (ändrad) Moulli frites är det nästa frugan vet och i topp hos mig.Håller med dig. Blir några öl också Ändrades Januari 10, 2015 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Blev en pasta. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Är ensam några timmar, ingen ide att laga mat bara till mig. Det fick bli en kebab rulle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Junior skulle bjuda på lunch idag, vet ju hur ungar är med mat, bara å rafsa ihop nåt, kanske en sallad eller så. Nädå, han har lagat mat sen 9 i morse, en LCHF paj med taco smak, pajskalet av mandelmjöl., till det en rejäl sallad upphottad med lite chilli och den fa.n hade bakat bröd också LCHF naturligtvis, kommer inte ihåg om det också va på mandelmjöl, tusan har ju haft matcoma i flera timmar efter. Och jag fick en del recept av han, som jag ska testa framöver, återkommer till det en annan dag. Snart ska jag börja med kvällsmaten, då blir det ett par bilder också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 (ändrad) Ehh, jag vet faktiskt inte riktigt vad det blev... Mat? I med lite korv och lök Bacon kastade jag i sen, men det märktes knappt... det var nog fel bild helt enkelt. På med lite mer fläsk och lite mer körv En dutt chilikrydda och paprikapulver 1 burk vita bönor Lite krossade tomater Grädde för smakens skull, var förödande för färgen. Lite paprika Låt sjuda så länge jag nu ides vänta Leta upp lite ätbart (en liten metallsil var perfekt till det) Tja, vad det blev vet jag fortfarande inte. Men det gick att äta i alla fall... Skulle fått sjuda längre dock. Ändrades Januari 10, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Blev en pasta. DSC06230.JPG Mvh. borje222 Såg god ut same gg? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Ehh, jag vet faktiskt inte riktigt vad det blev... Mat? I med lite korv och lök SAM_1790.JPG Bacon kastade jag i sen, men det märktes knappt... det var nog fel bild helt enkelt. SAM_1791.JPG På med lite mer fläsk och lite mer körv SAM_1794.JPG En dutt chilikrydda och paprikapulver SAM_1795.JPG 1 burk vita bönor SAM_1796.JPG Lite krossade tomater SAM_1797.JPG Grädde för smakens skull, var förödande för färgen. SAM_1798.JPG Lite paprika SAM_1801.JPG Låt sjuda så länge jag nu ides vänta SAM_1810.JPG Leta upp lite ätbart (en liten metallsil var perfekt till det) SAM_1811.JPG Tja, vad det blev vet jag fortfarande inte. Men det gick att äta i alla fall... Skulle fått sjuda längre dock. Fan det värsta men Bukfylla OK! Hi hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Såg god ut same gg? ?? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 ?? Mvh. borje222 Gourme Gubbjävul!Puss Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Fan det värsta men Bukfylla OK! Hi hi Kylskåpsrensning. Tror dock att den kommer att smaka bättre imorgon. När den fått gosa till sig lite. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Sorry FF men jag har hittat en goare planka, eller i varje fall fyllningen ovanpå Vad sägs om pocherad rödingfile??? Lite montering Färdigt att käka Å nu så här i bantartider så smakade det bra med lite rödtjut till Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Grillad snapper,riktigt gott. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 (ändrad) Blev hamburgare med pommes med alla kottar o barnbarn.. FF Ändrades Januari 10, 2015 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 (ändrad) kitungmakmak måste ha varit en chock för magen med allt detta eller? Ändrades Januari 10, 2015 av thai412 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 Förberedde middagen under föregående natt! Sedan svor jag ve och förbannelse över att min trotjänare lagt av helt!! Hade ju tagit kort på vår "nattamat" med den. Macka med chiliburgare och ägg! Fick ta till mobilen för att ta kort på dagens middag. Stora kameran är fortfarande inlämnad för rengöring. Bihanget valde att ta lite extra chili till maten! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 10, 2015 Dela Inlagd Januari 10, 2015 kitungmakmak måste ha varit en chock för magen med allt detta eller? Tja, har ju käkat bönor och ärtsoppa några dar nu. Och det märks Men, nog är det ett litet avsteg från min normala kost. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 till frukost åt frugan khao phat poo (stekt ris med krabba)! o jag åt en farmers delight (stekt potatis, skinka, lök o ägg)...fantastiskt gott var det väl inte men ok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Frulle Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 En specialare Pytt i panna på julskinka ,ostronsås, HP BBQ sås och lingon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Kokade Blomkål i buljong å lite kryddor. Under tiden det kokade så rev jag ``lite´´Parmensan När Blomkålen kokat färdigt så blandade jag i osten å lite vispgrädde å körde med stavmixern tills det såg ut som potatismos Ok resultatet med ett par 90% (kötthalt) pepparkorvar ett stekt ägg å lite Ruccula. Blomkålskoma finns det?? Det där måste vara himmelskt gott. Måste jag prova.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Kyckling med ris, vad annars i landetjag är i. Gubben Har precis lyckat komma in på MPR, har många bilder att visa, får se hur lång tid det tar att börja. Ha en bra dag önskar GUBBEN Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 till frukost åt frugan khao phat poo (stekt ris med krabba)! IMG_55731.JPG o jag åt en farmers delight (stekt potatis, skinka, lök o ägg)...fantastiskt gott var det väl inte men ok! IMG_55721.JPG Äntligen ngt som inte var fantastiskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Kyckling med ris, vad annars i landetjag är i. Gubben Har precis lyckat komma in på MPR, har många bilder att visa, får se hur lång tid det tar att börja. Ha en bra dag önskar GUBBEN Ös på bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Fem kokta ägg och ett par koppar kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu