Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Det blev köttfärsoppa med chili paprika o potatis o ett gäng mackor till..

                post-5021-0-39356800-1388167910_thumb.jp

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Pizza

Pytt i panna

Pastagratäng

Stekt ris

Paj

 

Ja, jag kan nog komma på många mer maträtter...

Man kan ju för fan inte slänga bra mat.idi*t...(Med kärlek)...

 

Mvh. borje222

 

En utav dom få saker som är mer osmaklig än julskinka är pytt på julskinka... Jag provade i år igen gräddstuvad pytt med jul-ingridienser (Julskinka, prinskorv, köttbullar, lök å potatis)  95% slängdes... bara jag som åt å mådde dåligt... Inte pga. dålig mat men jag gillar verkligen inte julskinka.

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Inte vet jag vad du gör för fel men för fan skaffa dig en mobil med kamera istället så vi kan se allt gott du skriver om eller inte..

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte vet jag vad du gör för fel men för fan skaffa dig en mobil med kamera istället så vi kan se allt gott du skriver om eller inte..

Å inte fan vet vi vem du menar... Skaffa dej en uppfostran så du lär dej att tilltala den du avser på ett korrekt sätt...

 

hehe, nee orkar inte fjolla på med jävla Photobucket som bara jävlas...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Å inte fan vet vi vem du menar... Skaffa dej en uppfostran så du lär dej att tilltala den du avser på ett korrekt sätt...

 

hehe, nee orkar inte fjolla på med jävla Photobucket som bara jävlas...

 

 

Ähh din trähatt. Skriv o fota med paddan eller mobilen,lätt som en plätt.

Trevlig fortsättning på dig//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh din trähatt. Skriv o fota med paddan eller mobilen,lätt som en plätt.

Trevlig fortsättning på dig//Lp

 

Trä.. nää fan när jag kom ut i skogen i morse så fick jag en sån där true vision.. De e ingen träskalle jag har den består av gjutjärn, sattan va bakis jag var. Å det har ärligt inte hänt på tio år... Jag blir ``aldrig´´ bakis... Hmm ja jo utom idag dårå,  jag lovar att jag ångrade den dag jag föddes när jag klättrade som en jävla bergsget efter hund..älsklingen.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Å inte fan vet vi vem du menar... Skaffa dej en uppfostran så du lär dej att tilltala den du avser på ett korrekt sätt... hehe, nee orkar inte fjolla på med jävla Photobucket som bara jävlas... Har något jävla fel på citera men nu kanske du har fattat att det var dig jag syftade på? Uppfostran har jag fått men att tilltala ers höghet kanske den inte räcker till? :) Man förstår ju att dra kablar härs och tvärs kräver något som de flesta inte har fått uppleva? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Trä.. nää fan när jag kom ut i skogen i morse så fick jag en sån där true vision.. De e ingen träskalle jag har den består av gjutjärn, sattan va bakis jag var. Å det har ärligt inte hänt på tio år... Jag blir ``aldrig´´ bakis... Hmm ja jo utom idag dårå,  jag lovar att jag ångrade den dag jag föddes när jag klättrade som en jävla bergsget efter hund..älsklingen.

Träffade du vännen Morgan i går, eller var det bara du å Jack som diskuterade ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade du vännen Morgan i går, eller var det bara du å Jack som diskuterade ???

Verkar som att han satt i djupa diskutioner med polaren Aco.

Bra ska det ha varit också.

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte vet jag vad du gör för fel men för fan skaffa dig en mobil med kamera istället så vi kan se allt gott du skriver om eller inte..

han har ju en sådan däringa apfån

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade du vännen Morgan i går, eller var det bara du å Jack som diskuterade ???

 

Njäe ssv. så hade jag ett intensivt möte med vår Finske broder Mintu.. Ja i själva verket Mintu´s Afrikanska representant Aco, å det blev en träff som utföll i ömsesidig beundran.. Ja så att säga...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njäe ssv. så hade jag ett intensivt möte med vår Finske broder Mintu.. Ja i själva verket Mintu´s Afrikanska representant Aco, å det blev en träff som utföll i ömsesidig beundran.. Ja så att säga...

Fy tusan, ja den där finnpajsaren Minttu är en lurig moj, den rinner så fint ner, men har en förmåga att stiga en uppåt huvet dan efter :17:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy tusan, ja den där finnpajsaren Minttu är en lurig moj, den rinner så fint ner, men har en förmåga att stiga en uppåt huvet dan efter :17:

 

Det där va ett av årets mest sanningsenliga inlägg... Fast va fan det börjar räta till sej nu, Jack är fortf. kvar... Som tur är, å nu för att glädja en här vanligt förekommande förtappad själ... Falcon är fördjävla gott... Jaja inte den där blåa smörjan men Falcon Koppar, den är fan fenomenal...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Janzonfrestelse fick det bli här i Bangkok.

Mycket grädde 5 dl och minst 100 gram smör och en hel burk Gebbestads är ett måste.

 

post-7307-0-57017300-1388201950_thumb.jppost-7307-0-08559300-1388202001_thumb.jp

 

Vad god den är. var tvungen att vila två timmar efter jag åt den

 

post-7307-0-18020800-1388202051_thumb.jppost-7307-0-03821500-1388202088_thumb.jp

 

Hälsningar goodolle

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

I dag blev det Pannbiff med lök i de finska kvarteren.

Soi Yomi Pattaya.

Web siten utlovade att om man inte blev mätt så får

man en till portion, detta behövdes dock inte.

Det enda jag kan klaga på var att de inte hade dill i mosen,

jag förhandsbeställde med dill men fick besked att de tyvärr

inte hade dill i köket, trots att det ligger granne med Big C.

.post-3602-0-63876800-1388215954_thumb.jp

Grabben tog köttbullar med potatismos.

post-3602-0-56108000-1388216227_thumb.jp

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

I går blev det entrecote med persiljesmör  ;)

post-3557-0-48164100-1388222815_thumb.jp

post-3557-0-32026600-1388222827_thumb.jp

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

En Schnitzel på Mikel´s tyska restaurant vid Hat Mae Rhum Pueng-stranden

 

"Sista måltiden" innan vi åker till Suvvan ikväll för vidare direkttransport till ARN och den "kalla" norden. har varit här nere en månad nu

 

Så nu är det att åka hem och jobba igen och planera för sommarens resa som ev kan bli jorden runt igen.

 

post-3404-0-30239300-1388229953_thumb.jp

 

post-3404-0-87209800-1388229966_thumb.jp

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...