Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Makaroner och Gädda svarade min morsa mej om jag frågade vid fel tidpunkt...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka aroy bilder..

Idag åt jag Mama Duck. Med purjolök,falukorv,rödlök och groddar.

Kokade upp det och blandade i ett ägg. Sen lade jag i nudlarna och kokade i 5 min.

Yum yum. Väldigt gott på 10 min.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm Jag misslyckades med älgsteken totalt. :suicide:

Till och börja med så tog jag upp fel paket ur frysen, det blev Älgkalvfile istället... Ohhh vikken jävla misär, nääärå det blev kanongott med kantarellsås och mandelpotatischips... Ha fan jag tror att till och med jag får ligga i kväll... :whistle:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hmmm Jag misslyckades med älgsteken totalt. :suicide:

Till och börja med så tog jag upp fel paket ur frysen, det blev Älgkalvfile istället... Ohhh vikken jävla misär, nääärå det blev kanongott med kantarellsås och mandelpotatischips... Ha fan jag tror att till och med jag får ligga i kväll... :whistle:

skulle inte herrn kunna använda sin canon så vi får se en riktig jaktmidda :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen Enis bild precis men så här såg det ut Älgkalvfile med vitlöksmarinerade champinjoner, mandelpotatischips och kantarellsås

IMG_1270.jpg

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

mumms :great: :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Odin såg smarrigt ut...

Hemma blev det Patkapaow av tärnad oxfilé och Jätteräkor i frugans wiskey och currysås..

Slank ner.. inga bilder dock.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Odin såg smarrigt ut...

Hemma blev det Patkapaow av tärnad oxfilé och Jätteräkor i frugans wiskey och currysås..

Slank ner.. inga bilder dock.

Frugans wiskey 555555 det var därför herrn glömde fota :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen Enis bild precis men så här såg det ut Älgkalvfile med vitlöksmarinerade champinjoner, mandelpotatischips och kantarellsås

IMG_1270.jpg

Såg så mumsigt ut så det blev en variant idag ...

post-3356-126738337224_thumb.jpg

Oxfilé med trattissås

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

var på citygross efter jobbet å provianterade lite bla fläskben till damen -_- det tycker hon om att göra soppa på :wacko:

jag tog gryta igen + en enis

har blivit lite nyfiken på enis ovanliga öl så det ska testas

det blev tre belgare en tysk och hemölen :wacko: :wacko: :drinks:

post-3713-126747611816_thumb.jpg

post-3713-126747759565_thumb.jpg

post-3713-126747774551_thumb.jpg

post-3713-126747784021_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag var det enn deff dag så jag åt en proteinshake till frukost, tre bananer till lunch.

Litt midag åt jag ekologiska Kideybönor med hemmalagad chili sås.

Ett päron till kvällsmat var mums.

Link to comment
Dela på andra sajter

har blivit lite nyfiken på enis ovanliga öl så det ska testas

Nå Clirre hur var ölen.

Frugan nedborrad i sängen, snott min laptop och tittandes på thaisåpa via youtube.

Så de blev till att slammra med kastrullerna på egen hand.

post-3356-126764066032_thumb.jpg

Jack daniels marinerad oxfile som frästes på med chilipasta, rödlök, vitlök. fick sedan puttra med mangochutney och cocosmjölk. Till detta äggnudlar.

RAAAAAAP

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja du Enis ölen hade nån bismak som jag inte kunde få fram har bara druckit amadeus?

Nu idag har jag gjort gratinerad falukorv med potatispyre blev inge foto för jag tog ett par tallymore+ 2 clirr

sen hade damen pratlådan igång så jag glömde fota :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En pizza milano och en god öl :drinks:

post-3713-126781518445_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fasen, jag kanske ska börja ladda upp bilder av misslyckade korvkok, ungkarlsrätter och snabbmat i farten...

BTW, idag fick jag thaimat hos kompisen, hon kokade ihop något med muu, bönor och en jumla massa chili. Jag sa iofs till om pet makk maak... :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Pestopanerad Pengasusfile (Hajmal) med hempillad räksås och... Khao,,, (jaja jag vill inte höra toffel, men hon ville ha ris...)

IMG_1303.jpg

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ovanligt käk :whistle: ölen va e det för nån :crazy:

bra där odin Enis klass

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion

Ölen var en Tysk Weisbier från Munchen, en i mina ögon något intetsägande öltyp men ändå välsmakande (mild eller ``lättdrucken är ett vanligt förekommande epitet).

Idag så ska frun laga mat, hon står just nu och brottas med en Älgentrecote, vi får se vad det blir återkommer med bilder...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...