Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Stekt falukorv med hemlagad senap och hemlagat potatismos perfekt lunch

Och Falukorven hämtade du i Södertälje? :ironi:
Link to comment
Dela på andra sajter

Gjorde en egen variant av Green curry/Pork ock massor av grönsaker. Måste vänja magen en vecka nu. Sen blir de äkta vara.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tur inte Enis e vaken :bag:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur inte Enis e vaken :bag:

Tuddelu... :na:

Marinerad fläskytterfilé med ricotta och spenatfyllda tortelini samt en sås bestående av Creme Fraise, finhackad grönpaprika och honung

post-3356-126531052331_thumb.jpg

Var så hungrig så det fick bli ett mobilfoto

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jäklar nu blev jag sugen igen :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Satan Batleleli

Här sitter jag å är hungrig, jaja jag tar en broccoli till :rtfm:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemma gjord pizza hos polarna, sista kvällen med gänget innan avfärd.

post-3887-126531942187_thumb.jpg

Sen såg mumsig ut.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jisses den pizzan såg god ut! Kom på att jag inte käkat en pizza sedan november.........å nu är pizzerian stängd

Får bli morgondagens lunchyipi.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite snabb lunch, klar på tjugo röda.

post-3356-126545976682_thumb.jpg

Fläskfilé med potatisgratäng samt en svampsås innehållande gulingar, trattisar, färska chaminjoner och knaperstekt bacon.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev jag hungrig!! Mot spisen, Smörstekta kantareller och aborrfile blir de idag,och mkt grönsaker.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag väntar till när tjejen kommer hem från jobbet sen blir det hembakad pizza.

Jag har gått å tänkt på det sen den där jäkla Batlelelis postade sin pizzabild. Å går jag upp i vikt nu så ska jag mörda den jäkleln...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut det är ju Lördag och det blir nog några Zeunerts orginal åxå ... Tjohoo livet leker..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Liver är för kort för att lida pin, Det ska va gött att leva!!!jap.gif

Så idag får det bli Wallenbergare med råstekt potatis och massor av lök + några pilsner framför dumburken å V75

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Liver är för kort för att lida pin, Det ska va gött att leva!!!jap.gif

Så idag får det bli Wallenbergare med råstekt potatis och massor av lök + några pilsner framför dumburken å V75

Låter utmärkt same same here men det blir Raggmunk,fläsk och rårörda lingon annars lika! :drinks:

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaddå pin??

Wienerschnitsel med ärtor till frukost, grillad kyckling till lunch. Skippar ris potatis bröd bara.

Men nu börjar brottets bana öppnade just en pilsner, och ska nu börja förbereda inför pizzabakande när tjejen kommer hem

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig blir det en pina, kan inte leva utan att äta potäter. Som en gammal släkting sa - Utan sås å potäter så har man inte ätit

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig blir det en pina, kan inte leva utan att äta potäter. Som en gammal släkting sa - Utan sås å potäter så har man inte ätit

Jag tänkte likadant förut, men när man väl lagt om sina rutiner så undrar man varför de var nödvändigt att trycka i sig detta tidigare.

Potatis Pasta Ris och Vitt Bröd väljer jag bort idag, om de går.

Allt går om man vill...

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Korrekt Ning Ning, Jag slutade att ha smör på mackorna när jag var 18, då upptäckte jag att brödet smakar mer utan smör...

Men nu käkar jag inte ens bröd så va faan.

Fast jag tycker åxå att potatis är gott, tänk bara på årets första färskpotatis direkt från landet koka dom med dill i 10 minuter och käka med inlagd sill och nubbe.

Den Svensk som inte uppskattar det är inte född... tror jag.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

"tänk bara på årets första färskpotatis direkt från landet koka dom med dill i 10 minuter och käka med inlagd sill och nubbe."

Fan nu vattnas det i munnen för ovanstående är bland det göttaste av allt + färskpotatis med en klick smör great.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

O ja. Färskpotatis med en smörklick på och en nystekt aborrfile, på en brygga en sommarkväll. mmmmmmmmmm.

De slutar jag aldrig med.

Men jag vräker inte i mig de jag inte behöver annars.

De mest tragiska ändå, är att fler dör av fettma än svält i världen.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...