Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Kötthandlarn

Jag är inne i ngt slags "bakapizzahemmastim", så nu blev det en sådan igen. :im_happy:

Så skall det inte bli imorgon iaf har jag bestämt mig för .. :giggle:

 

 

Före...

 

post-9293-0-58833500-1429296772_thumb.jp

 

 

Efter..

 

post-9293-0-39633600-1429296832_thumb.jp

 

 

 

Gött som fan.... :nyam:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Dagens frukost

post-3485-0-79922600-1429342265.jpg

 

Helgernas högtidsstund att äta frukost läääääänge och i lugn och ro :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg panerad biff på United States of Steak igår och det såg läckert ut. Hur smakade det? Var den panerad som en schnitzel? http://www.dailymotion.com/video/xyv0q5_united-states-of-steak_travel

Ja den var god och panerad som en schnitzel. Sen en god bbq sås till det gjorde susen.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ska ignorera denna tråd hädanefter för det är ett helvete att se alla godsaker på bild :nyam: och sitta i obygden när jag har cirka mellan 850 - 8060 kilometer till godsakerna/råvarorna/ingredienserna/kryddorna :not_i:  :ledsen: .

 

Det har jag gjort ett tag nu, 72 sidor med läckerheter orkar jag inte med att läsa ifatt. Har kollat de 3 senaste sidorna och det har redan börjat kurra i magen :wacko:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Dagens frukost

attachicon.gifDSC08243.jpg

Helgernas högtidsstund att äta frukost läääääänge och i lugn och ro :good:

Ett tidens tecken. Äta framför datorn istället för ett samtal med familjen. Jo det händer även i den här familjen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ett tidens tecken. Äta framför datorn istället för ett samtal med familjen. Jo det händer även i den här familjen.

 

Vet inte om det var så mkt bättre innan datorns intåg. Själv satt jag alltid fördjupad över morgontidningen till frukost och läste vad det stod i en hockeymatch efter 2 perioder då pressläggningen startade :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Så där ja, nu orkar man med att lägga sig i soffan och invänta travet. 

 

post-8371-0-33584800-1429351333_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ett tidens tecken. Äta framför datorn istället för ett samtal med familjen. Jo det händer även i den här familjen.

Dottern är hos pojkvännen och frugan skjutsade jag till en kompis vid 8 tiden för de skulle ut och fiska.

 

Själv fick man vara hemma då jag har beredskap men nu njuter jag av tystnaden här hemma :good:

 

Många idag har en TV i köket som de glor på medans de äter. Tyvärr käkar vi nästan aldrig frukost tillsammans då vi har olika vanor

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Så där ja, nu orkar man med att lägga sig i soffan och invänta travet. 

 

attachicon.gifCIMG2380.JPG

Ingen nödraket??

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ingen nödraket??

 

Nä, har några kalla prippar ligger i kylen men håller mig nog till mineralvatten idag :)

Link to comment
Dela på andra sajter

frugan skjutsade jag till en kompis vid 8 tiden för de skulle ut och fiska.

Ajabaja inte fånga lekande mört och abborre, fiskeförbud på sådant även med redskapet håv.

Enis

Skickat från min iPhone med Tapatalk

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

d9ce51f1291dd15774dda8e26a8a4da8.jpg

Lite uppvärmda rester till lunch fick det bli

/Enis

Skickat från min iPhone med Tapatalk

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ajabaja inte fånga lekande mört och abborre, fiskeförbud på sådant även med redskapet håv.

Enis

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tror det var strömming de skulle fiska

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nu har den stått och götta till sig några dagar

post-3485-0-17655400-1429360436.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

till lunch idag serverades tom yam gai (stark o syrlig kycklingsoppa)....fantastiskt gott!  :nyam: 

post-6750-0-83211900-1429367756_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Den här platsar väl i en tråd till. Det blev en Bourbon on the rocks och till mat grillad gris, majs och svamp som nu ska sköljas ned med minst en balja rött.

post-7918-1429372300,1_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...