Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

lasseiudon

Chern Chim

Recommended Posts

lasseiudon

Har Chern Chim slagit igen? Kände mig sugen på lite Kalles Kaviar men hittar inte deras hemsida och facebook verkar inte heller uppdaterat. Kan man köpa Kalles någonannanstans i Udon?

sarne

Körde bil genom eftermiddagsrusningstrafiken i Udon tidigare denna vecka, möttes av ett stängt Chern Chim. Verkare inte bra för oss Kalle kaviar älskare. 

Baa

Och Knäckebrödet icke att förglömma!

Scandinaviancorner

Beställ hos Swimpex i Bangkok dom har all sorts svensk mat

Baa

Jag litar på direktleveranser!

MPR , door to door!

sarne

Jag litar på direktleveranser!

MPR , door to door!

Samma här  ;-)

lasseiudon

Jag åkte förbi Chern Chim igår och dom är inte alls stängda. Den svensk som jobbade där tidigare är inte kvar men det är lyckligtvis de svenska produkterna. Jag hade lite bråttom så jag kollade inte allt men såg Kalles Kaviar, Leksands knäcke och diverse Felix-produkter. Sillen var tydligen slut men nytt var på ingång. Liten tub Kalles 220 THB.

Baa
21 minuter sedan, skrev lasseiudon:

Jag åkte förbi Chern Chim igår och dom är inte alls stängda. Den svensk som jobbade där tidigare är inte kvar men det är lyckligtvis de svenska produkterna. Jag hade lite bråttom så jag kollade inte allt men såg Kalles Kaviar, Leksands knäcke och diverse Felix-produkter. Sillen var tydligen slut men nytt var på ingång. Liten tub Kalles 220 THB.

Och nyrenoverat, det var väl därför dom stängde ett tag!

lasseiudon

Fast dom är lite märkliga, hemsidan ligger nere och på Facebook-sidan har ingen skrivit något sedan i höstas. 

sarne

Månne de ta hem Old Speckled Hen igen ....

Baa
1 timme sedan, skrev lasseiudon:

Fast dom är lite märkliga, hemsidan ligger nere och på Facebook-sidan har ingen skrivit något sedan i höstas. 

I lokala annonsfoldern "Udon Map" finns dom i alla fall med på en helsidesannons där man även promotar sitt "SteakHouse" som det bästa i staden!

clas391
On 2016-03-05 at 08:07, skrev sarne:

Månne de ta hem Old Speckled Hen igen ....

Gamla sprakliga hons da blir det en massa kackel 

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy