Jump to content
IGNORERAD

Längre handläggningstider!


thaikonsult

Recommended Posts

Därför att det är just det som försörjningkravet ska motverka och ingenting annat.

Fast var skrev jag att hon skall leva på socialbidrag? Vad var det i mitt inlägg som tyder på det?

Ändrades av turisten
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • turisten

    5

  • thaiwife

    4

  • thaikonsult

    3

  • HajKaj

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Oregistrerad knasen

Fast var skrev jag att hon skall leva på socialbidrag? Vad var det i mitt inlägg som tyder på det?

Du skrev att det för dig kunde spela roll, vilket det bara kan göra om du inte skulle kunna klara av försörjningen. Du tror inte att alla andra som har pågående ärenden också i så fall måste komplettera sina uppgifter vilket skulle medföra att status quo råder i kö-ordningen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skrev att det för dig kunde spela roll, vilket det bara kan göra om du inte skulle kunna klara av försörjningen. Du tror inte att alla andra som har pågående ärenden också i så fall måste komplettera sina uppgifter vilket skulle medföra att status quo råder i kö-ordningen. 

Du verkar uppenbarligen vilja försöka provocera fram någon sorts idi*tisk konfrontation över denna icke existerande sak. Uppenbarligen är du i behov av något. Är inte psykolog eller psykiater så jag har ingen aning om hur man skall uttolka dina märkligheter. Du får nog försöka rikta dina försök till kontakt/rop på hjälp eller vad fan det nu rör sig om till någon med mer speciell kompetens i ditt sinnestillstånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du verkar uppenbarligen vilja försöka provocera fram någon sorts idi*tisk konfrontation över denna icke existerande sak. Uppenbarligen är du i behov av något. Är inte psykolog eller psykiater så jag har ingen aning om hur man skall uttolka dina märkligheter. Du får nog försöka rikta dina försök till kontakt/rop på hjälp eller vad fan det nu rör sig om till någon med mer speciell kompetens i ditt sinnestillstånd.

Det var väl ändå du som började ifrågasätta mitt inlägg Så det är nog du själv som behöver söka hjälp för ditt sinnestillstånd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha!!!!

- Vad vill du?

-Det var ju du som ville nåt!

-Nä, det var ju du!

-Nä, du!

-Näe, du!

-Du!

-You nalle!

......... :big_smile:

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...