Jump to content
IGNORERAD

Kebabens dag 11 September


acarls

Recommended Posts

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    4

  • Benriach

    3

  • Kötthandlarn

    3

  • soi covboy

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ville bara informera er, som kanske inte vet vad ni vill äta idag, att idag den 11 September är det

KEBABENS DAG

:Yes:

kebab-pan.jpg

Som man har saknat en dag för den! Jag ser nu fram mot Mr Atm´s konspiration om varför det blev just den 11 september. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Som man har saknat en dag för den! Jag ser nu fram mot Mr Atm´s konspiration om varför det blev just den 11 september. :)

Jo just det.

Är det ödets nyck, ironi eller annat att det blev just nine eleven?

Nåväl, kebab är gott. 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kebab är väl OK men man luktar kebabsås om fingrarna en månad efter man ätit det. Har man dessutom tagit det som nattamat får man tvätta kläderna efter det :-).

Link to comment
Dela på andra sajter

Den godaste kebab jag någonsin ätit var i Helsingborg för ca 25 år sedan

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Den ogodaste åt jag i Turkiet.

Jag och kompisen var på väg hem lite glada i hågen och såg ett kebabställe och beställde varsin med bröd och de såg riktigt smarriga ut.

En tugga och den åkte i närmsta papperskorg.

Vet inte men lammkött får jag bara inte i mig konstigt nog då jag normalt är ett stort matvrak

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Som man har saknat en dag för den! Jag ser nu fram mot Mr Atm´s konspiration om varför det blev just den 11 september. :)

Vår svenska kebab sägs ju härstamma från den tyska Döner Kebab, som i sin tur kom från Turkiet. Turkiet är ju NATO land sedan länge och styrs därmed (trots att det är ett muslimskt land) av rika amerikanska bankirer, som nästan uteslutande är judar, via amerikanska CIA.  Kebaben torde därmed ha introducerats i Sverige som ett första steg i USA:s, nej jag menar de judiska bankirernas, plan för att låta muslimerna ta över Sverige. 11 september, jag ger mig f-n på att det måste varit datumet för den första serveringen av en kebab i Sverige! Eftersom den infiltrationen av Sverige med hjälp av kebab blev så framgångsrik använde man det även för senare händelser som bankirerna står bakom, såsom att krascha flygplan in i World Trade Center. Glasklart tycker jag.

Tyvärr satt jag på flyget tillbaka till Thailand när kebabens dag inföll, men bidrog med att under 10 dagar i Sverige äta kebabrätter vid fem tillfällen. Man får hoppas det gottgör.

När kebaben kom till min dåvarande hemstad Borås på 80-talet, serverades den som standard i en baguette  (kanske var det ett franskt försök till infiltration?).. Det ser man inte så ofta nuförtiden. Gött var det dock.

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Den bästa Kebab jag ätit var i Aten på en bakgata 3 på mörra kommer ej ihåg namn på Rest?

Men varför lägga valt Datum !

Jävligt Dumt !!!!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vår svenska kebab sägs ju härstamma från den tyska Döner Kebab, som i sin tur kom från Turkiet. Turkiet är ju NATO land sedan länge och styrs därmed (trots att det är ett muslimskt land) av rika amerikanska bankirer, som nästan uteslutande är judar, via amerikanska CIA.  Kebaben torde därmed ha introducerats i Sverige som ett första steg i USA:s, nej jag menar de judiska bankirernas, plan för att låta muslimerna ta över Sverige. 11 september, jag ger mig f-n på att det måste varit datumet för den första serveringen av en kebab i Sverige! Eftersom den infiltrationen av Sverige med hjälp av kebab blev så framgångsrik använde man det även för senare händelser som bankirerna står bakom, såsom att krascha flygplan in i World Trade Center. Glasklart tycker jag.

Tyvärr satt jag på flyget tillbaka till Thailand när kebabens dag inföll, men bidrog med att under 10 dagar i Sverige äta kebabrätter vid fem tillfällen. Man får hoppas det gottgör.

När kebaben kom till min dåvarande hemstad Borås på 80-talet, serverades den som standard i en baguette  (kanske var det ett franskt försök till infiltration?).. Det ser man inte så ofta nuförtiden. Gött var det dock.

 

Ha ha superklasse!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som man har saknat en dag för den! Jag ser nu fram mot Mr Atm´s konspiration om varför det blev just den 11 september. :)

Ha ha ha.Den var bra."det måste finnas ett samband"

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Palmyra Kebab i Årsta

Det är en Pizzatallrik dom serverar den på !

 

vvar

Instämmer. Vi brukade åka från Alvik till Palmyra och hämta mat och ibland åt vi där. Iofs var det några år sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skanstorgets grill på Övre Husargatan i Gbg är fyllekebabens okrönta konung..........:nyam:  :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Att hitta en halväten kletig kebab i jackfickan på Söndagen är väl ändå det bästa .

 

Eller hur Rogi...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Att hitta en halväten kletig kebab i jackfickan på Söndagen är väl ändå det bästa .

 

Bästa frukosten........:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Att hitta en halväten kletig kebab i jackfickan på Söndagen är väl ändå det bästa .

 

Eller hur Rogi...

Lite off topic men det har hänt mig med men då var det en hamburgare jag hittade dan efter och  hade  helt glömt bort att jag sparat den . Så det är lätt hänt.

Äter inte så väldigt mycket kebab käkade en god kebab i Beligen för 20 år sen ,tycker att den pressade svenska grey slime* med potatismjöl? kebaben inte är lika god som den med hela köttbitar men kan få utomlands.

*googla "pink slime" om ni undrar.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Palmyra Kebab i Årsta

Det är en Pizzatallrik dom serverar den på !

 

IMG_0483-e1328605689396.jpg

helt okej palmyra mycket mat får man mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Skanstorgets grill på Övre Husargatan i Gbg är fyllekebabens okrönta konung..........:nyam:  :thumbsup:

Då blir du besviken för det är en thai nu:rap:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Då blir du besviken för det är en thai nu:rap:

Jävla invandrare som tar över gamla klassiska svenska hak...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla invandrare som tar över gamla klassiska svenska hak...

Exakt!! Korvmoj is da shit, tur att Astors finns kvar:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...