Jump to content
IGNORERAD

MPR suger!


Guest wUThai

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    22

  • Jive

    15

  • Surin P3

    7

  • kitungmakmak

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

MPR  i sig är inte och klaga på men jag kommer inte in före 22.00 -23.00 på jobbet annars hittas inte servern, det var inga problem i våras.

Hemma är det ok.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Där sjönk du som en sten i mina ögon. Igår Beer Lao. Upp som en sol. Idag kattpiss. Ner som en pannkaka. Det går fort här i livet!

Du ska inte tro på allt du läser på internet.

Tycker det är ganska roligt detta då jag förutsåg dessa problem med citering direkt efter uppdateringen. Då blev jag både mer eller mindre idi*tförklarad och förlöjligad av admin. Det var jag som gjorde fel och den förträffliga nya citeringsfunktionen var det minsann inget fel på :blah:

Fortfarande så stämmer det. Du suger. Eller är generellt okunnig.

Tyckte citeringarna krånglade i början men nu verkar det funka och skulle uppskatta att ha möjligheten att köra fullversionen i mobilen, i övrigt har jag inget att klaga på. Gillar att kunna lägga in bilder direkt från mobilen samt att de inta hamnar 90 grader fel.

Att MPR är segt, förutom att en del medlemmar kan vara rätt sega, är inget jag tänkt på. Det är nog ett typiskt i-landsproblem då nätet överlag är så mycket segare här att man inte reflekterar över den eventuella extra tiondelen. Med tanke på att jag och många med mig tänker rätt långsamt så är det nog bara bra att MPR inte går fortare, det känns svårt nog att hänga med i alla fall.

MPR är säkert inte perfekt utformat vad forum beträffar men relativt nivån på den genomsnittlige forumisten så står det sig nog väl; klagan här blir lite som när korpliraren tycker att domaren i en CL-match är värdelös.  :)

Såja, nu har första IPA:n runnit ned och man börjar känna sig kaxig....

IPA... Gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du ska inte tro på allt du läser på internet.

Fortfarande så stämmer det. Du suger. Eller är generellt okunnig.

IPA... Gott.

Får nog hålla med wuttan trots allt. Du är om inte den sämsta forumsadmin så åtminstone den otrevligaste. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Forumet gillar tydligen inte när jag lämnar och kikar på något annat för varje gång idag jag skall åter så kommer inlöggningssidan upp och jag måste logga in igen,detta har aldrig hänt tidigare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nog hålla med wuttan trots allt. Du är om inte den sämsta forumsadmin så åtminstone den otrevligaste. 

 

Dags för att ta en snus?

snusdosor2_127426640.thumb.jpg.73ff3e2c5

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

 

Dags för att ta en snus?

snusdosor2_127426640.thumb.jpg.73ff3e2c5

Nä verkligen inte för mig. Kanske för den där otrevliga admin :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nog hålla med wuttan trots allt. Du är om inte den sämsta forumsadmin så åtminstone den otrevligaste. 

Nu är jag trött på er.

Link to comment
Dela på andra sajter

du äter väl myrägg mest varje dag i Thailand 

sånt har jag inte råd med, ris som förstås är skalat är den dagliga dosen.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå och lägg dig då tröttmössa!

Är på väg...

Oj, titta... Citera gick bra. Kan det bero på att jag vet hur man gör?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla pipande här, ris är inte bra och mpr funkar inte?

Jag tycker att båda duger utmärkt, ris slinker ner och mpr fungerar bra, trotts att jag förpassat mig till sunkigt Windows.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pip istället om att Thai tydligen bytt plan på Scandinavien, utan flatbed stolar!

Det är fan imig ett problem, ska man nu behöva sitta rätt upp och ner i 10 timmar 6-8 gr om året, fan imig skandal det.

Jag är riktigt upprörd!!!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Är på väg...

Oj, titta... Citera gick bra. Kan det bero på att jag vet hur man gör?

Ja som du såg så gick det även bra för mig att citera så jag vet visst också hur man gör. Men du kanske är ute efter att idi*tförklara Jive mfl som inte vet hur dom ska göra när ett gammalt citat fastnat kvar? ???

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja som du såg så gick det även bra för mig att citera så jag vet visst också hur man gör. Men du kanske är ute efter att idi*tförklara Jive mfl som inte vet hur dom ska göra när ett gammalt citat fastnat kvar? ???

Hus ska man göra, jag vet inte.

Citatet av dig tidigare ett jag försökte ta veck? 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Men det här med att ignorera tråd hade varit trevligt........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nog hålla med wuttan trots allt. Du är om inte den sämsta forumsadmin så åtminstone den otrevligaste. 

Trött och arrogant har han alltid varit. 

Nu är jag trött på er.

Jasså, ditt tålamod börja redan tryta?!  Sa du inte för ett tag sen att du hade fått mer tålamod och erfarenhet av medlemmars gnäll? :big_smile: 

Bara vänta tills jag börja jaga dig om hur kasst grupper är! Tröttlund, somna om! :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

STICKER MAN UT HAKAN FÅR MAN PISK!

 

Att sticka ut en haka i Sverige funkar bara om man har pondus. Detsamma gäller givetvis i Thailand, evigheter sen.. Men det här vet vi väl alla redan, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...