Jump to content
IGNORERAD

MPR suger!


Guest wUThai

Recommended Posts

Ja, kalla mig bitter eller idi*t!? Att man har orkat med detta forum så många år är fan en gåta! Segare jävla forum, "hemsida" får man fan leta efter!?!?! Var i helvete sitter servern och vad är det för risätare som sköter denna sirapsidan? En riktigt jävla kalle anka sida är vad det är! Ja, just det! Stå på huvudet och blinka med vänstra ögat samtidigt som trycker in shift + ctrl och f5 så ordna sig allt... typ! Nej, en riktigt usel sida när det gäller att vara surfvänlig! MPR är överlägset den sämsta sidan jag nånsin haft att göra med! Skit och inget annat! Sätt en risätare från surins risfält att sköta servern! För du P3, du suger ordentligt! Nu ska jag lira lite poker! Tog ju bara ca 3 minuter innan man kom in på skitsidan! Tapatalk ska vi inte bara prata om! 

 

Whoop!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 119
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    22

  • Jive

    15

  • Surin P3

    7

  • kitungmakmak

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Härligt, positivt inlägg. Jag blir så glad ibland när jag läser sånt.
Nästan bättre än när personer som inte känner mig nervärderar mig.
Mycket trevligt sätt att lyfta sig själv, genom att trycka ner andra.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt, positivt inlägg. Jag blir så glad ibland när jag läser sånt.
Nästan bättre än när personer som inte känner mig nervärderar mig.
Mycket trevligt sätt att lyfta sig själv, genom att trycka ner andra.

STICKER MAN UT HAKAN FÅR MAN PISK!

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

STICKER MAN UT HAKAN FÅR MAN PISK!

 

Jag tänker på en gammal hund som skäller men glömt varför han skäller, när jag ser dina inlägg, hehe. :waaaht:

 

Inte lätt att bli gammal och gaggig, hehe.

Voff voff

Link to comment
Dela på andra sajter

STICKER MAN UT HAKAN FÅR MAN PISK!

 

Vafan, jag brukar sticka ut nåt annat, men det är bara till damsällskapet som jag gör det. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan, jag brukar sticka ut nåt annat, men det är bara till damsällskapet som jag gör det. ;)

Jo, jag har läst om dina Kamagraäventyr, men inte vill du väl ha pisk på den sidan?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag har läst om dina Kamagraäventyr, men inte vill du väl ha pisk på den sidan?

Nä, den sidan skall behandlas varligt helst.
Men det var väl inte det jag stack ut med när jag svarade i denna tråd?

Livet blir lite komplext när jag sitter med kärr... vännen  på skype och chattar med dig samtidigt. Måtte jag inte blanda ihop er två... ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, kalla mig bitter eller idi*t!? Att man har orkat med detta forum så många år är fan en gåta! Segare jävla forum, "hemsida" får man fan leta efter!?!?! Var i helvete sitter servern och vad är det för risätare som sköter denna sirapsidan? En riktigt jävla kalle anka sida är vad det är! Ja, just det! Stå på huvudet och blinka med vänstra ögat samtidigt som trycker in shift + ctrl och f5 så ordna sig allt... typ! Nej, en riktigt usel sida när det gäller att vara surfvänlig! MPR är överlägset den sämsta sidan jag nånsin haft att göra med! Skit och inget annat! Sätt en risätare från surins risfält att sköta servern! För du P3, du suger ordentligt! Nu ska jag lira lite poker! Tog ju bara ca 3 minuter innan man kom in på skitsidan! Tapatalk ska vi inte bara prata om! 

 

Whoop!

tjena,

skulle vilja säga att sidan är grym med tanke på vad P3 får betalt.

gör något själv, varför inte starta ett forum..

whoooooop

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Bara en beroendeframkallande websida kan göra någon så arg och bitter när denna någon inte kommer in på den. Så wuttans inlägg ska nog snarare ses som en hyllning till hela MPR och att han inte klarar sig utan MPR :)

Eller så är det bara en snefylla :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara en beroendeframkallande websida kan göra någon så arg och bitter när denna någon inte kommer in på den. Så wuttans inlägg ska nog snarare ses som en hyllning till hela MPR och att han inte klarar sig utan MPR :)

Eller så är det bara en snefylla :D

Därom tviste di lärde!

Link to comment
Dela på andra sajter

Därom tviste di lärde!

Kan väl vara både-och... dvs snefylla och avsaknad av MPR..

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan, jag brukar sticka ut nåt annat, men det är bara till damsällskapet som jag gör det. ;)

Nej, det är det du måste lära dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag försöker, men jag är lite trög

Mellan benen, som blir styft när en attraktion uppstår av någon anledning.

Du borde åka till Thailand vid tillfälle, för din okunskap om damer verkar vara bristfällig.  :doubt:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Mellan benen, som blir styft när en attraktion uppstår av någon anledning.

Du borde åka till Thailand vid tillfälle, för din okunskap om damer verkar vara bristfällig.  :doubt:

Ja, jag skall följa ditt råd om 20 dagar på TG961, tja angående damen så blir det lite senare. Skall bara försöka klura ut vart fan hon bodde. Hon sa bara Thailand... ;)

Kan ju inte bo många där så det borde gå ganska fort att hitta igen henne, som Pajala ungefär antar jag.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, Tapatalk suger... 

Lite overkill att starta en tråd endast om det. ;)

 

På tal om det.

Jag avinstallerade för en tid sedan Tapatalk från min mobil, men läste nånstans att en uppgraderingen har skett. Hade tänkt att återinstallera, men din kommentar om "Tapatalk suger" gör mej tveksam. Vad säger du?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Mellan benen, som blir styft när en attraktion uppstår av någon anledning.

Du borde åka till Thailand vid tillfälle, för din okunskap om damer verkar vara bristfällig.  :doubt:

Nu vill jag gärna hoppa in som språkpolis denna härliga lördagsmorgon så jag måste påpeka att en "okunskap som är bristfällig" torde innebära att vederbörande har en god kunskap.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om det.

Jag avinstallerade för en tid sedan Tapatalk från min mobil, men läste nånstans att en uppgraderingen har skett. Hade tänkt att återinstallera, men din kommentar om "Tapatalk suger" gör mej tveksam. Vad säger du?

jag använder inte tapatalk längre, tycker nya mobilvesrsionen funkar bra förutom citeringarna

Link to comment
Dela på andra sajter

jag använder inte tapatalk längre, tycker nya mobilvesrsionen funkar bra förutom citeringarna

Tapatalk fungerar bra igen sen en vecka. P3 fixade något. Så nu syns alla bilder mm.

Så allt som vanligt igen [emoji4]

Skickat från min SM-P905 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för era kommentarer Nilsson och 33:an även om ni säger precis olika, men eftersom P3 säger att Tapatalk suger, så vill jag veta vad han har att säga och inte de olika "experterna" på MPR med sina motsägande upplysningar.

Vad menar du; P3 med att Tapatalk suger?

PS. det räcker med P3:s svar. DS

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för era kommentarer Nilsson och 33:an även om ni säger precis olika, men eftersom P3 säger att Tapatalk suger, så vill jag veta vad han har att säga och inte de olika "experterna" på MPR med sina motsägande upplysningar.

Vad menar du; P3 med att Tapatalk suger?

PS. det räcker med P3:s svar. DS

Min åsikt (att TT suger) är ur en ren administrativ synpunkt.

Använder Tapatalk ibland för att testa, men tycker ändå vår mobilversion är bättre numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hurra, änteligen en fredgastråd! :oh:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...