Jump to content
IGNORERAD

MPR suger!


Guest wUThai

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    22

  • Jive

    15

  • Surin P3

    7

  • kitungmakmak

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

funkar hur bra som helst

Inte för mej och inte som tidigare, sedan skiter jag fullständigt i om du har lyckats få det att fungera.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hopp nu verkar tapatalk fungera rätt bra igen

 

Skickat från min HTC One via Tapatalk

 

 

fungerar inni helskutta bra nu tapatalk går så det visslar mkt snabbare än mobilversionen,så nu kan man ta det bästa från dom båda

Link to comment
Dela på andra sajter

patetiskt? 

Kan hålla med om att MPR fungerar dåligt, men att lägga fram det på ditt sätt gör ju bara att man tycker synd om dig.

Ta nu ditt lilla patetiska liv och förflytta dig till de sju andra forumen..

Whoop, doh

Erkki

 

Haha! Hörru du lapplund, lagra dig in i kåtan och ha lite samkväm med din ren istället för att springa din väns ärende. Patetiskt är bara förnamnet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, kalla mig bitter eller idi*t!? Att man har orkat med detta forum så många år är fan en gåta! Segare jävla forum, "hemsida" får man fan leta efter!?!?! Var i helvete sitter servern och vad är det för risätare som sköter denna sirapsidan? En riktigt jävla kalle anka sida är vad det är! Ja, just det! Stå på huvudet och blinka med vänstra ögat samtidigt som trycker in shift + ctrl och f5 så ordna sig allt... typ! Nej, en riktigt usel sida när det gäller att vara surfvänlig! MPR är överlägset den sämsta sidan jag nånsin haft att göra med! Skit och inget annat! Sätt en risätare från surins risfält att sköta servern! För du P3, du suger ordentligt! Nu ska jag lira lite poker! Tog ju bara ca 3 minuter innan man kom in på skitsidan! Tapatalk ska vi inte bara prata om! 

 

Whoop!

Du har väl inte druckit berusningsdryck

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Hörru du lapplund, lagra dig in i kåtan och ha lite samkväm med din ren istället för att springa din väns ärende. Patetiskt är bara förnamnet. 

Hahaha..

Nu har du spänt musklerna ordentligt...  :)

Lovar att stötta dig i ditt ärrende mot överheten...  :)

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för mej och inte som tidigare, sedan skiter jag fullständigt i om du har lyckats få det att fungera.

Ska du väl inte skita i ,du ska väl vara glad för min skull eller ??

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Tack för det Stefan. Är bara så trött och helt ointresserad av att lista ut allt nytt själv. Det funkade ju skitbra förr. Tycker man det är bättre om man skall klicka några gånger extra  - bara för klickandets skull? Månne det genererar mer pengar med många klick.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du väl inte skita i ,du ska väl vara glad för min skull eller ??

 

I den här saken tänker jag enbart på mej själv. Finns ju hur många kompisar som helst i Svedala som kan hjälpa dej med datorer. Lite skillnad för mej i Thailand.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Hörru du lapplund, lagra dig in i kåtan och ha lite samkväm med din ren istället för att springa din väns ärende. Patetiskt är bara förnamnet. 

55555, härligt Wuttan, på den fan...

Hahaha..

Nu har du spänt musklerna ordentligt...  :)

Lovar att stötta dig i ditt ärrende mot överheten...  :)

 

Rock on!

Jag är också på alla dar i veckan.

 

Råck på...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

I den här saken tänker jag enbart på mej själv. Finns ju hur många kompisar som helst i Svedala som kan hjälpa dej med datorer. Lite skillnad för mej i Thailand.

Har inte gjort ngt med varken dator eller mobil utan det är väl tapatalk som rätat till sina defekter ,när prova du tapatalk senast för det är enl hörsägen sista veckan nu som det fungerar bra igen

Skickat från min HTC One via Tapatalk

Använder tapatalk endast i mobilen i datorn funkar mpr bra med crome som webbläsare

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tack för det Stefan. Är bara så trött och helt ointresserad av att lista ut allt nytt själv. Det funkade ju skitbra förr. Tycker man det är bättre om man skall klicka några gånger extra  - bara för klickandets skull? Månne det genererar mer pengar med många klick.

Tycker det är ganska roligt detta då jag förutsåg dessa problem med citering direkt efter uppdateringen. Då blev jag både mer eller mindre idi*tförklarad och förlöjligad av admin. Det var jag som gjorde fel och den förträffliga nya citeringsfunktionen var det minsann inget fel på :blah:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte gjort ngt med varken dator eller mobil utan det är väl tapatalk som rätat till sina defekter ,när prova du tapatalk senast för det är enl hörsägen sista veckan nu som det fungerar bra igen

Skickat från min HTC One via Tapatalk

Denna uppdatering fungerar klanderfritt [emoji4]

Även citeringsfunktionen [emoji4]

7bb22ed9830406d6eec4fbee15037043.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha..

Nu har du spänt musklerna ordentligt...  :)

Lovar att stötta dig i ditt ärrende mot överheten...  :)

 

Rock on!

Hehe, Ja, stöttningen är alldeles för dålig! Är för många som inte vågar stöta sig med MPR-familjen! :)  Tur jag har dig Sangwal, som ger mig stöttning för fortsatt kamp. 

Tjohoo! Det svänger erkki! :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ganska roligt detta då jag förutsåg dessa problem med citering direkt efter uppdateringen. Då blev jag både mer eller mindre idi*tförklarad och förlöjligad av admin. Det var jag som gjorde fel och den förträffliga nya citeringsfunktionen var det minsann inget fel på :blah:

Funkar klockrent nu

Skickat från min HTC One via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Hörru du lapplund, lagra dig in i kåtan och ha lite samkväm med din ren istället för att springa din väns ärende. Patetiskt är bara förnamnet. 

Tja,

Samkvämen redan gjord, springer de ärenden jag vill.

Whoop

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte gjort ngt med varken dator eller mobil utan det är väl tapatalk som rätat till sina defekter ,när prova du tapatalk senast för det är enl hörsägen sista veckan nu som det fungerar bra igen

 

Skickat från min HTC One via Tapatalk

 

 

Jag sitter hemma vid min dator och har inte ändrat ett skit eller aldrig använt Tapatalk på denna dator.

Från det ena till det andra, så har jag ett gäng gubbar hemma just nu som bl a utökar altanen till det dubbla, så nu jävlar kan vi ha en ordentlig fest med många deltagare nästa gång du kommer ner.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ganska roligt detta då jag förutsåg dessa problem med citering direkt efter uppdateringen. Då blev jag både mer eller mindre idi*tförklarad och förlöjligad av admin. Det var jag som gjorde fel och den förträffliga nya citeringsfunktionen var det minsann inget fel på :blah:

Ja, det är inte många fel som saknas i den senaste uppdateringen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sitter hemma vid min dator och har inte ändrat ett skit eller aldrig använt Tapatalk på denna dator.

Från det ena till det andra, så har jag ett gäng gubbar hemma just nu som bl a utökar altanen till det dubbla, så nu jävlar kan vi ha en ordentlig fest med många deltagare nästa gång du kommer ner.

ja det jag saknar mest är dom träffarna ,laddar väskorna med godsaker när jag kommer

 

ps prova tapatalk på mobilen igen får vi se om det funkar för dig ds

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Funkar klockrent nu

 

Skickat från min HTC One via Tapatalk

 

 

Om man känner till krånglet som  måste göras för att rensa ett citat ur editorn ja. I den gamla forumsversionen så behövdes det inte hållas på och krånglas utan där försvann tidigare citat automtiskt när du gick ur tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Samkvämen redan gjord, springer de ärenden jag vill.

Whoop

Vad trevligt. Då får du fortsätta och vara patetisk då. 

Tja,

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det jag saknar mest är dom träffarna ,laddar väskorna med godsaker när jag kommer

 

ps prova tapatalk på mobilen igen får vi se om det funkar för dig ds

Kul!

Du är väldigt välkommen med kockmössa och allt.:haha:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man känner till krånglet som  måste göras för att rensa ett citat ur editorn ja. I den gamla forumsversionen så behövdes det inte hållas på och krånglas utan där försvann tidigare citat automtiskt när du gick ur tråden.

Klickar på citera sedan skriva skicka klart

Skickat från min HTC One via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte citeringarna krånglade i början men nu verkar det funka och skulle uppskatta att ha möjligheten att köra fullversionen i mobilen, i övrigt har jag inget att klaga på. Gillar att kunna lägga in bilder direkt från mobilen samt att de inta hamnar 90 grader fel.

Att MPR är segt, förutom att en del medlemmar kan vara rätt sega, är inget jag tänkt på. Det är nog ett typiskt i-landsproblem då nätet överlag är så mycket segare här att man inte reflekterar över den eventuella extra tiondelen. Med tanke på att jag och många med mig tänker rätt långsamt så är det nog bara bra att MPR inte går fortare, det känns svårt nog att hänga med i alla fall.

MPR är säkert inte perfekt utformat vad forum beträffar men relativt nivån på den genomsnittlige forumisten så står det sig nog väl; klagan här blir lite som när korpliraren tycker att domaren i en CL-match är värdelös.  :)

Såja, nu har första IPA:n runnit ned och man börjar känna sig kaxig....

Ändrades av Atom
Link to comment
Dela på andra sajter

Klickar på citera sedan skriva skicka klart

 

Skickat från min HTC One via Tapatalk

 

 

Jo, men det är inte det. Det kan jag också, men om man har citerat något och skall bifoga en bild t ex och det av någon anledning inte funkar som man tänkt och stänger ner (ångra inlägget) men sedan går in igen och tänker svara och citera samma inlägg som tidigare, så har inte den gamla skiten, som man tidigare ångrade, försvunnit uten det hänger kvar med min gamla text och allt. Puhhh nu orkar jag inte längre. Hoppas du förstår. Det är helt enkelt inte lika enkelt och rakt som tidigare. punkt slut!!!!!

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...