Jump to content
IGNORERAD

MPR suger!


Guest wUThai

Recommended Posts

Min åsikt (att TT suger) är ur en ren administrativ synpunkt.

Använder Tapatalk ibland för att testa, men tycker ändå vår mobilversion är bättre numera.

Skall jag tolka ditt svar så, att du rekommenderar mej att återinstallera Tapatalk och använda det för MPR?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 119
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    22

  • Jive

    15

  • Surin P3

    7

  • kitungmakmak

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

jag använder inte tapatalk längre, tycker nya mobilvesrsionen funkar bra förutom citeringarna

Själv använde jag bara tapatalk för att lägga in bilder men eftersom det numera fungerar att göra så i mobilversionen så känns TT överflödigt för min del. Saknar dock att kunna köra fullversionen på mobilen :wacko:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall jag tolka ditt svar så, att du rekommenderar mej att återinstallera Tapatalk och använda det för MPR?

Jag kan ju göra en kort recension av båda:

Tapatalk: 6 poäng.
MPR mobil: 7 poäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ju göra en kort recension av båda:

Tapatalk: 6 poäng.
MPR mobil: 7 poäng.

Tack, det blev ju ett lätt val - skit i Tapatalk.

 

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ju göra en kort recension av båda:

Tapatalk: 6 poäng.

MPR mobil: 7 poäng.

Då tar jag lite av varje.

Så blir det en bra Combo.

7063fdf6cee633d4fefce5157ff20957.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Då tar jag lite av varje.

Så blir det en bra Combo.

7063fdf6cee633d4fefce5157ff20957.jpg

Provade tapatalk nu och den hoppade över en massa inlägg

Skickat från min HTC One via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Provade tapatalk nu och den hoppade över en massa inlägg

Skickat från min HTC One via Tapatalk

Inställningarna Sam sip Sam. Inställningarna [emoji4]

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, kalla mig bitter eller idi*t!? Att man har orkat med detta forum så många år är fan en gåta! Segare jävla forum, "hemsida" får man fan leta efter!?!?! Var i helvete sitter servern och vad är det för risätare som sköter denna sirapsidan? En riktigt jävla kalle anka sida är vad det är! Ja, just det! Stå på huvudet och blinka med vänstra ögat samtidigt som trycker in shift + ctrl och f5 så ordna sig allt... typ! Nej, en riktigt usel sida när det gäller att vara surfvänlig! MPR är överlägset den sämsta sidan jag nånsin haft att göra med! Skit och inget annat! Sätt en risätare från surins risfält att sköta servern! För du P3, du suger ordentligt! Nu ska jag lira lite poker! Tog ju bara ca 3 minuter innan man kom in på skitsidan! Tapatalk ska vi inte bara prata om! 

 

Whoop!

Förutom snetändningen så måste jag hålla med dig när det segheten på forumet. De andra forumen jag är inne på hinner alla starta upp långt innan MPR ger något tecken ifrån sig att vilja starta. Då brukar jag alltid starta MPR-först, även om jag bara startar upp MPR så tar det ungefär lika lång tid för den att visa livstecken. 

Citatfunktionen är en katastrof, lite gambling vad man får med av citaten. Tapatalk använder jag inte som tur är, verkar det som. 

För mig ramlar inte hela världen ner för att MPR tar lång tid att starta upp. De andra forumen kan man titta på under tiden. MPR är kul när man väl fått igång det. Förra versionen var bättre, det här är nog en av de mera misslyckade uppgraderingarna i forumvärldens historia.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Bara en beroendeframkallande websida kan göra någon så arg och bitter när denna någon inte kommer in på den. Så wuttans inlägg ska nog snarare ses som en hyllning till hela MPR och att han inte klarar sig utan MPR :)

Eller så är det bara en snefylla :D

Klara mig utmärkt utan MPR. Och tanke på MPR utveckling och sega sida så lär jag definitivt inte sakna denna trötta sidan.

Ja, Tapatalk suger... 

Lite overkill att starta en tråd endast om det. ;)

 

Arrogant och trött som vanligt. Hade det varit att TPT endast varit segt att surfar med så hade jag såklart inte skrivit inlägget. Men att du inte skulle förstå det var ju ingen skräll direkt.

Min åsikt (att TT suger) är ur en ren administrativ synpunkt.

Använder Tapatalk ibland för att testa, men tycker ändå vår mobilversion är bättre numera.

Ja, klart att du tycker det när du inte klara av att få TPT funka med MPR. Konstigt att dom andra 7 forumen som jag använder TPT med funkar klanderfritt men inte MPR, måste ju vara TPT fel! DOH!

Svarstiderna från min dator till MPR är ju rena jävla skämtet! Men det är väl såklart att jag inte rensat cashen och stått på huvudet och tryckt ctrl+shift +f5?!?!?! Säg som det är att du inte klara av att hosta en server och en hemsida istället för att skylla på att folk inte rensat cashen. Patetiskt är bara förnamnet! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Klara mig utmärkt utan MPR. Och tanke på MPR utveckling och sega sida så lär jag definitivt inte sakna denna trötta sidan.

Arrogant och trött som vanligt. Hade det varit att TPT endast varit segt att surfar med så hade jag såklart inte skrivit inlägget. Men att du inte skulle förstå det var ju ingen skräll direkt.

Ja, klart att du tycker det när du inte klara av att få TPT funka med MPR. Konstigt att dom andra 7 forumen som jag använder TPT med funkar klanderfritt men inte MPR, måste ju vara TPT fel! DOH!

Svarstiderna från min dator till MPR är ju rena jävla skämtet! Men det är väl såklart att jag inte rensat cashen och stått på huvudet och tryckt ctrl+shift +f5?!?!?! Säg som det är att du inte klara av att hosta en server och en hemsida istället för att skylla på att folk inte rensat cashen. Patetiskt är bara förnamnet! 

Bra skrivet. Nu ska jag ta en San Miguel Light.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Klara mig utmärkt utan MPR. Och tanke på MPR utveckling och sega sida så lär jag definitivt inte sakna denna trötta sidan.

Arrogant och trött som vanligt. Hade det varit att TPT endast varit segt att surfar med så hade jag såklart inte skrivit inlägget. Men att du inte skulle förstå det var ju ingen skräll direkt.

Ja, klart att du tycker det när du inte klara av att få TPT funka med MPR. Konstigt att dom andra 7 forumen som jag använder TPT med funkar klanderfritt men inte MPR, måste ju vara TPT fel! DOH!

Svarstiderna från min dator till MPR är ju rena jävla skämtet! Men det är väl såklart att jag inte rensat cashen och stått på huvudet och tryckt ctrl+shift +f5?!?!?! Säg som det är att du inte klara av att hosta en server och en hemsida istället för att skylla på att folk inte rensat cashen. Patetiskt är bara förnamnet! 

Fungerar bra med svajigt mobilt internet ute på vischan i Thailand iaf. Ta och skrota det där eländiga tapatalk istället så ska du se att du blir på bättre humör, maken till skitgrej för att läsa på ett forum har jag aldrig skådat ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra skrivet. Nu ska jag ta en San Miguel Light.

bry dig inte om wuttan, varför ska du straffa dig själv med sånt blask...........:crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom snetändningen så måste jag hålla med dig när det segheten på forumet. De andra forumen jag är inne på hinner alla starta upp långt innan MPR ger något tecken ifrån sig att vilja starta. Då brukar jag alltid starta MPR-först, även om jag bara startar upp MPR så tar det ungefär lika lång tid för den att visa livstecken. 

Citatfunktionen är en katastrof, lite gambling vad man får med av citaten. Tapatalk använder jag inte som tur är, verkar det som. 

För mig ramlar inte hela världen ner för att MPR tar lång tid att starta upp. De andra forumen kan man titta på under tiden. MPR är kul när man väl fått igång det. Förra versionen var bättre, det här är nog en av de mera misslyckade uppgraderingarna i forumvärldens historia.

Jag har nog universums slöaste dator tar en evighet att få ladda  kvällstidningarna med olika webbläsare så även mpr ,men med crome funkar mpr kanonbra på min gamla dator och mobilversionen är kanon i mobilen 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, det blev ju ett lätt val - skit i Tapatalk.

 

finns väl inget som säger att du kan ha båda 

Link to comment
Dela på andra sajter

Klara mig utmärkt utan MPR. Och tanke på MPR utveckling och sega sida så lär jag definitivt inte sakna denna trötta sidan.

Arrogant och trött som vanligt. Hade det varit att TPT endast varit segt att surfar med så hade jag såklart inte skrivit inlägget. Men att du inte skulle förstå det var ju ingen skräll direkt.

Ja, klart att du tycker det när du inte klara av att få TPT funka med MPR. Konstigt att dom andra 7 forumen som jag använder TPT med funkar klanderfritt men inte MPR, måste ju vara TPT fel! DOH!

Svarstiderna från min dator till MPR är ju rena jävla skämtet! Men det är väl såklart att jag inte rensat cashen och stått på huvudet och tryckt ctrl+shift +f5?!?!?! Säg som det är att du inte klara av att hosta en server och en hemsida istället för att skylla på att folk inte rensat cashen. Patetiskt är bara förnamnet! 

patetiskt? 

Kan hålla med om att MPR fungerar dåligt, men att lägga fram det på ditt sätt gör ju bara att man tycker synd om dig.

Ta nu ditt lilla patetiska liv och förflytta dig till de sju andra forumen..

Whoop, doh

Erkki

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har nog universums slöaste dator tar en evighet att få ladda  kvällstidningarna med olika webbläsare så även mpr ,men med crome funkar mpr kanonbra på min gamla dator och mobilversionen är kanon i mobilen 

Jag kör också Crome för det absolut mesta. I övrigt har jag tre uppsättningar. I stugan, tvillingen till din slöaste dator med mobilt bredband som jag tvivlar på är 4G. I stan, en ny billig HP och 100Mb med skapligt wifi. På jobbet, bästa datorn men wifi något sämre än hemma. Ibland tar vi bara med frugans Ipad om vi åker lätt packad och då använder jag den. Mobil använder jag bara om jag inte har tillgång till dator längre tid. I stort sett aldrig. Mobilen vill jag ha liten så att jag kan ha den i bröstfickan vilket gör den till en pina att surfa med. Nog jobbigt med alla SMS. Att skriva inlägg på forum med den lille mobilen är en pina tycker jag. Åker vi bil så kör jag och då är ingen lösning för surfande på internet användbar.

Vilken uppsättning jag än använder så suger MPR, jämfört med de andra forumen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvetes djävla skit!!!

Snälla, snälla, snälla P3, kan du inte fixa till citerafunktionen så det blir lika enkelt som före uppdateringen. Nu skiter jag i att prova fler gånger innan det är fixat.:yuush:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra skrivet. Nu ska jag ta en San Miguel Light.

Där sjönk du som en sten i mina ögon. Igår Beer Lao. Upp som en sol. Idag kattpiss. Ner som en pannkaka. Det går fort här i livet!

Link to comment
Dela på andra sajter

finns väl inget som säger att du kan ha båda 

Enkelhet och kvalitet går före kvantitet.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvetes djävla skit!!!

Snälla, snälla, snälla P3, kan du inte fixa till citerafunktionen så det blir lika enkelt som före uppdateringen. Nu skiter jag i att prova fler gånger innan det är fixat.:yuush:

funkar hur bra som helst

Link to comment
Dela på andra sajter

Enkelhet och kvalitet går före kvantitet.

är ju enkelt vilket som ett litet tryck på skärmen

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvetes djävla skit!!!

Snälla, snälla, snälla P3, kan du inte fixa till citerafunktionen så det blir lika enkelt som före uppdateringen. Nu skiter jag i att prova fler gånger innan det är fixat.:yuush:

Prova med att gora så här

Hade också problem att citera men tryck forst på citera, sedan på symbolen som ser ut som ett pappersark overst i rutan, nästan i mitten där du ska skriva och sedan på citera igen, det fungerar for mig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...