Jump to content
IGNORERAD

Chang Classic går mot sin död?


Nemo

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • leifen

    5

  • Peolito

    5

  • Juha

    4

  • B747

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fy Fabian alltså ta bort Chang Export, den enda maltprodukt som finns, tillverkad i Thailand. Hur ska detta sluta?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Minska storleken, minska alkoholhalten (6,4->6,0->5,5) och kalla det utveckling. Ger mig fan på att dom höjer priserna åxå.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Minska storleken, minska alkoholhalten (6,4->6,0->5,5) och kalla det utveckling. Ger mig fan på att dom höjer priserna åxå.

Den kommer att höjas med självklar thailogik,

62cl (5,5%) för 53-55b i butik. På köpet får du en flaska med ny design och ny färg.

Nu är man ett LEO fan så jag bryr mig inte.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi som dricker fin öl läser inte såna här trådar! Singha the best a man can get! :crazy::thumbsup::D

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Får väl hoppas att Archa finns kvar, annars blir det LEO i Thailand, som i Sverige...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Först förstör dom Singhan när dom gjorde om smaken för ett antal år sedan så den bara smakar halm. Nu sänker man alkoholhalten i Changen. Har testat den den nya changen och den faller inte mig i smaken. Nu finns bara Leo kvar. Archa minns jag inte om jag smakat. Den laotiska ölen som jag just nu glömt namnet på är god särskilt den mörka varianten.

Sedan finns det ju fin öl i de större städerna.

Detta är förstås min personliga smak.

/Peolito

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi som dricker fin öl läser inte såna här trådar! Singha the best a man can get! :crazy::thumbsup::D

Singha? Har smakat på det avskyvärda blasket och inte ens Thai gillar det.

I somras blev det lite blandat då Chang förlorat på procenten men det blir mycket chang fortfarande.

Leo börjar faktiskt smaka riktigt bra som törstsläckare och en Heineken går också ner.

I seven eleven går det och köpa en 2dl flaska absolut eller Smirnoff för dryga 200 bath för lite mer effekt.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Först förstör dom Singhan när dom gjorde om smaken för ett antal år sedan så den bara smakar halm. Nu sänker man alkoholhalten i Changen. Har testat den den nya changen och den faller inte mig i smaken. Nu finns bara Leo kvar. Archa minns jag inte om jag smakat. Den laotiska ölen som jag just nu glömt namnet på är god särskilt den mörka varianten.

Sedan finns det ju fin öl i de större städerna.

Detta är förstås min personliga smak.

/Peolito

Beer Lao kanske ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Singha? Har smakat på det avskyvärda blasket och inte ens Thai gillar det.

I somras blev det lite blandat då Chang förlorat på procenten men det blir mycket chang fortfarande.

Leo börjar faktiskt smaka riktigt bra som törstsläckare och en Heineken går också ner.

I seven eleven går det och köpa en 2dl flaska absolut eller Smirnoff för dryga 200 bath för lite mer effekt.

Nöfff nöfff,,,,,"Hajneäken" sippar man gärna på! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är en skam! Drack mest Leo på denna resan och den är helt ok. Changen smakade inte alls bra sen dom sänkte %! Tur det finns sprit och vin! Ett gäng breeze gick ner med.. Säg vad man vill men visst fan är dom smarriga!?

Skickat från min HTC M8.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är en skam! Drack mest Leo på denna resan och den är helt ok. Changen smakade inte alls bra sen dom sänkte %! Tur det finns sprit och vin! Ett gäng breeze gick ner med.. Säg vad man vill men visst fan är dom smarriga!?

 

Skickat från min HTC M8.

 

 

Iskalla breezer är försvinnande gott i värmen.Dessutom är dom stadigare än i sverige.....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Har nog inte ens druckit 5 öl sen jag kom ner i söndags, däremot har der blivit ordentligt med Hong Thong och soda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Iskalla breezer är försvinnande gott i värmen.Dessutom är dom stadigare än i sverige.....

Tackar, skönt att inte vara ensam om att gilla "kärringdricka!" som man ständigt blir beskylld för!

Ska hänvisa till ett gäng icke HP are i Sverige, då står man stolt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gäller min smak. Så står det mellan Chang och Leo.

acca1a62ea50f2cc870837e13831920d.jpg

5c305d0f9978d6f61d49f558d96fcfb7.jpg

Tiger går helt bort.

40df9bbc074eca70d960e794c9000244.jpg

Men som sagt. Smaken är delad [emoji4]

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nog inte ens druckit 5 öl sen jag kom ner i söndags, däremot har der blivit ordentligt med Hong Thong och soda.

Får du inte huvudvärk? Får jag alltid om jag dricker Hong Thong, även om det bara är lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får du inte huvudvärk? Får jag alltid om jag dricker Hong Thong, även om det bara är lite.

Där har du felet du gör........

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gäller min smak. Så står det mellan Chang och Leo.

acca1a62ea50f2cc870837e13831920d.jpg

5c305d0f9978d6f61d49f558d96fcfb7.jpg

Tiger går helt bort.

40df9bbc074eca70d960e794c9000244.jpg

Men som sagt. Smaken är delad emoji4.png

En och annan Beer Lao kan slinka ner

Beer_Lao.thumb.jpg.693483ec3b715d83846d6

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

En och annan Beer Lao kan slinka ner

 

Beer Lao är det enda jag köper hem. Besökande släpar hit annat ibland när de kommer för 'en pilsner eller tre' men de ju dricker bara Beer Lao.

Dock inga problem, hitsläpet brukar vi ge till sopgubbarna.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Får du inte huvudvärk? Får jag alltid om jag dricker Hong Thong, även om det bara är lite.

Har faktiskt mått ovanligt bra dagen efter :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Beer lao   är den bästa ölen man fan så svår att få tag i ibland i Khao Lak

Den mörka lagern tänker jag då på.

Ändrades av Scandinaviancorner
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...