Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Gorocco

Vilka är i Udon

Recommended Posts

Gorocco

Första inlägget här på Udon-forumet. Undrar bara lite hur många vi är som är i Udon nu eller som är på väg hit snart. Kanske en en bira i stan om nån har lust.

Gorocco, boende på BB Resort och som antagligen blir här till april.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest HansG

Hej!

Jag kommer till Udonthani under augusti månad detta år. Skall stanna där minst ett år, sedan kortare tid i Sverige.

Hoppas vi ses!

Hans G

Steinlager

Kommer till Udon Thani i början av april och ska stanna i två månader, vet några andra som kommer dyka upp så småningom också för Song Krahn.

Joe

Jag kommer till Udon den 12 April och skall stanna över Songkran.

Kanske kan vi ses?

/ Joe

Baa

Jag ar i Udon till den sista april, skicka garna en blankare sa tas det garanterat en bira eller tva.

Baa

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

svempa

Ett par Chang ska väl hinnas med. Är i och i närheten av Udon 17 mars 15 april.

Svempa

jlh66

Jag kommer till Udon i slutet på November.Stannar kvar där cirka 1mån sen ska jag resa runt lite. Är det nån som känner till nått om det nya hotellet som ligger på samma gata som bla Top Mansion och Irish Clock.Detta ligger åt busstaions hållet från dessa 2 sett.Sumphuntamit House tror jag stället heter. Blir det föresten ett sånt liten forums möte i Dec igen?Mvh Jocke

Baa

Jag kommer till Udon i slutet på November.Stannar kvar där cirka 1mån sen ska jag resa runt lite. Är det nån som känner till nått om det nya hotellet som ligger på samma gata som bla Top Mansion och Irish Clock.Detta ligger åt busstaions hållet från dessa 2 sett.Sumphuntamit House tror jag stället heter. Blir det föresten ett sånt liten forums möte i Dec igen?Mvh Jocke

Tja.

Nya hotellet såg bra ut, dock inte öppnat officiellt när jag åkte hem i maj. Snygg tegelkåk.

Jorå, annandag jul blir det träff igen, kan lova att det blir betydligt fler i år. (Hoppas dom tankar upp Changen i förväg i år).

Kan ev. bli en Luciaträff i NongKhai också.

Baa

John Khonken

Baa

Jag laddar för en träff. När jag dyker upp i oktober. Mat måste man väl alltid ha och en och annan chang slinker nog också ner

Baa

HEHE

Var så säker.

Baa

jlh66

Tja.

Nya hotellet såg bra ut, dock inte öppnat officiellt när jag åkte hem i maj. Snygg tegelkåk.

Jorå, annandag jul blir det träff igen, kan lova att det blir betydligt fler i år. (Hoppas dom tankar upp Changen i förväg i år).

Kan ev. bli en Luciaträff i NongKhai också.

Baa

Jag träffa ju er en sväng efter er lilla träff på nån bar där i Nutty Park.Denna gång ska jag försöka o vara med från början. Eventuellt åker jag upp till Nong Kai oxå? Baa det är du som e Morgan Väl?Dig träffa jag ju flera ggr redan innan den träffen. Jag skrev nått till dig en annan tråd men jag tror du missa det.Mvh Jocke

Baa

Stämmer bra det, vilket minne Du har.

Syns i vinter, ska bli trevligt,(brukar ju bli ganska "hett")

Baa

Changfi Fa

Åker till Udon Thani idag 091021...lyfter från Arlanda 14:30.stannar en månad, det ska bli kul

Anssi

Falang-la

Hej krapparna.

Har inte bestämt var jag skall slå ner mina bopålar än, män Isan blir det.:dance1:

Har ni platts för en till:drinks: som är trött på svensk sk vinter.:diablo:

Udon Thani verkar ju intressant.

Ha det bra,

Hälsningar FALANG-LA

Baa

Hej krapparna.

Har inte bestämt var jag skall slå ner mina bopålar än, män Isan blir det.:dance1:

Har ni platts för en till:drinks: som är trött på svensk sk vinter.:diablo:

Udon Thani verkar ju intressant.

Ha det bra,

Hälsningar FALANG-LA

Det är nog inga problem att få plats är i "obygden". :mdr: Finns flera olika alternativ för boende.

Det bästa är nog att komma hit och bilda sig en egen uppfattning om Udon.

Hade

Baa

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy