Jump to content
Sign in to follow this  
Guest wUThai

En ny mötesplats i Pattaya.

Recommended Posts

Tommy

Papagagayo, är ju ett ladyboy stäle. Gillar man det är det säker ok.

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk

Tror jag inte, men jag kan ha fel...

OK, gillar vackra människor som ser ut som damer!

MVH Tommy

• Fint 1

Guest wUThai

Skitsnack :fie:

Jasså? Du menar att det inte finns ladyboys som dansar där också??

Tommy

Jasså? Du menar att det inte finns ladyboys som dansar där också??

Kanske, men det stora flertalet är kvinnor.

Lider du av nån form av homofobi?

Kan en "Ladyboy" inte vara vacker och trevlig?

Jag har svårt att se varför förekomsten av nån eller några ladyboys, bland alla vackra tjejer, skulle göra det omöjligt att ha Papagayo som mötesplats, om inte de flesta medlemmarna är homofober då förstås.

Missförstå mej nu inte, jag föreslog inte den baren, jag bara nämnde ett par barer nära Nid bar, som jag gillar bättre, och för att jag hittade dem när jag lessnat på Nid. 

Antar att du kan garantera att Nid aldrig haft nån Ladyboy som serverat där?

MVH Tommy

Edited by Tommy
  • Fint 5

Guest wUThai

Kanske, men det stora flertalet är kvinnor.

Lider du av nån form av homofobi?

Kan en "Ladyboy" inte vara vacker och trevlig?

Jag har svårt att se varför förekomsten av nån eller några ladyboys, bland alla vackra tjejer, skulle göra det omöjligt att ha Papagayo som mötesplats, om inte de flesta medlemmarna är homofober då förstås.

Missförstå mej nu inte, jag föreslog inte den baren, jag bara nämnde ett par barer nära Nid bar, som jag gillar bättre, och för att jag hittade dem när jag lessnat på Nid.

Antar att du kan garantera att Nid aldrig haft nån Ladyboy som serverat där?

MVH Tommy

Jag har inga problem med homosexuella. Dock så handlar tråden om en möjlig träffpunkt i Pattaya och då tycker jag absolut inte att papagayo är ett bra ställe. Att det dansar ladyboys där blev jag varse om första gången jag besökte Pattaya då jag satt och dreglade när en förbannat snygg ladyboy dansade där, jag visste inte det under tiden tills en sa till mig. :)

Skickat från min HTC One_M8

Tommy

Jag har inga problem med homosexuella. Dock så handlar tråden om en möjlig träffpunkt i Pattaya och då tycker jag absolut inte att papagayo är ett bra ställe. Att det dansar ladyboys där blev jag varse om första gången jag besökte Pattaya då jag satt och dreglade när en förbannat snygg ladyboy dansade där, jag visste inte det under tiden tills en sa till mig. :)

Skickat från min HTC One_M8

Kollade du om "en" hade rätt?

post-4394-0-78926700-1435014513.jpg

Så, varför är den eventuella förekomsten av "tjejer" med snopp ett problem för en träffpunkt? :give_heart:  :drinks:

Man måste väl inte ta med sej en bararbetare från träffpunkten, eller har jag missat nån oskriven regel?

MVH Tommy

Edited by Tommy
  • Fint 6

swedenfarang

Vet inte hur det är tidig kväll men ljudvolymen på papagayo har varit väldigt hög när vi besökt stället.

• Fint 7

Guest wUThai

Kollade du om "en" hade rätt?

attachicon.gifdick check.jpg

Så, varför är den eventuella förekomsten av "tjejer" med snopp ett problem för en träffpunkt? :give_heart::drinks:

Man måste väl inte ta med sej en bararbetare från träffpunkten, eller har jag missat nån oskriven regel?

MVH Tommy

Jag gillar att sitta och snacka under lite lugnare förhållanden. Inget mer än så. Har inget med dansande ladyboys att göra. Men vill du sitta och prata med några vänner där så är det ok. Men jag gillar inte det.

pigge01

Nåt av ställena som har AC?

Hittade Papagayo, http://www.Pattaya-gogos.com/Papagayo.html när jag ledsnat på Nid för några år sedan, lite finare och mildare "Agogo" har jag för mej...

Hittade ock Champange Agogo, http://www.champagne-agogo.com/ , av samma anledning, har väl aldrig tyckt att Nid var nåt vidare utan hamnade där tack vare Nonkis Thailands hörna, för många år sedan...

Ölpriser har jag ingen aning om, ljudnivån minns jag inte, men jag gillar AC och vackra damer...

MVH Tommy

Detta är ett av ställena man kan dra vidare till.

Från mötesbaren.

Inget bra ställe att ha som mötesplats.

Bodega hade varvet bra tidigare.

Man sedan Lisa fick sluta sjunga där.

Så är det inte lika kul längre.

Saknar Lisas sångröst ibland.

• Fint 1

Tommy

Som jag trodde, för hög ljudnivå...

Jag får väl skylla på att jag var ensam och är halvdöv?

Gonatt gubar!

MVH Tommy

• Fint 1

kitungmakmak

Nu har jag väl inte så mycket att tillföra i rena tips, men en restaurang där man kan ställa ihop några bord (om så krävs) och käka en bit mat/dryck till ett vettigt pris är väl det som skulle vara passande. Om den sen är placerad i närheten av trevliga ställen att fortsätta kvällen på för dom som så vill är ju bara ett plus.

Men upplägget liknande Sarnes träffar (stolkrossartävlingarna) är väl mer det jag tänker på. Har inte varit på några av dessa ställen ni nämner så jag vet inte om dom likar detta.

Changnoi

Papagayo är väl bara dojor.

Nemo

Papagayo är väl bara dojor.

............eller fåglar.

Changnoi

Papa(gay)o

Nemo

Papa(gay)o

Jodå jag är med, men låt en skåning uttala det så får du höra vad det låter som.    smileys-birds-627446.gif

• Fint 2

Guest

Vet inte hur det är tidig kväll men ljudvolymen på papagayo har varit väldigt hög när vi besökt stället.

Håller med. Knappast 'tjötvänlig' miljö därinne.

Jag sitter ibland på eftermiddagen på Wonderful, på Soi 13/2 tror jag det är. Hörnet med Second Road. Inte den Wonderful på Soi 13 iaf. Happy Hur nästan hela dagen och trevligt spanläge i korsningen.