Jump to content
Guest wUThai

En ny mötesplats i Pattaya.

Recommended Posts

Guest wUThai
Nu måste vi bena upp vilken bar som ska få äran att bli MPR:s eller Pattaya-rävarnas nya träffpunkt? Såklart måste den ligga på Soi Diana! :)

Kom nu med förslag så ska jag besiktiga barerna när jag är nere om några veckor och se vilka som duger. Sen får vi köra en röstning på 3 lämpliga barer. 

Om inget intresse finns så kommer jag själv reka lite barerna på soi Diana när jag är nere.

HajKaj

jim beerbar rakt över gatan från Areca

• Fint 2

berlitz

Lite synd att vettig volym å pris är lite svårhittat efter den gatan

Men jag häckar likt förb...t där iaf hehe  :crazy:

• Fint 2

Guest Oregistrerad knasen

Se nu till att hitta en vettig mötesplats som inte är en skränig beer bar med endast barstolar runt en bardisk! 

Guest Oregistrerad knasen

Kåres partybar sa i Song mellan tims och Soi Diana

Finns flera lämpliga barer i det området med bra standard för arslet och med lagom ljudnivå så att det går att föra en konversation. 

Guest wUThai

Se nu till att hitta en vettig mötesplats som inte är en skränig beer bar med endast barstolar runt en bardisk!

Vi strålade samman på Nid.. Så det är ju med viss vemod att man måste leta upp en annan bar. Dock har jag alltid ansett Nid som en sunkbar men även har jag tyckt att den har fyllt sin funktion som en mötesplats.

Men jag likt många andra håller med om att en bar ska normal ljudnivån så man slipper skrika sig hes eller få hörselskador.

Skickat från min HTC One_M8

Nonki

Vi strålade samman på Nid.. Så det är ju med viss vemod att man måste leta upp en annan bar. Dock har jag alltid ansett Nid som en sunkbar men även har jag tyckt att den har fyllt sin funktion som en mötesplats.

Men jag likt många andra håller med om att en bar ska normal ljudnivån så man slipper skrika sig hes eller få hörselskador.

Skickat från min HTC One_M8

Är det inte samma ljudnivå på alla barena i NIDS område? Eller har de slutat att ha samma musik?

MVH Nonki

• Fint 4

Guest wUThai

Är det inte samma ljudnivå på alla barena i NIDS område? Eller har de slutat att ha samma musik?

MVH Nonki

Det finns barer som har helt ok ljudnivå. Nid och barerna bredvid varandra är outhärdliga under kvällstid. Du får väl besöka Pattaya igen och se och höra själv. Kom gärna med förslag när du varit där. 

Nonki

Det finns barer som har helt ok ljudnivå. Nid och barerna bredvid varandra är outhärdliga under kvällstid. Du får väl besöka Pattaya igen och se och höra själv. Kom gärna med förslag när du varit där. 

Ja, jag kommer att bli mera frekvent i Pattaya framöver, pga av olika anledningar. Men jag känner att det första barbesöket jag kommer att göra är hos NID, mycket för att bilda mig min egen uppfattning om hur det blivit i den baren efter "ägarbytet". Den ligger väldigt bra till, vad man än är ute efter. DVS både som start på en barrunda i Pattaya och som bar att sitta hela kvällen i...

Synd om det verkligen är så illa som en del säger om deras seriositet.

MVH Nonki

• Fint 6

HajKaj

Nonki har ju vart på väg minst 20 ggr de senaste 5 åren, men det kommer ju alltid nått viktigare/roligare i mellan.

• Fint 7

erkki

Tja!

Bra val!

Puss

Erkki

• Fint 1

HajKaj

riktigt bra val. där blir det ju inget oväsen förän framåt 2 rycket iaf

• Fint 3