Jump to content
IGNORERAD

En ny mötesplats i Pattaya.


Guest wUThai

Recommended Posts

Hej för att förtydliga mig. Ingmar Stenmark svarade  Mats Strandberg efter ett åk där han hade tappat glasögon och det gick inte så bra , då sa Mats det är väl bara att gå till skidboden och köpa nya. Då svarade Stenmark att det där begriper du inte dig på, sen var det slutsnackat om det. Samma med golfare har man inte spelat golf så förstår man inte vad golf är. För en lastbilschaufför är det viktigt att man har rätt lufttryck i däcken och att lasten är rätt avvägt så att det inte är snebelastning och kan orsaka problem eller olycka om lasten rör på sig. Samma för en golfare när han ska putta på en green måste vara perfekt linje till hål och man måste läsa av greenen, minsta fel eller misstag blir en pungtering och missat slag. Och då blir man försenad till ankomstplatsen.

Sakaeo

 

 

Hur mycket lastbil har du kört?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 938
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    68

  • Sam sip sam

    63

  • Fritz

    48

  • ragson

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej för att förtydliga mig. Ingmar Stenmark svarade  Mats Strandberg efter ett åk där han hade tappat glasögon och det gick inte så bra , då sa Mats det är väl bara att gå till skidboden och köpa nya. Då svarade Stenmark att det där begriper du inte dig på, sen var det slutsnackat om det. Samma med golfare har man inte spelat golf så förstår man inte vad golf är. För en lastbilschaufför är det viktigt att man har rätt lufttryck i däcken och att lasten är rätt avvägt så att det inte är snebelastning och kan orsaka problem eller olycka om lasten rör på sig. Samma för en golfare när han ska putta på en green måste vara perfekt linje till hål och man måste läsa av greenen, minsta fel eller misstag blir en pungtering och missat slag. Och då blir man försenad till ankomstplatsen.

Sakaeo

 

 

Ajaj! Låter som rena mardrömmen i Pattaya........:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska börja denna vinterns resa med några dagar i Pattaya innan vi åker vidare upp till Korat, Ska bo på Sandy Spring Hotell Soi 13 Pattaya Beach Road, Och Harrys verkar helt klart som ett intressant ställe att fördriva lite tid på men är inte helt klar på vart det ligger. Enligt deras webb sida så är det på Dana in men vart ligger det? har inte så bra koll på Pattaya så någon vänlig skäl kanske kan ge en bra beskrivning dit :39: så kanske vi ses över en dubbel GT :25:

 

/matz

Harrys ligger på soi 13 second road, så du får traska upp mot second road och helt enkelt gå mot soi 13. :)

Sen ligger det c:a 200 meter in på vänster sida........

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Harrys ligger på soi 13 second road, så du får traska upp mot second road och helt enkelt gå mot soi 13. :)

Sen ligger det c:a 200 meter in på vänster sida........

 

Rock on!

soi 13 second road uppåt dvs inte mot havets sida

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt

Inte så lätt när det finns soi 13 ifrån beachroad

och soi 13 ifrån andra gatan uppåt

men va 1000an lite frågor å bira brukar det mesta ordna sig

B

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt

Inte så lätt när det finns soi 13 ifrån beachroad

och soi 13 ifrån andra gatan uppåt

men va 1000an lite frågor å bira brukar det mesta ordna sig

B

Om du står famför Mike´s Mall Mart så gå in där, gå igenom hela shoppingcentrat, när du kommer ut så ser du Second Road och Kiss Food. Gå till höger om Kiss Food in i gången mellan husen, sen ska du vara nästan framme om jag förstått rätt?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du står famför Mike´s Mall Mart så gå in där, gå igenom hela shoppingcentrat, när du kommer ut så ser du Second Road och Kiss Food. Gå till höger om Kiss Food in i gången mellan husen, sen ska du vara nästan framme om jag förstått rätt?

Gå och passera Kiss and Food fortsätt ca:40 meter på höger sida å du är FRAMME

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du står famför Mike´s Mall Mart så gå in där, gå igenom hela shoppingcentrat, när du kommer ut så ser du Second Road och Kiss Food. Gå till höger om Kiss Food in i gången mellan husen, sen ska du vara nästan framme om jag förstått rätt?

Gå och passera Kiss and Food fortsätt ca:40 meter på höger sida å du är FRAMME

Är ni riktigt säkra

 

Jag säger varken Bu eller Bä förrns Pigge01 konstaterar om det är X-akt rätt adress eller om ni frisserar sanningen :oh:

 

 

:haha:

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Är ni riktigt säkra

 

Jag säger varken Bu eller Bä förrns Pigge01 konstaterar om det är X-akt rätt adress eller om ni frisserar sanningen :oh:

 

 

:haha:

/enis

Jag bjussar på en bira

skäms inte alls att jag haft fej

B

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja det är nåt skumt i görningen. Kan vara en konspiration. Mest troligt ligger CIA bakom :waaaht:

Inte i det här fallet hur som helst. Kolla in namnet.

http://ktla.com/2015/01/02/federal-prosecutors-to-seek-death-penalty-against-alleged-lax-shooter-paul-ciancia/

Den skyldiga är - CIA N CIA !

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur dum i Huvudet är du? Har kört Lastbil sen 1975.

Sakaeo

Ja det finns ju en skala på det, ja hur dum i huvudet man är.

Och jag kan slå vad 10000sek här och nu att jag slår dig i en IQ mätning :D

ps. hur mycket lastbil har du kört?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du står famför Mike´s Mall Mart så gå in där, gå igenom hela shoppingcentrat, när du kommer ut så ser du Second Road och Kiss Food. Gå till höger om Kiss Food in i gången mellan husen, sen ska du vara nästan framme om jag förstått rätt?

Gå och passera Kiss and Food fortsätt ca:40 meter på höger sida å du är FRAMME

Nja, vänster sida blir det väl. Harrys är väl gamla PS apartment eller är jag ute och cyklar?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej för att förtydliga mig. Ingmar Stenmark svarade  Mats Strandberg efter ett åk där han hade tappat glasögon och det gick inte så bra , då sa Mats det är väl bara att gå till skidboden och köpa nya. Då svarade Stenmark att det där begriper du inte dig på, sen var det slutsnackat om det. Samma med golfare har man inte spelat golf så förstår man inte vad golf är. För en lastbilschaufför är det viktigt att man har rätt lufttryck i däcken och att lasten är rätt avvägt så att det inte är snebelastning och kan orsaka problem eller olycka om lasten rör på sig. Samma för en golfare när han ska putta på en green måste vara perfekt linje till hål och man måste läsa av greenen, minsta fel eller misstag blir en pungtering och missat slag. Och då blir man försenad till ankomstplatsen.

Sakaeo

 

Det ända råd jag kan he dig byt medicin 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ända råd jag kan he dig byt medicin 

hehehe... jag var inne på samma linje, men vågade inte vara så rakt på :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det finns ju en skala på det, ja hur dum i huvudet man är.

Och jag kan slå vad 10000sek här och nu att jag slår dig i en IQ mätning :D

ps. hur mycket lastbil har du kört?

Den tid då IQ ansågs vara ett oberoende mått på intelligens är mer eller mindre förbi. Men du tänkte tydligen använda den som ett mått på hur dum man är.

Så alltså ska den som får lägst IQ vinna 10.000 kr. OK, lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Nja, vänster sida blir det väl. Harrys är väl gamla PS apartment eller är jag ute och cyklar?

Så kan man ju också se det, gå till vänster om Kiss Food, sen ligger det på höger sida :)

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä på vänster sida om man går från "mikes"

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä på vänster sida om man går från "mikes"

Övertygad om att vi menar samma sak :haha:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan orkar ni? gå in på Beefeater(de säger oftast att det är fullt, om ni kommer fel tid och inte har bokat.....)

Gå ut i bakdörren(den andra ingången) och ni hamnar nästan mitt på nya Calles, hur jävla svårt kan det vara?......

 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan orkar ni? gå in på Beefeater(de säger oftast att det är fullt, om ni kommer fel tid och inte har bokat.....)

Gå ut i bakdörren(andra ingången) och ni hamnar nästan mitt på nya Calles, hur jävla svårt kan det vara?......

 

beefeaters...??..vad är det?? :blind:;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...