Jump to content
IGNORERAD

En ny mötesplats i Pattaya.


Guest wUThai

Recommended Posts

Hm ingen fruga med dig, men en rosa fjolldricka på bordet

;)

Det är nog en sån däringa chaser eller vad det kallas.    :D

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 938
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    68

  • Sam sip sam

    63

  • Fritz

    48

  • ragson

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai

Hm ingen fruga med dig, men en rosa fjolldricka på bordet ;) Har inte följt detta på slutet, men var ligger detta ställe? Är det en Harrys copy, eller äkta? Har de även sälskapsdamer där, lite roligt att tjata med om inte annat?

Hehe.. Frugans spy som hon drack upp innan frillan. Nej, det blir inga damer här grabben och jag bara. Brudar finns här som servera och håller en sällskap. Harry kopia eller inte.. Inte en jävla aning? Kolla på Harryspattaya. com deras hemsida. Skickat från min HTC M8.
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är så mycket kontroller i Pattaya så jag kommer nog fixa ett körkort nästa resa. Tråkiga med kontrollerna är att dom stoppar uteslutande falanger med hjälm och även utan. Inte en gång jag sett en thai blivit stoppad ännu och dom flesta thai kör utan hjälm. Tråkigt när inte lagen gäller alla. Jag blev också stoppad med hjälm på mig men dom släppte iväg mig när dom såg att grabben satt bakom mig, det var vad dom sa iaf. Själv tror jag att min Gopro fick dom att ändra sig. :) Skickat från min HTC M8

Om det var med motiveringen att grabben ser thailändsk ut så hoppas jag att du fick med det på film! :big_smile: 

Ändrades av Tujtuj
Inlägget kom inte med?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dragit i mig ett par öl ett par dubbla GT. Dubbel GT går på 240 TBH vilket är ok. Frugan beställde spy alkoläsk gick på 80 TBH helt ok. Toaletten är jävligt fräsch också. Nu är klockan 20:34 musik på låg volym man kan prata i normal samtalston. Suttit här några timmar nu och trivs ypperligt. Sitter och kolla ut mot soien väldigt gemytligt och soft och kolla på trafiken och alla roliga figurer som går förbi.  Skickat från min HTC M8.

Har de fixat till toaletten, behöver man  inte längre vika sig tredubbel? Då är det sista hindret ur världen, vågar nog påstå att även Lill_kurre återvänder då :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha du har både fru och "frilla" och dom verkar vara kompisar!!!!!

Jo allt går ju i Pattis.

Nä nu var jag dum men om inte alla vet så är Frilla ett gamalt namn på älskarina

Anars fins det ett Harrys i Pattis

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jaha du har både fru och "frilla" och dom verkar vara kompisar!!!!!

Jo allt går ju i Pattis.

Nä nu var jag dum men om inte alla vet så är Frilla ett gamalt namn på älskarina

Anars fins det ett Harrys i Pattis

Det har jag aldrig hört innan!? Alltid lär man sig nåt nytt. Frillan menar jag med frisörsalong, men det fattade du nog!? :) Skickat från min HTC M8.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Har de fixat till toaletten, behöver man  inte längre vika sig tredubbel? Då är det sista hindret ur världen, vågar nog påstå att även Lill_kurre återvänder då :big_smile:

Ja om inte Lill-Kurre är tre meter lång så lär han inte behöva vika sig tredubbla. Är han så lång får han nog pissa ute i det fria. :) Skickat från min HTC M8.
Link to comment
Dela på andra sajter

Har de fixat till toaletten, behöver man  inte längre vika sig tredubbel? Då är det sista hindret ur världen, vågar nog påstå att även Lill_kurre återvänder då :big_smile:

Njaeä, sen har vi ju problemet med dom störiga golfspelarna. Inte för att jag  själv märkt nåt men jag har ju läst här på MPR att dom förpestar tillvaron på Harrys och då måste det ju vara sant. :crazy:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Njaeä, sen har vi ju problemet med dom störiga golfspelarna. Inte för att jag  själv märkt nåt men jag har ju läst här på MPR att dom förpestar tillvaron på Harrys och då måste det ju vara sant. :crazy:

 

Fritz..

Det enda det är dåligt med är störiga svenskar! Ja, förutom mig då! ;) Skickat från min HTC M8.
Link to comment
Dela på andra sajter

Njaeä, sen har vi ju problemet med dom störiga golfspelarna. Inte för att jag  själv märkt nåt men jag har ju läst här på MPR att dom förpestar tillvaron på Harrys och då måste det ju vara sant. :crazy:

 

Fritz..

De jävla golfspelarna var det. Sorry Fritz, jag glömde i hastigheten bort detta problem. Jag tror vi får sparka ut dem helt enkelt. Göra dem icke välkomna på Harrys. Vi kan väl börja med att i smyg placera ut skyltar "No golfers please", eller varför inte på svenska " inga jävla golfare är välkomna här!" . Funkar inte det får vi väl plocka fram det mest bastanta MPR-medlemmar vi  har, som helt enkelt får mota bort misstänkta golfare i "dörren". Harrys ägare blir säkert bara glad över att få hjälp med detta.... Om de nu inte själva är såna där jävla  golfare?? Då vet i fan vad vi ska hitte på...man får erkänna nederlaget i så fall och krypa långsamt ned mot NiD Bar och göra Nonki sällskap.  :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara att ockupera "deras" bord innan dom kommer tillbaka från golfen och sitta

och fylle skräna och berätta om gårdagsnattens fest på soi 6 så drar dom snabbare än ett utslag.

Gör en Clirre.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nu kom frugan tillbaks efter tre timmar! 7730bc0f9003e96ddbb747fce3012cbc.jpg Tog en spaghetti köttfärssås tvärs över Harrys. Som jag fick serverad på Harrys. ebe1ce1c92583b771bd71131719810dd.jpg Spaghetti-stället. 5d7788e17a799de3c7991f3c1ecccfc9.jpg Lite efterrätt efter maten. En dubbel GT. 8dc6336b2ccc953bc960142e1025d646.jpg Frugan var hungrig också. Tre timmar och inte en jävla svenne så långt ögat når! :) Whoop! Skickat från min HTC M8.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!
Är nyss hemkommen från tre veckor semester i Thailand. Jag har under ganska många resor besökt Nid,s och har väl tyckt att det har varit sådär, dock har jag mött många trevliga snubbar från MPR där.
Under de senaste åren har jag fått mer och mer problem med min hörsel, har jäkligt svårt med hög musik och skrikande människor. Så ett byte av stammisbar var välkommet!
Sagt och gjort, jag fick en date med den väldigt trevlige Fritz på Harrys. Vi samtalade, drack några groggar och hade det mycket trevligt under några timmar.
IMG_20150722_174941.thumb.jpg.858c7ab213
Väntar på Fritz.
Platsen är utmärkt för spaning på gatan utanför.
IMG_20150722_174945.thumb.jpg.89843d444c
Baren är helt OK!

Dagen efter var det dags för förflyttning söderut, så det fanns ingen tid för återbesök. Första intrycket var överraskande positivt, mycket trevlig personal, rent och snyggt och ett helt ny toa.
Dessutom var min date Fritz en väldigt trevlig snubbe!

Efter diverse äventyr och galenskaper i södra Thailand var det dags för återbesök på Harrys. Några Svenskar kunde jag inte se, men fick genast en mycket trevlig och rolig sällskapsdam/servitris till bords.
Vi samtalade och drack en del innan det var dags för en omgång... biljard!
Vid sidan om biljardbordet satt ett gäng dryga och högljudda engelsmän som spydde galla över allt och alla i väldigt hög volym, jag är nästan helt säker på att de var golfare. Inte för att de hade klubbor med sig
eller nämnde golf en endaste gång, men de måste ju ha varit golfare, för de var ju jäkligt dryga! ;-)

IMG_20150804_174945.thumb.jpg.755ef05d5c

Jag träffade även den Svenske ägarens fru/flickvän, hon var mycket trevlig att prata med och vi samtalade om hur man ska få en bar lönsam i Thailand, då jag endast har erfarenhet av barer från den
publika sidan av bardisken kunde jag inte tillföra mycket. Det enda jag kunde komma på var att kanske bjuda nykomna kunder på en liten skål jordnötter eller någon annan salt snacks.
Gratis är ju dubbelt så gott, och några jordnötter kostar inte mycket!
Jag besökte sedan Harrys varje dag och vart mer och mer övertygad att Fritz mm har helt rätt i sitt val, här trivs I alla fall jag!
//S
 

 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

"Bara att ockupera "deras" bord innan dom kommer tillbaka från golfen och sitta

och fylle skräna och berätta om gårdagsnattens fest på soi 6 så drar dom snabbare än ett utslag."

-------------------------------------

Gör en Clirre.

Om det finns nåt som får mig att snabbt lämna en lokal så är det när ett gäng fyllskallar som tror att dom är Guds gåva till underhållningsbranschen skränar på hög nivå. Golfspelare brukar däremot vara ganska möra efter en dags harvande på golfbanan och inte göra så mycket väsen av sig.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Om det finns nåt som får mig att snabbt lämna en lokal så är det när ett gäng fyllskallar som tror att dom är Guds gåva till underhållningsbranschen skränar på hög nivå. Golfspelare brukar däremot vara ganska möra efter en dags harvande på golfbanan och inte göra så mycket väsen av sig.

 

Fritz..

Håller med. Men inget är värre än falanger som klättra på barstången!! Det är bara så jävla omoget och idi*tiskt så hälften är nog! Skickat från min HTC M8.
Link to comment
Dela på andra sajter

Om det finns nåt som får mig att snabbt lämna en lokal så är det när ett gäng fyllskallar som tror att dom är Guds gåva till underhållningsbranschen skränar på hög nivå. Golfspelare brukar däremot vara ganska möra efter en dags harvande på golfbanan och inte göra så mycket väsen av sig.

 

Fritz..

Där föll min teori om de dryga engelsmännen platt!
//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med. Men inget är värre än falanger som klättra på barstången!! Det är bara så jävla omoget och idi*tiskt så hälften är nog! Skickat från min HTC M8.

Verkligen sant. När jönsarna börjar springa på fel sida bardisken lättar jag 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det finns nåt som får mig att snabbt lämna en lokal så är det när ett gäng fyllskallar som tror att dom är Guds gåva till underhållningsbranschen skränar på hög nivå. Golfspelare brukar däremot vara ganska möra efter en dags harvande på golfbanan och inte göra så mycket väsen av sig.

 

Fritz..

Det kommer mej osökt att tänka på den finstämda visan från norr - "Nere vid Pite älva", där man blir anbefallen av Trubaduren Fritz att skråla med i vissa avsnitt. Det där med att vara till lags har sina sidor.:look_down:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Sista stänkaren på Harrys för denna gången! d165114c3aae8a645150ff29feefaeb6.jpg Whoop! Hoppas stället står kvar tills nästa gång man kommer!? Whoop! Skickat från min HTC M8.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista stänkaren på Harrys för denna gången! d165114c3aae8a645150ff29feefaeb6.jpg Whoop! Hoppas stället står kvar tills nästa gång man kommer!? Whoop! Skickat från min HTC M8.

När Stefan och jag var där tyckte vi att det var lite dåligt tryck i groggarna så vi började beställa in dubbla för att det skulle bli lite drag under galoscherna. Det visade sig att det var samma pris för dom. Vet ej om det var misstag av personalen eller att vi ansågs som VIP-gäster. :)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix inget misstag, beställde dubbla efter det, samma pris! Men kanske som du säger, VIP-gäster!
//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

funkar inte!

Det kan ju bli lite besvärligt att bli av med golfarna nu när det tänker anordna dagliga golfresor från stället.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Det kan ju bli lite besvärligt att bli av med golfarna nu när det tänker anordna dagliga golfresor från stället.

Jag har ju blivit golfare nu när jag läste reglerna...

1. Spelare ska ha egen utrustning – en klubba och två bollar.
2. Spel på banan måste godkännas av ägaren till hålet.
3. Till skillnad från utomhusgolf ska man försöka få klubban i hålet och bollarna utanför.
4. För effektivt spel ska klubban ha styvt skaft. Banägaren ska undersöka klubban innan spelet börjar.
5. Banägaren har rätt att begränsa klubbans längd för att undvika skador.
6. Spelet går ut på att stöta så många gånger som möjligt till dess att banägaren är nöjd och spelet är fullbordat. Misslyckas man med detta kan man nekas tillstånd att spela på banan igen.
7. Man ska inte spela hålet direkt utan ta god tid på sig att beundra banan, med speciell uppmärksamhet på välformade bunkrar.
8. Spelare uppmanas att ha ordentliga regnkläder till hands för alla eventualiteters skull.
9. Spelare bör försäkra sig om att deras match är ordentligt inbokad, speciellt när en ny bana spelas för första gången. Detta för att undvika irritation från andra spelare som har banan som hemmabana.
10. Långsamt spel uppmuntras, men spelare ska vara beredd att öka takten om banägaren så önskar. Det uppfattas som en enastående prestation att spela på samma hål flera gånger.

Sen skall det tydligen finnas ett hemligt hål att spela på åxå, men det har jag inte testat än.  ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan ju bli lite besvärligt att bli av med golfarna nu när det tänker anordna dagliga golfresor från stället.

Har inget mot golfare, bara retas lite! (bara det inte övergår till fanatism, men det gäller ju allt)
//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...