Jump to content
IGNORERAD

En ny mötesplats i Pattaya.


Guest wUThai

Recommended Posts

kitungmakmak

vilka 3 ställen kan vi enas om ??? som till slut kan bli ett  mvh

Enas om nånting på MPR ??? Skojar du?

Detta är ju ett diskussionsforum där alla benhårt håller på sin åsikt. Under mottot "Jag ger mig inte, även om jag vet att jag har fel" ;)

2dogs på arunotai, så får jag bli ihjälslagen av exet och hennes syster om jag vågar mig dit.

Skulle inte förvåna mig om det blir PS och NID som alternativ plats om det är för mycket golfare på PS ;)

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 938
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    68

  • Sam sip sam

    63

  • Fritz

    48

  • ragson

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Enas om nånting på MPR ??? Skojar du?

Detta är ju ett diskussionsforum där alla benhårt håller på sin åsikt. Under mottot "Jag ger mig inte, även om jag vet att jag har fel" ;)

2dogs på arunotai, så får jag bli ihjälslagen av exet och hennes syster om jag vågar mig dit.

Skulle inte förvåna mig om det blir PS och NID som alternativ plats om det är för mycket golfare på PS ;)

Så har jag också uppfattat det, ett gäng gamla gubbar kan aldrig enas om något, och ju äldre man bli desto mer är man emot förändringar,  så jag tror på NID igen.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gammal å gammal men jag gillar både ps å nid men i nuläget så trivs vi i barområdet secondroad innan Klang på högersidan Livemusik låga priser å bra toa trevligare brudar och bra omhändertagna oxå

Link to comment
Dela på andra sajter

Gammal å gammal men jag gillar både ps å nid men i nuläget så trivs vi i barområdet secondroad innan Klang på högersidan Livemusik låga priser å bra toa trevligare brudar och bra omhändertagna oxå

Jag är ingen ungdom själv så jag innefattar mig själv i "ett gäng gamla gubbar".

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Jag är ingen ungdom själv så jag innefattar mig själv i "ett gäng gamla gubbar".

Japp, jag är där själv åxå. Skall bara skaffa rondören som SC har och det glada lynnet som mait har så är jag lycklig.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffar båda legendarerna nästa vecka, ska jag hälsa dem något från dig? ;-)

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Träffar båda legendarerna nästa vecka, ska jag hälsa dem något från dig? ;-)

//S

Ge SC en teddybjörn bara, då är jag nöjd. Maitan verkar ha allt han behöver (förutom en antik ficklampa). Men Anders verkar behöva lite mjukisdjur.

Nä, dom har nog allt dom behöver.

Sålänge jag inte kommer på fler besök så är dom nog nöjda. ;)

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!
Kommer till Pattaya på onsdag och stannar ett par dagar, vart ska jag gå för att svinga några bägare med någon trevlig MPR snubbe?
//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

ha ha, hela han är som ett stort gosedjur! Dessutom har han en jäkligt trevlig fru som lagar mat som en gudinna!
//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

citera funktionen funkar inte för mig! Knapparna Ctrl och F5 är nästan utslitna!

 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

citera funktionen funkar inte för mig! Knapparna Ctrl och F5 är nästan utslitna!

 

funkar för mig både

mobil och stationära datorn

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Tja, ibland funkar det.

ha ha! Nu funkar det! Tack Kitungmakmak, hur fixade du detta? ;-)

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

ha ha! Nu funkar det! Tack Kitungmakmak, hur fixade du detta? ;-)

//S

Saker löser sig när man är snäll. Det var nog karman som slog till.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Saker löser sig när man är snäll. Det var nog karman som slog till.

Japp, ser fan inte bättre ut!
//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

citera funktionen funkar inte för mig! Knapparna Ctrl och F5 är nästan utslitna!

 

Skicka räkningen till MPR.    Sunglasses smileys

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!
Kommer till Pattaya på onsdag och stannar ett par dagar, vart ska jag gå för att svinga några bägare med någon trevlig MPR snubbe?
//S

Kör hem flyget till åt dig.

Sen möts vi på tåget ner till Nyköping gissar jag, är i Nyköping kl 10.45 :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!
Kommer till Pattaya på onsdag och stannar ett par dagar, vart ska jag gå för att svinga några bägare med någon trevlig MPR snubbe?
//S

Hur lång är du ? Är du inte mer än 175 cm så föreslår jag en eftermiddagsträff på Harrys. Är du längre så kan du få problem med att tömma blåsan p.g a snetaket på toaletten. :crazy:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Hur lång är du ? Är du inte mer än 175 cm så föreslår jag en eftermiddagsträff på Harrys. Är du längre så kan du få problem med att tömma blåsan p.g a snetaket på toaletten. :crazy:

 

Fritz..

Som nån vettig föreslagit tidigare (kan inte ta äran åt mig) så är det flera längder man måste ta i beaktande. ;) Går att komma nära från ganska långt avstånd åxå. Jag däremot skulle satt mig på stolen och pinkat istället. Toffel som jag är.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Är ju jättebra med snedtak som tvingar gubbarna att sitta på holken istf att pinka runt på sittringen. Ett utmärkt tillfälle också att vaska av hängpungen med rövduschen.

 

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur lång är du ? Är du inte mer än 175 cm så föreslår jag en eftermiddagsträff på Harrys. Är du längre så kan du få problem med att tömma blåsan p.g a snetaket på toaletten. :crazy:

 

Fritz..

Är lite längre, men det ska nog gå bra! Jag tittar in på Harrys under onsdag eftermiddag och provar helt enkelt!
//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Är lite längre, men det ska nog gå bra! Jag tittar in på Harrys under onsdag eftermiddag och provar helt enkelt!//S

delge gärna en rapport

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...