Skibi Inlagd Februari 12, 2009 Dela Inlagd Februari 12, 2009 Några pics från denna tempel! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 12, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2009 Några till! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Mars 11, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2009 Same Same! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 16, 2009 Mera pics från Wat Saket! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 16, 2009 Dela Inlagd April 16, 2009 Fina bilder Jag har bara sett kopian Gyllene berget på Mini Siam i Pattaya Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2009 Golden Mount Thailand! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 23, 2009 Dela Inlagd April 23, 2009 Visst är det härligt med digitalkamera, för hade du tagit så många bilder som du tagit Kimmo, med gammeldags film i kameran, hade du blivit ruinerad på framkallning mm. Härliga bilder iaf, "keep up the good work". Mvh BigBossJacken Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 23, 2009 Dela Inlagd April 23, 2009 Helt sant att den digitala tekniken helt revolutionerat hur folk tar bilder. Det finns inte längre någon anledning att snåla på bildtagandet, extra batteri och minneskort kan dock behövas. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2009 Quote Helt sant att den digitala tekniken helt revolutionerat hur folk tar bilder. så sant! Quote Visst är det härligt med digitalkamera, för hade du tagit så många bilder som du tagit Kimmo, med gammeldags film i kameran, hade du blivit ruinerad på framkallning mm. Min morbror jobbade på Agfa-Geavert när jag var ung. Så man har ju framkallat sina svartvita bilder själv! Mekkit var det, men coolt! Jag har hittat tillbaka till barndoms hobbyt. Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 23, 2009 Dela Inlagd April 23, 2009 Quote så sant! Min morbror jobbade på Agfa-Geavert när jag var ung. Så man har ju framkallat sina svart vita bilder själv! Mekkit var det, men coolt! Jag har hittat tillbaka till barndoms hobbyt. Mvh Kimmo Hehe, Jag var sjäv medlem i fotoklubben på gymnasiet 1978... då var det framkallning av svartvita bilder som gällde! Min far lånade ut en gammal Hasselbladare, 6x6 tror jag formatet kallades. Ska dock inte dissa "analoga" bilder, de hade en viss kvalitet som man inte får med digitala bilder. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd April 23, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2009 Quote Jag var sjäv medlem i fotoklubben på gymnasiet 1978... då var det framkallning av svartvita bilder som gällde! Min far lånade ut en gammal Hasselbladare, 6x6 tror jag formatet kallades. Ska dock inte dissa "analoga" bilder, de hade en viss kvalitet som man inte får med digitala bilder. Same Same! Fast på mitten av 80-talet. Jag hadde värsta Canon, som jag fick från min morbror. Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 Quote så sant! Min morbror jobbade på Agfa-Geavert när jag var ung. Så man har ju framkallat sina svartvita bilder själv! Mekkit var det, men coolt! Jag har hittat tillbaka till barndoms hobbyt. Mvh Kimmo Jo, jag har också försökt mig på egen framkallning av egna svart-vita bilder i min ungdom, men jag tyckte det var för mycket jobb, så jag sålde utrustningen och återgick till att bara fota. Den roligaste delen tycker jag. Mvh BigBossJacken Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 24, 2009 Dela Inlagd April 24, 2009 Hej. Jag sommarjobbade på Kodak som låg i Askim/Billdal när jag gick i gymnasiet. Där fick jag se bilder som inte var lämpade för en hormonstinn 16-17 åring När det kom xx bilder så ropade vi så alla kom kutande där stog vi och pekade och skrattade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.