Jump to content
IGNORERAD

Snålkörning


andrejsdenruskige

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Tänkte ta mig en tur till ett sågverk.

Jag hade tänkt nolla färddatorn och se om jag pallar med eco-driving i närmare 40mil.

Riktig snålkörning blir det nog aldrig. Det blir nog mest ett mått på mina trafiknervers funktion.

Börjar detta experiment med en tarmtömning.

edd86c447246c63f7ca1ef0bbb822ab9.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    9

  • audirs2

    4

  • hamnoi

    2

  • UglyFarang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Äntteligen en vettig tråd!  :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Spänningen stigerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!  :not_i:  :nono:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Fittas jävla vägbyggen!!!!!!!

5a2f9418ed210e7b3b21985eaeb45446.jpg

Kanske till Pitehavsbad och supa till är en bättre idé.

01fc7ec44a630e5f30055ebed8371da9.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Äntligen!

Baksug

f605658e1ea8e004b4c8c93c3f8bbec0.jpg

Nordpilen Polstjärnan (eller vad den nu kallas)? Dom gillar inte när man lägger sig i baksuget.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nordpilen Polstjärnan (eller vad den nu kallas)? Dom gillar inte när man lägger sig i baksuget.

Jag låg bakom en långtradare och en liten röd :queen: bil som inte vågade köra förbi eller låg i vindskyddet. 

Jag låg efter dom här ekipagen en lång tid, :diablo:  och kunde inte köra om tills det kom en lång raka och bilen framför vägrade att köra om.

Så jag tryckte till på gasen och kom till slut förbi, och där stod snuten :police:    och mätte   hastigheten :31:   :suicide:  :52:  :fan1:  :angry:

post-7021-0-33767200-1434045116.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag låg bakom en långtradare och en liten röd :queen: bil som inte vågade köra förbi eller låg i vindskyddet. 

Jag låg efter dom här ekipagen en lång tid, :diablo:  och kunde inte köra om tills det kom en lång raka och bilen framför vägrade att köra om.

Så jag tryckte till på gasen och kom till slut förbi, och där stod snuten :police:    och mätte   hastigheten :31:   :suicide:  :52:  :fan1:  :angry:

attachicon.gifrally.gif

 

Kan tänka mig att det föddes en och annan konspirationsteori i ditt huvud då :rotfl:  Var den lilla röda bilen och lastbilen i maskopi med polisen? Eller var det rent av USA och judarna som sin vana trogen med lömskhet lurade dig att göra den där omkörningen för att dom ville komma åt dina bitcoins?  Den här händelsen finns det potential i :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Kan tänka mig att det föddes en och annan konspirationsteori i ditt huvud då :rotfl:  Var den lilla röda bilen och lastbilen i maskopi med polisen? Eller var det rent av USA och judarna som sin vana trogen med lömskhet lurade dig att göra den där omkörningen för att dom ville komma åt dina bitcoins?  Den här händelsen finns det potentia

Tyvärr så finns det ingen potential i den här grejen från min sida, men tydligen från din sida eftersom du kom på det.

Jag har svårt att se att en lång jädra långtradare och en bil som jag ligger efter en lååååång bit, har ett samarbete med snuten utanför Willmanstrand nära ryska gränsen.

Jag tycker att den personen som inte ifrågasätter saker och ting eller har ett öppet sinne, utan köper det han ser på propagandaburken eller i tidningarna, borde bära foliehatt.

 

post-7021-0-88012600-1434046847.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tyvärr så finns det ingen potential i den här grejen från min sida, men tydligen från din sida eftersom du kom på det.

Jag har svårt att se att en lång jädra långtradare och en bil som jag ligger efter en lååååång bit, har ett samarbete med snuten utanför Willmanstrand nära ryska gränsen.

Jag tycker att den personen som inte ifrågasätter saker och ting eller har ett öppet sinne, utan köper det han ser på propagandaburken eller i tidningarna, borde bära foliehatt.

 

attachicon.gifip.bitcointalk.org.jpg

 

Menar du att man ska bära foliehatt som någon sorts skydd för när man stoppar huvudet i sanden? Kanske vore en bra affärsidé att stå utanför Rosenbad och sälja aluminiumfolie som metervara :)

Link to comment
Dela på andra sajter

:giggle:  Knasen is back :av-109998:  :good:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Såja!

Snålkörning kräver snålöl.

92505b152b43cd8742c2be57d8aab22e.jpg

Fulöl kyler kulorna.

0494d86c8f49aeadf4c5e5aa30edc462.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

38 mil, varit till grannen och tillbaka eller?

Nja, vi har neutral mötesplats mellan oss.

Då behöver man bara åka halvvägs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, vi har neutral mötesplats mellan oss.

Då behöver man bara åka halvvägs.

 

Snåla hit o snåla dit, men torkarblad snålar man fan inte på.

Beställde en ny uppsättning nu, japanska handskurna givetvis :good:

 

http://www.blocket.se/stockholm/NYA_Japanska_JDM_torkarblad__vindrutetorkare__59778610.htm

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vettef•n vad som tagit åt min gamla kärra på äldre dar

8c941ab82218e5b2887d398d4c9e7c88.jpg

Har blivit rena snålmaskinen

Enis

Skickat från min iPhone med Tapatalk

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Snåla hit o snåla dit, men torkarblad snålar man fan inte på.

Beställde en ny uppsättning nu, japanska handskurna givetvis :good:

 

http://www.blocket.se/stockholm/NYA_Japanska_JDM_torkarblad__vindrutetorkare__59778610.htm

 

Kanske du borde lägga pengarna på något viktigare, som handbroms tex?  :blush2:

 

http://www.blocket.se/stockholm/Hydraulisk_Handbroms_Drifter_XX_55320483.htm?ca=10&w=3

Link to comment
Dela på andra sajter

Fredags tråd G! Helt klart, fast med nordliga dimensioner!  :drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Kan tänka mig att det föddes en och annan konspirationsteori i ditt huvud då :rotfl:  Var den lilla röda bilen och lastbilen i maskopi med polisen? Eller var det rent av USA och judarna som sin vana trogen med lömskhet lurade dig att göra den där omkörningen för att dom ville komma åt dina bitcoins?  Den här händelsen finns det potential i :crazy:

Mera konspiration bara för dig knasen  :good:

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Mera konspiration bara för dig knasen  :good:

 

 

Tack  :hi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...