Jump to content
IGNORERAD

grexit


otto

Recommended Posts

Hur kommer den eventuella grexiten påverka börserna i Sverige och Indien?

Ska man ha is i magen eller?

 

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Hur kommer den eventuella grexiten påverka börserna i Sverige och Indien?

Ska man ha is i magen eller?

 

Otto

Is Sören is... Förresten hur går det med allt!  När kommer du ner!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grexit, hade aldrig hört eller sett ordet förut, var tvungen att googla på det.   :)

 

Bygg en mur runt Grekland och låt dem sköta sig själv, så blir det nog bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Is Sören is... Förresten hur går det med allt!  När kommer du ner!!

Har för första gången på över en månad idag provat  på  din patentdricka ,så vi får se hur det avlöper.

 

Har du någon känning från Göteborgstrakten så låt mig veta, det finns ju både trädojjer å böcker för dom som vill frakta.

 

Vad det gäller min egen resa så blir det nog inte före augusti, om jag inte får ett ryck det har jag fått förr.

 

Sören

 

 

PS svartvibär å sodavatten är perfekt

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Har för första gången på över en månad idag provat  på  din patentdricka ,så vi får se hur det avlöper.

 

Har du någon känning från Göteborgstrakten så låt mig veta, det finns ju både trädojjer å böcker för dom som vill frakta.

 

Vad det gäller min egen resa så blir det nog inte före augusti, om jag inte får ett ryck det har jag fått förr.

 

Sören

 

 

PS svartvibär å sodavatten är perfekt

Jag har precis fått ett par träskor hit med Odin.   Och svart vinbärs brännvin skall vara rent..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer den eventuella grexiten påverka börserna i Sverige och Indien?

Ska man ha is i magen eller?

 

Otto

Det kommer nog att påverkar tillfälligt , men inte i någon större utsträckning . Som flera har skrivit så räknar redan de flest med att det kommer att bli så och förbereder sig för detta . Det är främst landet det blir dyrt för att ställa om sig . Många tror att det även kommer att bli

så med Spanien och Portugal också , det är då det kommer att bli oroligt på marknaden , främst i Europa . Indien gör mycket rätt just nu och är ett land som ligger långt fram i utvecklingen och leder den i många fall . Är inte en "tomteverkstad " för resten av världen som Kina är och vill komma bort ifrån. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer den eventuella grexiten påverka börserna i Sverige och Indien?

Ska man ha is i magen eller?

 

Otto

 

Det är nog inget som påverkar längre då det varit på tapeten ganska länge så är alla som är att räkna med förberedda.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Synnerligen intressant samtalsämne, sanna mina ord (eller inte);

attachicon.gifintressant.jpg

Det är frivilligt att läsa eller ge fan i det

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är frivilligt att läsa eller ge fan i det

Lite som Facebook?

Meningslöst men ändå intressant för förtappade?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hela skiten är ju manipulerad, så länge det trycks nya pengar och dessa söker sig till börsen mm, så stiger ju densamma, tills hela bubblan imploderar då kvittar det nog vad man gör, det känns väl som det blir en repris på vad som hände för snart hundra år sen fast hundra gånger värre...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har precis fått ett par träskor hit med Odin.   Och svart vinbärs brännv

 

 

skall vara rent..

så jag behöver inte bekymra mej om dojorna då.

Utan koncentrerar mig på sill böcker å isterband (småländska) +de livsviktiga vinbären.

 

Jag betalade min resa med sas eurobonuskortet och det verkar strula med det för jag hade bissnis,

Och påstår dom att jag bara kunde boka om,

Lite svårt når man ligger inlagd för förvirring (en kraftig sådan)

Vi får se hur det hela slutar .

Det kan jag både ha och mista, jag svälter inte för det

 

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Hur kommer den eventuella grexiten påverka börserna i Sverige och Indien?

Ska man ha is i magen eller?

 

Otto

I det korta NER. I längre perspektivet upp. För vi ta bort det tärande. Hjälper vi grekerna. Måste vi hjälpa alla andra lander också

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...