Jump to content
IGNORERAD

Finnair för Lapparna.


Soengsang

Recommended Posts

Fick just ett nyhetsbrev från finnpajsarna där det står att de börjar flyga Umeå och Luleå till Helsingfors.

Kan ju vara en smidig anslutning för Leifen, 747:an och resten av renfösarna till Thailand, om det stämmer något så när i tider.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lappsättpåexressen då kanske?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad bra, då kan ju B747 boka en biljett från varje, så om han missar den ena så kan han ta scootern till den andra...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad bra, då kan ju B747 boka en biljett från varje, så om han missar den ena så kan han ta scootern till den andra...

:rotfl: Exactemente.Detta var ju inte dumt det inte.Man skall alltid ha en plan B.Kosta vad det kosta vill...Bara det inte blir för dyrt he he.

Som vissa Göteborgsresor kan bli. :wink:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara det inte blir för dyrt he he. Som vissa Göteborgsresor kan bli.

 

Va???

 

Kan vi bli för dyra?

 

Vi kör ju ändå med västkustrean.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Va???

 

Kan vi bli för dyra?

 

Vi kör ju ändå med västkustrean.

Flygbolagen kör inte med nån västkustrea.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl: Exactemente.Detta var ju inte dumt det inte.Man skall alltid ha en plan B.Kosta vad det kosta vill...Bara det inte blir för dyrt he he.

Som vissa Göteborgsresor kan bli. :wink:

Det kostar att ligga på topp.En stekare är en stekare och kostnaden är oväsentlig.LP har ju blivit portad sen ditt senaste besök(m33 oxå) så nu måste dom söka nya stekarställen  :give_rose: Hade du dina norrlandsconverse på dig(skoterkängor)Du vet väl att dresscoden är strikt på bästkusten  :im_happy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kostar att ligga på topp.En stekare är en stekare och kostnaden är oväsentlig.LP har ju blivit portad sen ditt senaste besök(m33 oxå) så nu måste dom söka nya stekarställen  :give_rose: Hade du dina norrlandsconverse på dig(skoterkängor)Du vet väl att dresscoden är strikt på bästkusten  :im_happy:

Japp.Skoterkängor&Ingemar Stenmark toppluva.Samt hemgjord Vargtass hade jag med mig in på Mackan&Hamnois stekar fyllpizza.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp.Skoterkängor&Ingemar Stenmark toppluva.Samt hemgjord Vargtass hade jag med mig in på Mackan&Hamnois stekar fyllpizza.

 

Kent o gubbarna snackar fortfarande om ditt gällivarehäng, o hasse gnäller fortfarande att han får ditt rövlö i moppen.

Pizzorna säljer heller inte så bra sedan det kom ut att du ollade pizzaspaden :angry2:

 

Bytt till Paddingtons nu, jävla drag där på fredagarna med AW, lite dyrare pilsner men det drabbar ju ingen "knasen" :wink:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kent o gubbarna snackar fortfarande om ditt gällivarehäng, o hasse gnäller fortfarande att han får ditt rövlö i moppen.

Pizzorna säljer heller inte så bra sedan det kom ut att du ollade pizzaspaden :angry2:

 

Bytt till Paddingtons nu, jävla drag där på fredagarna med AW, lite dyrare pilsner men det drabbar ju ingen "knasen" :wink:

Ha ha.Då ska jag se till att olla ned hela Paddingtons nästa gång,utklädd till jokkmoks jocke med graninge kängor på fötterna.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kent o gubbarna snackar fortfarande om ditt gällivarehäng, o hasse gnäller fortfarande att han får ditt rövlö i moppen.

Pizzorna säljer heller inte så bra sedan det kom ut att du ollade pizzaspaden :angry2:

 

Bytt till Paddingtons nu, jävla drag där på fredagarna med AW, lite dyrare pilsner men det drabbar ju ingen "knasen" :wink:

Hoppas bara han inte tar sig till Banana Massage i Bkk och ollar vårt favoritställe  :fie:

Ändrades av M33
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas bara han inte tar sig till Banana Massage i Bkk och ollar vårt favoritställe  :fie:

Vart ligger det??

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas bara han inte tar sig till Banana Massage i Bkk och ollar vårt favoritställe  :fie:

 

Öhh trodde det var Bengt som rekade det o fixade ditt VIP ??

Hans gubbagegg ligger väl högt o lågt där efter alla prostatamassager han tagit.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp.Skoterkängor&Ingemar Stenmark toppluva.Samt hemgjord Vargtass hade jag med mig in på Mackan&Hamnois stekar fyllpizza.

Ser en bild framför mig på flygaren och ruskpricken i storstaden.

8362eee2a844f930de1206c61c9b3230.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rakt nedanför takbaren vi var på.

Fan det borde jag inte ha nämnt... :wink:

Ha ha.I Juni ska det ollas som aldrig förr.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy satan vad gott!!! Får man suga utan gummi?

Inte ens en iskall norrlands slår ett kamikazesprut i gommen, SLURP !!!

 

Du har många strängar på din banjo bengt :y2:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har många strängar på din banjo bengt :y2:

Fy för satan din perverterade makarontask.

Hallååå fodervärdar. :kort:  :kort:  :kort:  :kort:  :kort:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick just ett nyhetsbrev från finnpajsarna där det står att de börjar flyga Umeå och Luleå till Helsingfors.

Kan ju vara en smidig anslutning för Leifen, 747:an och resten av renfösarna till Thailand, om det stämmer något så när i tider.

Fick samma för en månad sen och det kommer inte att fungera alls.

Ankomsttider till Vanta tre timmar efter Thaikärran startat.

 

Övernattning lockar inte.

 

Annars är samarbetet med Malmö Aviation via Bromma både prisvärt och korta väntetider samt kopplade biljetter.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...