j43 Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Bil exploderade på Koh Samui i Thailand En bil har exploderat i ett parkeringshus på Koh Samui i Thailand Det är oklart om någon är skadad, enligt tidningen Samu Times. En bil exploderade i ett parkeringshus på Koh Samui i Thailand klockan 22.30 lokal tid. Det är oklart om någon är skadad, enligt tidningen Samu Times. Flera svenskar har hört av sig och berättat att de befinner sig på Koh Samui Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Flera svenskar har hört av sig och berättat att de befinner sig på Koh Samui Haha, ja det var ju bra att de fick det sagt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Jag bor i Göteborg, här sköt de flera för ett tag sen, igen. Bilar eldas upp nästan varje dag, sprängs ibland... Så . boho... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Jag är inte Leksing, och det är tur det för de är tydligen helt skotträdda... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Jag är inte Leksing, och det är tur det för de är tydligen helt skotträdda... Hmmm, men Boom boom gillar de nog... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Hmmm, men Boom boom gillar de nog... Ja, speciellt Houkko... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Ja, speciellt Houkko... Maskens bravader slår nog allt och alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Maskens bravader slår nog allt och alla! Salo är väl en stark kandidat oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Salo är väl en stark kandidat oxå Jag är inte förvånad, han är ju av födsel och ohejdad vana finnpajsare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Salo är väl en stark kandidat oxå Vad är hans största bravader utanför sargen? Huokko på film med en dildo i röven och Masken som gör cheerleaders på smällen är väl hyfsat svårslagna..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Vad är hans största bravader utanför sargen? Huokko på film med en dildo i röven och Masken som gör cheerleaders på smällen är väl hyfsat svårslagna..? Han var väl rullstolsbunden vid nåt tillfälle,inte i klass med det du nämner men ändå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Han var väl rullstolsbunden vid nåt tillfälle,inte i klass med det du nämner men ändå Var inte det Peter Åslin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Var inte det Peter Åslin? Frid över hans minne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Var inte det Peter Åslin? Du har förmodligen rätt där Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Du har förmodligen rätt där troligtvis, men det kan ju ha hänt fler gånger än vad jag känner till http://www.expressen.se/sport/friidrott/andra-skandaler-i-svensk-idrott/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Var inte det Peter Åslin? Stämmer jag var där då he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Bomd? inte en undermålig gaskonvertering då? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 10, 2015 Dela Inlagd April 10, 2015 Jag är inte Leksing, och det är tur det för de är tydligen helt skotträdda... och smått lite hotfulla he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.