Jump to content
IGNORERAD

kungariket


Thaigren

Recommended Posts

Men varför i helvete har gubben på sig sin frus bikinitrosor som förmodligen är från när dom träffades.

Hon i sin tur har väl snott hans brallor :y2:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Men varför i helvete har gubben på sig sin frus bikinitrosor som förmodligen är från när dom träffades.

Hon i sin tur har väl snott hans brallor :y2:

Jag har ofta undrat varför folk har en extrem drift av att med sina sjukt små och tajta badbyxor visa upp att det saknas ett fullvuxet paket därunder  :haha:  jag själv badar i typ http://www.teamsportia.se/produkter/klader/herrklader/badbyxor--boardshorts/quiksilver-yg-stripe-vl-17#.VSaxR9ysVZg  :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ofta undrat varför folk har en extrem drift av att med sina sjukt små och tajta badbyxor visa upp att det saknas ett fullvuxet paket därunder  :haha:  jag själv badar i typ http://www.teamsportia.se/produkter/klader/herrklader/badbyxor--boardshorts/quiksilver-yg-stripe-vl-17#.VSaxR9ysVZg  :wink:

Fjällrävens tvåmans-tält passar gott för mig.

 

Gillar inte smygreklam av mitt organ. 

 

Det löser sig ändå med ett mail eller SMS.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fjällrävens tvåmans-tält passar gott för mig.

 

Gillar inte smygreklam av mitt organ. 

 

Det löser sig ändå med ett mail eller SMS.

 

Räcker det verkligen med tvåmanna för en gigantisk hp :giggle:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför i helvete har gubben på sig sin frus bikinitrosor som förmodligen är från när dom träffades.

Hon i sin tur har väl snott hans brallor :y2:

Nu förstår jag inte riktigt vad du syftar på, ser absolut inget konstigt med dessa magnifika "one size fits all" badbyxorna.

Själv är jag inte lika modig, kör alltid med svarta... Lite tråkig där...

Men ska man vara lite seriös, så finns det en hel del substans i artikeln...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...