Jump to content
IGNORERAD

Surströmming på flyget?


frason

Recommended Posts

Vad säger ni om att ta med lite surströmming i incheckade bagaget? Är det riskfritt? :D

Man får väl packa det ordentligt i papper och lite påsar, eventuellt en kylbag kanske.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Vad säger ni om att ta med lite surströmming i incheckade bagaget? Är det riskfritt? :D

Man får väl packa det ordentligt i papper och lite påsar, eventuellt en kylbag kanske.

och som säkerhet en stor sopsäck och silvertape

Link to comment
Dela på andra sajter

Kylbag funkar fint. Sen köper du is direkt du landar. Ta gärna med en burk till mig ;)

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Scandinaviancorner

Surströmming är förbjudet att ta ombord i ett flygplan, enligt en SAS pilot som var på besök här nyligen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Det vore något för norrlandsflygen att servera en surströmmingsklämma till kaffet :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Surströmming är förbjudet att ta ombord i ett flygplan, enligt en SAS pilot som var på besök här nyligen..

Jamen hur ska vi halvthaländare klara oss då?Har själv nånting fotbollsliknande i kylskåpet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tagit med det flera gånger, packa det i dubbla plastpåsar(tejpa/knyt tätt) ifall olyckan skulle vara framme.

Link to comment
Dela på andra sajter

Surströmming är förbjudet att ta ombord i ett flygplan, enligt en SAS pilot som var på besök här nyligen..

 

Jag hade surströmming med i vinter i incheckat bagage. Hade ingen aning om att det var förbjudet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Har man inte packat det rätt och den skulle spricka kan det bli jääääääääävligt dyrt när man ska betala för sanering och ev nödlandning

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Har man inte packat det rätt och den skulle spricka kan det bli jääääääääävligt dyrt när man ska betala för sanering och ev nödlandning

Ja fy fan det kan bli dyrt att släpa på rutten fisk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fy fan det kan bli dyrt att släpa på rutten fisk

Finns ju överallt i Thailand också, men inte samma smak.

 

Djävla ruttnade svarta krabbor ska det vara i salladen.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Finns ju överallt i Thailand också, men inte samma smak.

 

Djävla ruttnade svarta krabbor ska det vara i salladen.

Som tam pu  Gott som fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju överallt i Thailand också, men inte samma smak

 

Har du smakat pla ra ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du smakat pla ra ?

Det har jag...ofta också

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag...ofta också

 

Då är du starkare än lilla mej, jag har smakat en gång och det var första o sista

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...