S m i l e 1 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Har gjort mål i Superetten Det ska bli intressant att följa (för inkomstensskull) den skatte fria utan parantas (eller hur det stavas) Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Har gjort mål i Superetten Det ska bli intressant att följa (för inkomstensskull) den skatte fria utan parantas (eller hur det stavas) Puman Du borde ha en egen samlingstråd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Har gjort mål i Superetten Det ska bli intressant att följa (för inkomstensskull) den skatte fria utan parantas (eller hur det stavas) Puman Första gången jag ser en ihopskrivning och en särskrivning i samma mening! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd April 3, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2015 Du borde ha en egen samlingstråd... Hej M33 Hur ska jag fixa det då ? Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Hej M33 Hur ska jag fixa det då ? Puman Du kan ju starta ännu en ny tråd som heter t.ex. "Pumas blandade funderingar" så kan du lägga dina inlägg där. Blir så mycket färre trådar att ignorera då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd April 3, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2015 Du Puma ignorera då. M33 Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Du kan ju starta ännu en ny tråd som heter t.ex. "Pumas blandade funderingar" så kan du lägga dina inlägg där. Blir så mycket färre trådar att ignorera då. Jag föreslår "Pumans Capsyltråd" som rubrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 M33 Puman Du Puma citera M33 korrekt Puman M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd April 3, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2015 Du kan ju starta ännu en ny tråd som heter t.ex. "Pumas blandade funderingar" så kan du lägga dina inlägg där. Blir så mycket färre trådar att ignorera då. Hey M thirty three Smart tänkt... Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.