Khun Ken Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 En anställd vid Suvarnabhumi säkerhetskontroll fick sparken för att han försökt stjäla pengar från en passagerare. http://Bangkok.coconuts.co/2015/03/31/suvarnabhumi-check-point-employee-fired-stealing-passengers-money Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 Fy fan asså! Lås in å släng nyckeln! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 Sist vi var i Thailand försökte säkerhetspersonalen "övertala" min sambo att hennes dyra skönhetskräm inte fick föras med ombord på planet. Min sambo blev dock riktigt förbannad och plötsligt var det inget problem längre. Enligt min sambo ganska vanligt att säkerhetspersonalen försöker "lura av" stressade passagerare dyra skönhetsprodukter/parfymer i samband med säkerhetskontrollen. Om det är sant har jag ingen aning om men hon blev dock riktigt arg på säkerhetspersonalen. /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.