Jump to content
IGNORERAD

Hotellen i Pattaya kommer under April-Oktober erbjuda rabatter med upp till 50%


Khun Ken

Recommended Posts

Även om det så blev 100% rabatt, så skulle det inte få mig till ett besök.      :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Då har du mildare inställning än mig Nemo. Jag checkar inte in om jag så skulle få pengarna i näven istället för att betala.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir utmärkt då jag i Juni kommer att spendera 3 veckor i paradiset Pattaya.

Mera pengar över till a go go rundor och Soi 6 mm :-)

Inga tråkiga risbyar med flugor tuppar och galna hundar för min del när jag har semester.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Som det var förr med andra ord. Priset sjönk i takt med säsong. Men Thailändare stänger hellre igen än att sänka priset! idi*ter till affärsmän!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har du mildare inställning än mig Nemo. Jag checkar inte in om jag så skulle få pengarna i näven istället för att betala.

 

Nja mildare vet jag inte, för att checka in, så måste man ju vara på plats.     :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Åsså gäller det att man är thai för att få rabatten,som farang får du fortfarande pröjsa fullt,TRT  :im_happy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir utmärkt då jag i Juni kommer att spendera 3 veckor i paradiset Pattaya.

Mera pengar över till a go go rundor och Soi 6 mm :-)

Inga tråkiga risbyar med flugor tuppar och galna hundar för min del när jag har semester.

Karma for meningen i mitten. :good:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åsså gäller det att man är thai för att få rabatten,som farang får du fortfarande pröjsa fullt,TRT  :im_happy:

Nä du har fel fel. Under högsäsongen detta år sänkte man priserna på ett fler tal lyxhotell, på Ko Cang. 

Ett ställe jag brukar ta in på hade samma priser i år på hög säsong som lågsäsong. 

Detta gällde alla, tror ej att man gör skillnad, på var du kommer ifrån. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattaya-hotels-offering-big-discounts-on-room-rates.htm

Nä du har fel fel. Under högsäsongen detta år sänkte man priserna på ett fler tal lyxhotell, på Ko Cang. 

Ett ställe jag brukar ta in på hade samma priser i år på hög säsong som lågsäsong. 

Detta gällde alla, tror ej att man gör skillnad, på var du kommer ifrån. 

Och hur översätter du "for thais only"?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

attachicon.gifPattaya-hotels-offering-big-discounts-on-room-rates.htm

Och hur översätter du "for thais only"?

 

Perfekt! Dallin, yoo pay looom, lot rakhaa 50%. Falang pay bia...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

skickade ner ett x från Bkk till  Hkt  ett par dagar före mig

 

när jag kom till patong så hade hon tagit in på ett litet familjehotell, trevligt ställe, bara ett litet problem... 

 

Daeng som hon hette hade fått thaipris när hon checkade in själv, när kärringfan fick se att hon hade farang boyfriend så skulle hon höja priset! :angry2:  

 

kärringen hade dock inte räknat med att jag förstod allt hon sa,   hon fick sina fiskar varma, inte en baht xtra :im_happy:

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...