Jump to content
IGNORERAD

Nu är han kommen


gubben4906

Recommended Posts

till världen, mitt andra barnbarn föddes idag med akut kejsarsnitt klockan 16.14 svensk tid på BB Danderyds sjukhus. Jag har blivit Morfar till en grabb på 3650 gram och 48 centimeter lång/kort. När jag fick meddelandet för cirka 2 timmar sedan så satte jag mig och grät glädjetårar. Fy bubblan vad det är häftigt att bli Morfar igen.

:7: gybben :7:  

P.S.

    barnen som slås, storasyrran som slår lillebror :Drogar-BigGrin(LBG):

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Grattis Gubben, till dig och din familj.

M,V,H

Jocko

Jag har ingen familj, mitt barn kom till i synd. :nono:   Jag hoppas att Gud inte straffar mig på den yttersta dagen. :diablo: Allvarligt, min dotters mor och jag levde ihop fram till min dotter var 3 år. Sen separerade vi. Kärleken mellan oss tog slut men kärleken till min dotter består och kommer bestå resten av mitt liv.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Barnbarn förgyller tillvaron, säger dom,.ofta bara

glädjestunder och kan lämnas tillbaka när de blir för

bråkiga.. :-)

Grattis Gubben..kul för dig!  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sänder en hyllning till mitt barnbarn genom att spela en Black Ingvars tolkning av "Idas sommarvisa"  :crazy::crazy:

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Gubben!

Det är kul att höra om ditt barnbarn!  :5:   Jag antar att du mår lika toppen just nu som jag gör!

Jag hoppas att du får många timmar tillsammans med båda barnbarn! Och hoppas likadeles att de får många timmar tillsammans med världen godaste morfar!

Hälsning

Svarten

P.S. Det är en väldigt häftig hyllningslåt som du ägna åt din dotterson. Den är mycket lämplig för ett vinterbarn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en bild på undret, lite taskig kvallité men den duger. Kommer med fler bilder när jag träffar dom på torsdag. Kan inte träffa dom tidigare eftersom det blev akut kejsarsnitt.

Mittsenastebarnbarn.jpg

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Härligt Gubben!

Måste vara en speciell känsla att bli morfar!

Herr Chang har talat.

Herr Chang,

det är det, går inte att beskriva som jag skrev nånstans tidigare.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå Viktor nog kan du bli morfar,det behöver inte vara genetiskt betingat

Min föredettas barn kallade mig morfar :im_so_happy:

Link to comment
Dela på andra sajter

STORT Grattis Gubben, det finns inget battre satt att halla sig "ung" an att fa barnbarn att umgas med. Har sjalv tva sma anglar som kom ganska tatt, nu 2 resp 1 ar drygt, kan val med fog pasta att utan dessa hade det blivit betydligt mer an 7 manader om aret har i LOS.

Ta en extra Cola och fira. :drinks:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Gubben! :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Gubben.  :good:

Jag vet hur det känns är själv farfar sedan 2 år tillbaka och nu senast 8 månader underbart.Två grabbar att få låna när man själv vill eller kan.

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en bild på mina 2 barnbarn, den större heter Jennie och den mindre Joel

001-5.jpg

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...