Jump to content
IGNORERAD

Brittisk kvinna sexuellt ofredad av vakt i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

MPR Nyheter

Under måndagen antastade en säkerhetsvakt i ett högklassigt bostadsområde i Pattaya en 50-årig, brittisk kvinna som hyr ett hus i området.
Polisen kallades till Siam Lake View Estate i östra Pattaya strax innan 05:30 och träffade där den thailändska ägarinnan av huset som hade kontaktats av offret efter attacken. Hon bekräftade att den 50-åriga kvinnan hyrt hennes hus i en månad. Den misstänkt berusade vakten ska ha gått in i huset genom den olåsta grinden, gått fram till kvinnan och börjat krama samt ta henne på intima områden.
Hennes grannar uppmärksammades om att något inte stod rätt till när hon skrek, och vakten tog sig tillbaka till sin post framför området. När polisen anlände så erkände den 39-årige vakten att han beundrat kvinnan sedan hon anlände till området, men var för blyg för att närma sig henne. I sitt berusade tillstånd beslutade han att göra det oönskade närmandet. Han kommer nu ställas inför rätta.

 

Källa: http://pattayaone.net/Pattaya-news/177072/security-guard-indecently-assaults-british-woman-at-east-Pattaya-village/

 

post-8073-0-76080000-1427170548.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tragiskt. Och nu väntar vi bara på att thailändskor ska börja anmäla faranger som gör "oönskade närmanden" på fyllan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tragiskt. Och nu väntar vi bara på att thailändskor ska börja anmäla faranger som gör "oönskade närmanden" på fyllan.

Misstänker att alla faranger från o med nu kommer att sluta förtära alkoholhaltiga drycker för

att  inte riskera att bli anmälda för sexuella trakaserier. :good:

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Misstänker att alla faranger från o med nu kommer att sluta förtära alkoholhaltiga drycker för

att inte riskera att bli anmälda för sexuella trakaserier. :good:

Born41

Eeee? Bara för att man förtär alko. Utför man sexuella närmanden ?

Kan man ej föra sig ?

Jag kan föra mig. Så jag kommer inte sluta förtära alko om jag känner för en eller flera goda[emoji6]

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...