Niro Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Är det någon som hittat x-krokar? Ni vet krokar i plast med små nubb i som man slår in i väggen för att hänga tavlor. Har varit på många ställen utan att hitta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 IKEA? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Beställa? http://www.aliexpress.com/price/concrete-wall-hooks_price.html ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 17, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2015 Ikea skulle jag såklart tänkt på men nu bor jag i Chiangmai och då blir det en lång resa. Beställa eller att be någon lösdrivare ta med sig från Sverige nästa resa verkar vara den enda lösningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Har du kollat på Home Pro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biran Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Jag använde den lilla spiken som finns på elklammer. Fungerade bra för mej. Biran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Jag har använt "självhäftande" krokar på betong tillsammans med kontaktlim med lyckat resultat. Gör rent där du ska placera kroken och grunda med kontaktlim och låt torka. Lägg på ett till lager med lim och vänta tio minuter, dra av skyddsfolien från kroken och tryck fast. Vänta att belasta kroken i ett par dygn. Klarar nog några kg i alla fall. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Ikea skulle jag såklart tänkt på men nu bor jag i Chiangmai och då blir det en lång resa. Beställa eller att be någon lösdrivare ta med sig från Sverige nästa resa verkar vara den enda lösningen. Eller också kan jag köpa några påsar krokar till dig i en affär i källaren på Tuc Com här i Pattaya och skicka till dig via post om du skickar ett PM med din adress. Annars tycker jag att det borde finnas dylika krokar i en välsorterad fotoaffär, jag menar, säljer man tavelramar så kanske man även säljer krokar som man kan hänga upp tavlorna på. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Vill inte vara messerschmidt men det du beskriver är en XB-krok Det här är en X-krok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2015 Eller också kan jag köpa några påsar krokar till dig i en affär i källaren på Tuc Com här i Pattaya och skicka till dig via post om du skickar ett PM med din adress. Annars tycker jag att det borde finnas dylika krokar i en välsorterad fotoaffär, jag menar, säljer man tavelramar så kanske man även säljer krokar som man kan hänga upp tavlorna på. Fritz.. Tackar för det! Jag har inte varit i någon tavelaffär. Ska leta upp några och höra och det är plastkroken här ovan som jag menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Hittade dessa "plastkrokar" på Home Pro här i Udon Thani. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Hittade dessa "plastkrokar" på Home Pro här i Udon Thani. Du glömde bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Du glömde bilden. Syftade på tidigare inläggs bild (nr 9). Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Oktober 19, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2015 Tog lång tid men nu har jag krokar. Blev tvungen att åka till Sverige för att hitta dem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 19, 2016 Dela Inlagd Januari 19, 2016 Tog lång tid men nu har jag krokar. Blev tvungen att åka till Sverige för att hitta dem! Har en stor plaslåda som skall fyllas med grejer för Thailand. Glömmer alltid de mesta men om den ligger i ett hörn och fylls på så kanske. Möbelfilt som sätts under möbelfötterna har vi köpt. Tavelkrokar nästa. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Januari 20, 2016 Dela Inlagd Januari 20, 2016 Har hittat sådana XB krokar här, bla på Big C. Problemet är att dom är bara skit när det gäller betong. Funkar bara på trä. Ska köpa ett gäng också och ta med från Suedisthan till hösten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.