thomas001 Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 Min frus familjens barn består av 7 syskon och det bestämdes tidigt att min fru inte fick gå färdigt skolan pga att hon alltid gillade att hjälpa sin pappa på farmen. Körde tuktuk traktor och jobbade mer än sina syskon. Så det blev bara 5 år i skolan. Nu har hon kämpat i ett år med att läsa in den Thailändska grundskolan. Går i skolan två dagar i veckan plus en jävla massa hemuppgifter. Förra helgen gjordes dom första proven för att få fortsätta ett år till. Här är ett gott gäng som har klarat alla prov. Starkt jobbat av min Älskade fru! (är hon som sitter ner) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iggy Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 Grattis till frun! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 Grattis Frun till en sån Make... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 14, 2015 Dela Inlagd Mars 14, 2015 Grattis bra kämpat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.