Jump to content
IGNORERAD

Lgh-priser Pattaya-Sthlm


Rave on

Recommended Posts

GreenValley

Jag förstår inte hur jag kan förklara det tydligare. DU MÅSTE VÄL JÄMFÖRA OBJEKT MED LIKNANDE OBJEKT. Hur intressant är det att jämföra vad det kostar att på Kommendörsvägen med att bo på en bakgata i Thailand.

Helt ointressant eftersom adressen Kommendörsvägen inte existerar i Stockholm.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    27

  • Benriach

    4

  • Rave on

    3

  • Galten

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Fredman

Fantasipriser, har du sett någon som betalat det dubbla mot vad som är normalt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Helt ointressant eftersom adressen Kommendörsvägen inte existerar i Stockholm.

Ursäkta gatan ska det vara, har själv bott där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

ja det är ju det jag gör DÄRFÖR SKRIVER JAG UTANFÖR TULLARNA eller vet du inte vad tullarna är ,du kanske inte har läst så många böcker då i alla fall

Nu förstår jag inte vad antal böcker som man läser har med det att göra eller om jag ens har påstått att jag läser så många böcker? Har du komplex för något?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta gatan ska det vara, har själv bott där.

Då kanske vi varit grannar, jag bodde i krokarna slutet 80 början 90-talet...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Fantasipriser, har du sett någon som betalat det dubbla mot vad som är normalt?

en studio ligger på ca 45-50kvm ligger på ca 20000 -25000 baht ,har en kompis som har 3 st och han får det utan knussel ,så ska du ha en 2:a med riktigt kök får du nog slanta lite till

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Då kanske vi varit grannar, jag bodde i krokarna slutet 80 början 90-talet...

Vi avlöste nog varandra bodde där 2001 och till 2005.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nu förstår jag inte vad antal böcker som man läser har med det att göra eller om jag ens har påstått att jag läser så många böcker? Har du komplex för något?

ok ditt minne sviker också ,ber om ursäkt då :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

en studio ligger på ca 45-50kvm ligger på ca 20000 -25000 baht ,har en kompis som har 3 st och han får det utan knussel ,så ska du ha en 2:a med riktigt kök får du nog slanta lite till

Har nog sällan sett en studio på 50 kvm men det låter ju snyggt. Det är trots allt en bra bit kvar till kvm-priset i Stockholm. Innanför tullarna om du vet vad jag menar? :) Vad är din idé om vad motsvarande skulle kosta i Stockholms innerstad om du ens skulle få tag på någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Kan väl inte jämföra priser i Pattis med bondhålan stockholm. Stockholm är svindyrt jämfört med Pattis! Den som säger nåt annat svamlar eller är en förstaångsturist som blivit lurad. Kamma till er nu! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

ok ditt minne sviker också ,ber om ursäkt då :good:

Behöver du inte alls göra, påminn mig istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Kan väl inte jämföra priser i Pattis med bondhålan stockholm. Stockholm är svindyrt jämfört med Pattis! Den som säger nåt annat svamlar eller är en förstaångsturist som blivit lurad. Kamma till er nu! 

Tack, precis vad jag har hävdat och nu är jag trött på att diskutera med imbecilla idi*ter. :)  

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har nog sällan sett en studio på 50 kvm men det låter ju snyggt. Det är trots allt en bra bit kvar till kvm-priset i Stockholm. Innanför tullarna om du vet vad jag menar? :) Vad är din idé om vad motsvarande skulle kosta i Stockholms innerstad om du ens skulle få tag på någon?

Du har inte sett mkt det förstår jag det och det märks ju i en del andra trådar också ,kanske ett besök hos optikern skulle göra susen

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Du har inte sett mkt det förstår jag det och det märks ju i en del andra trådar också ,kanske ett besök hos optikern skulle göra susen

Tror herren blivit lurad allt för ofta. Nästa gång så sätt på glojärnen och kolla så att potatisen verkligen är skalad! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tack, precis vad jag har hävdat och nu är jag trött på att diskutera med imbecilla idi*ter. :)

Du har svårt att erkänna att du har fel ,ja vad man väntat  sig  från en lillpåve :fan:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tror herren blivit lurad allt för ofta. Nästa gång så sätt på glojärnen och kolla så att potatisen verkligen är skalad! :wink:

Skål på dig Wuttan jo fan dom var skalade

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Du har svårt att erkänna att du har fel ,ja vad man väntat  sig  från en lillpåve :fan:

Nej då... jag erkänner direkt om jag har fel eller så ber jag om ursäkt om jag varit dum. Men jag ljuger inte för mig själv eller för andra. Det är väl det som skiljer dig om mig då. Det är det som skiljer folk från mytomaner att man kan erkänna när man har fel. Och just nu snackar du så mycket skit så det börjar bli pinsamt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har nog sällan sett en studio på 50 kvm men det låter ju snyggt. Det är trots allt en bra bit kvar till kvm-priset i Stockholm. Innanför tullarna om du vet vad jag menar? :) Vad är din idé om vad motsvarande skulle kosta i Stockholms innerstad om du ens skulle få tag på någon?

I view talay condona finns det massor av dom bla

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nej då... jag erkänner direkt om jag har fel eller så ber jag om ursäkt om jag varit dum. Men jag ljuger inte för mig själv eller för andra. Det är väl det som skiljer dig om mig då. Det är det som skiljer folk från mytomaner att man kan erkänna när man har fel. Och just nu snackar du så mycket skit så det börjar bli pinsamt. 

ja nu var jag ju inte dig jag sa till eller är du Fredman också ha ha

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Du har svårt att erkänna att du har fel ,ja vad man väntat  sig  från en lillpåve :fan:

Ja du lastbilskungen, tänk att just du blev född att bli allvetande. Finns det någon annan som tror att kostnadsläget är högre i Stockholm än Pattaya som inte bor i en lastbil?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

I view talay condona finns det massor av dom bla

Vad jag kan se på nätet så är de flesta studios i wiew talay på ca 30 kvm men du har kanske andra exempel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja du lastbilskungen, tänk att just du blev född att bli allvetande. Finns det någon annan som tror att kostnadsläget är högre i Stockholm än Pattaya som inte bor i en lastbil?

Jo jag har förstått att du tror :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Vad jag kan se på nätet så är de flesta studios i wiew talay på ca 30 kvm men du har kanske andra exempel?

möjligtvis i view talay 1 men i 3,6,7 är dom på ca 45-50 kvm har bott i 3,6,7 och dom har varit närmare 50 kvm

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jo jag har förstått att du tror :drinks:

Visa gärna exempel så slipper du svamla som vanligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...